Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 Файл

Олександр

Level designer

Возраст:
28 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Alexander Fedorchenko
Level designer / Level artist
Бажана ЗП: 1500 у.о./міс. повна зайнятість
Дата народження: 11 березня 1996 р. (28 років)
Місто: Дніпро
Ел. почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Персональні сторінки:: Artstation, linkedin
Сторінка Steam: link
Telegram: https://t.me/alex_fedorchenko

​Ціль:
​ Люблю грати у ігри та захоплююсь їхнім створенням. Цікавить розробляти ігрові рівні,
вписувати історію в оточення локацій. Моя головна ціль - створювати ігрові світи, які
запам'ятовуються ігрокам.

Освіта:

Вища, Магістр - з 09.2013 по 01.2019 рр.
Дніпропетровський університет Альфреда Нобеля. Спеціальність – ТВП (Підприємництво,
торгівля та біржова діяльність).

Курси:
Games Academy (Game design) з 02.2019 по 04.2019 рр.

Володіння мовами:
English — pre - Intermediate
Українська — рідна
русский — свободное владение
Досвід:
● Mirowin (Game Development)
з 03.2021 по 04.2024 рр. (3 роки та 1 місяць)

level designer / level artist
Обов’язки:
● Розробка концепта/ідеї локації
● Формування схеми локації та підбір референсів
● Створення документа з основною інформацією та схемою (за необхідності)
● Обговорення та ствердження концепту, схеми та локації на кожному етапі у арт
ліда (директора)
● Створення грейбоксінгу згідно схеми
● Збір вайтбоксингу та розміщення плейсхолдерів
● Написання ТЗ моделерам для створення фінальних об’єктів
● Відбір ассетів з наявних під збір основних форм локації
● Збір локації з наявних ассетів
● Правки наявного контенту у редакторі (Blender та Photoshop)
● Моделювання простих моделей у редакторі (за необхідності)
● Створення з модульного конструктору мастер сцени майбутнього біому з
влучанням у кей арт
● Скульптинг лендскейпу
● Налаштування фулліейджей та спавн їх на локації (дерева, рослини та інше)
● Написання та правки матеріалів
● Налаштування освітлення (глобального та точкового)
● Налаштування пост-процессингу
● Налаштування звукового супроводження на локації (звуки оточення)
● Налаштування навігації ШІ на локації
● Оптимізація ассетів, геометрії на локації та освітлення
● Співпраця з геймдизайнерами та програмістами
● Налаштування геймплею на локації
● Написання блупринтових скриптів на локації
● Налаштування партиклів та їх оптимізація
● Навчання trainee та junior левел дизайнерів
● Постановка завдань та допомога левел дизайнерам
● Затвердження роботи левел дизайнерів
● Участь у розробці маркетингових матеріалів (скріншоти та рекламні відео)
● Offmonreal (Game Development)
з 03.2019 по 09.2021 рр. (2 роки та 6 місяців)

level designer / level artist / game designer

Портфоліо:

● Bureau of Contacts
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, technical designer
○ Links: Steam Trailer

● Redemption of the Damned
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, lead level designer
○ Links: Steam
○ Локація “Безодня”
○ Локація "Безодня 2"
○ Локація "Безодня 3"
○ Локація “Селище”(Хаб)
○ Локація “Замок”, Відео
○ Локація “Ліс”

● Hvor: confrontation
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, game designer
○ Links: Steam

● Hvor
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, game designer
○ Links: Steam
○ Gameplay

Навички:

Hard skills:
● Unreal Engine 4 (level design / shading /lighting / content making, level sounds/music)
● Unreal Engine 5 (level design / shading /lighting / content making, level sounds/music)
● Blender (редагування об'єктів, створення простих моделей для ігрових рівнів)
● Houdini (створення террейну)
● Photoshop (створення та редагування зображень/текстур/масок)
● Робота з системами контроля версій Git/SVN
Soft skills:
● комунікабельність
● робота в колективі
● навченість
● вміння брати на себе відповідальність
● аналітичне та критичне мислення
● робота над помилками
● творче мислення
● навчання новачків
● самоорганізація та самодисципліна

Похожие кандидаты

Level Designer
Днепр, Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: