Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Людмила

Продавець непродовольчих товарів

Возраст:
60 лет
Город:
Буча

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 30 січня 2024

Яковенко Оксана
Операційний менеджер
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік: 31 рік
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Київ, Дистанційно, Ірпінь, Буча

Контактна інформація
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Знання і навички
Орієнтація на результат, Здатність до навчання, Водійські права кат. B, Управлінські
навички, Уміння працювати в режимі багатозадачності, Стресостійкість, MS Excel, MS
Word, 1С, MS Outlook, CorelDRAW, Пунктуальність, Уміння аналізувати, Робота в команді,
Управління командою, Контроль ціноутворення, Користувач 1С, Бізнес-планування,
Аналітичне мислення, Чесність

Знання мов
 Українська ─ вільно
 Англійська ─ вище середнього

Додаткова інформація
Досвід роботи Менеджер з інтенет-продажів (дистанційно) З 02.2023 по теперішній час
м.Буча - розпродаж залишків товару і обладнання після закриття мережі (офісна техніка,
банківське обладнання, побутова техніка, офісні меблі та інше) Працювала в 1
фін.компанії з 2014 по 2022 роки з підвищенням посад (фінанси і банк, торгівля,
менеджмент і управління персоналом) У підпорядкуванні було 6 чоловік середньої ланки і
90 чоловік лінійного персоналу (касири і продавці), всього в компанії нараховувалось
близько 120 чоловік. Досягнення - Формування і налагодження ефективної системної
роботи СБ і HR відділу. - Оптимізація відділу навчання і підвищення кваліфікації
персоналу. - Автоматизація і подальша робота ПЗ для управлінського обліку компанії
1С:УТП 8.3 Керівник філіалу фін.установи З 06.2020 по 02.2022 м. Мелітополь (фінанси і
банк) - всі обовʼязки аналогічні попередній посаді, але у дистанційному форматі Керівний
менеджер мережі фін.установ
З 02.2019 по 05.2020 (1 рік і 3 місяці)
м. Запоріжжя (Фінанси і банк)
- контроль роботи касирів на місцях і забезпечення безперебійної роботи відділень;
- робота з постійними клієнтами компанії;
- контроль роботи відділу по підбору персоналу, його ротації і підвищення кваліфікації;
- контроль роботи відділу продажів, супровід крупних угод, пошук нових клієнтів B2B;
- контроль і забезпечення роботи рекламного відділу;
- контроль роботи відділу забезпечення;
- контроль і забезпечення роботи СБ підприємства;
- оптимізація бізнес-процесів за відділами;
- оптимізація витрат компанії; - оптимізація роботи відділень (філіалів);
- аналіз конкурентного середовища і забезпечення конкуретноспроможності продуктів
компанії на ринку, безпосередня участь у ціноутворення продуктів компанії;
- аналіз економічних показників компанії, розробка і запровадження заходів щодо їх
покращення;
- автоматизація - розробка, тестування, впровадження і адміністрування ПЗ на базі 1С і
сервері SQL;
- участь у відкритті нових відділень;
- організація корпоративних заходів. Управляюча мережі ювелірних магазинів
З 10.2014 по 05.2020 (5 років 7 місяців)
м. Запоріжжя (торгівля)
- контроль роботи продавців-консультантів;
- забезпечення і контроль підготовки товару до продажів;
- забезпечення і контроль асортимента товару, ціноутворення і розподіл товару між
торговими точками, його ротація;
- контроль викладки товару;
- контроль потоку грошових коштів;
- облік залишків ТМЦ на ЦО і на торгових точках (робота з великим обсягом даних в MS
Excel), ведення первічної бухгалтерії і документації, контроль потоку грошових коштів;
- забезпечення магазину торговим і техничним обладнанням;
- маркетинг; - автоматизація - розробка, тестування, впровадження і адміністрування
управлінського ПЗ на базі 1С:УТП 8.3. Підготовка документації для користувачів; - робота
з неліквідним товаром.
Управляюча мережі комісійних магазинів техніки
З 10.2014 по 03.2019 (4 роки 5 місяців)
м. Дніпрорудне (торгівля, фінанси, продажі і закупки, адміністрування)
- контроль прийому товару, його ціноутворення і розподіл між торговими точками;
- координація товарообігу на точках продажів;
- аналіз конкурентного середовища;
- облік ТМЦ (робота з великим обсягом даних в MS Excel), ведення первічної бухгалтерії і
документації, контроль потоку грошових коштів;
- организація співпраці з тех.підтримкою;
- аналіз економічних показників роботи торгових обʼєктів, розробка і впровадження заходів
з їх покращення;
- проведення переговорів з клієнтами в інтересах компанії;
- автоматизація - розробка, тестування, впровадження і адміністрування управлінського
ПЗ на базі 1С:УТП 8.3. Підготовка документації для користувачів.

Менеджер по роботі з клієнтами
З 04.2014 по 09.2014 (5 місяців)
Assist-On, Канада, Торонто, Онтаріо (Послуги)
- прийом і консультація руско- і україномовних клієнтів з питань навчання в Канаді, а також
допомога в оформленні документів для виїзду в Канаду по гостьовій/студентскій візі;
- пошук нових клиентів;
- інтернет-маркетинг. Підроботка під час навчання

Адміністратор обслуговуючого персонала (клінінг)
З 05.2011 по 09.2011 (4 місяці)
Brett Robinson Gulf Corporation, США, Орандж Біч, Алабама (Готельний бізнес, сфера
обслуговування) контроль над проведенням клінінгу в готельних номерах - робота за
програмою Work and travel

Заступник голови комісії з оздоровлення студентів
З 03.2010 по 05.2012 (2 роки 2 місяці)
Профком студентів, аспірантів і докторантів ЗНТУ, Запоріжжя (Профком, оздоровлення)
- робота зі студентами
- ведення документації
- співпраця з санаторієм-профілакторієм
- ведення фін.операцій
підработка під час навчання

Освіта
Джордж Браун Коледж
Управління міжнародним бізнесом, Торонто, Канада
Незакінчена вища, з 2014 по 2014 (8 місяців)
Післядипломна освіта - отримала сертифікат спеціаліста з управління міжнародним
бізнесом
Запорізький національний технічний університет
Міжнародні економічні відносини, Запорожжя
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 9 місяців)

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/7332001/

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: