Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 Файл

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
35 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марченко Катерина Сергіївна
Дата народження: 20.11.1988 р., вік: 33 роки
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: ОДЕКУ
Факультет: Природоохоронний (кафедра екологічного права і контролю).
Спеціальність: Екологія, прикордонний митний контроль.
Курси: Український центр перепідготовки та навчання "УкрКонсалтинг"
(2011, 2013 рр.)

Досвід:
Період роботи: з 10.2011 по 11.2014 рр.
Посада: Спеціаліст з охорони навколишнього середовища.
Назва організації: ТОВ з ІІ "Трансінвестсервіс.

Обов’язки:
- Ведення звітності у сферах атмосферного повітря та поводження з
відходами.
- Ведення паспортів газоочисних установок.
- Підготовка необхідних вихідних даних при розробці обґрунтовуючих
матеріалів, джерел викидів забруднюючих речовин, в атмосферне
повітря від стаціонарних джерел, та подання документів для отримання
Дозволів.
- Контроль за дотриманням вимог у відповідності до "Дозволу на викиди
забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними
джерелами".
- Складання та заповнення податкової звітності.
- Підготовка та подача документів для отримання лімітів на утворення та
розміщення відходів.
- Розробка Плану природоохоронних заходів, щодо зниження
забруднення атмосферного повітря, та зниження обсягів утворення
відходів.
- Укладання договорів у сфері поводження з відходами, атмосферного
повітря, та науково-технічної документації.

Декретна відпустка з 11.2014 – 03.2017.

Період роботи: з березня 2017 р по теперішній час.
Посада: менеджер з логістики, керівник операційного автовідділу / відділу
по роботі з клієнтами.
Назва організації: ТОВ «ЮГАС ЛТД»
Обов’язки:
- ведення ТОП клієнтів компанії, своєї клієнтської бази, Sales-
менеджерів регіональних філій. Розрахунки митних платежів. Подання
заявок на видачу авто, контроль розрахунків, рекламації, запит даних
для підготовки операційних документів, вирішення оперативних
питань);
- ведення та залучення нових клієнтів, та надання послуг належним
чином (контроль відвантажень та зворотного зв'язку менеджерами);
- спілкування з менеджерами експедиторських компаній (запит/надання
інформації агентам за наявності консолідування вантажу);
- робота з Корейським ринком та ввезенних авто з ЄС (розрахунки,
оцінка, зняття/відновлення документів, консультація клієнтів);
- замовлення пакету документів для оформлення ВМД, та контроль
оформлення);
- підготовка документів на митницю для повернення коштів, оплати
штрафів, модифікацій з ВМД та контроль їхньої готовності;
- вміння роботи з наступними документами: домашній коносамент,
інвойс, пакет для с/х ліній; перевірка коректності лінійних коносаментів,
запит даних на підготовку контейнерів операціоністами, кінцева
передача їх в роботу;
- заявки на перепустки в порт Південний/Одеса/Чорноморськ для видачі
вантажу (також розуміння роботи з порталами)
- організація доставки авто по Україні, а також з портів Європи до
України;
- зведення та підготовка місячних звітів;
- ведення 1С та СРМ програми.

Організація робочого процесу і взаємодія відділів (експедиторського,
брокерського, операційного).
Маю навички праці з судохідними лініями, страховими компаніями та
агентами. Також є розуміння процесу роботи з рахункам та страховими
(запит/закриття, контроль депозитних, закриття по фін. частині).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: