Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександр

Помічник керівника

Рассматривает должности:
Помічник керівника, Операційний менеджер, Проєктний менеджер, Асистент керівника
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Оленін Олександр
Менеджер, фахівець із внутрішніх процесів
(тільки віддалений формат роботи, повна
занятість)

Інформація Ціль
Дата народження: Прагну розвиватися як операційний/внутрішній менеджер, який
10.06.1996 керує командами, процесами і внутрішньою ефективністю. Мені
Регіон: Київ близькі ролі, в яких я можу оптимізувати роботу відділу,
вибудовувати регламенти, навчати співробітників і супроводжувати
зміни всередині компанії.
Орієнтир - не прямі продажі, а системне управління і внутрішня
операційна підтримка.

Контакти Досвід роботи
Телефон (и): СІЧЕНЬ 2024 – ЧЕРВЕНЬ 2024
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Керівник відділу по роботі з клієнтами | InterConnect Solutions
E-mail: (Телекомунікації, SMS)
sanq96@gmail.
com Обов'язки:
Соціальні мережі: • Керівництво процесами підлеглих у відділі по роботі з клієнтами,
https://www.linkedin.c вирішення проблем та питань;
om/in/mrsanq/ • Впровадження корегувань у робочий процес підлеглих з метою
t.me/MrYankell удосконалення результату співпраці з клієнтами та партнерами;
• Розробка посадових інструкцій працівників відділів продажу та
роботи з клієнтами;
• Розробка регламентних інструкцій, докладний опис бізнес-
Освіта
процесів відділів компанії;
Відкритий • Розробка сценаріїв навчання для посад "Менеджер з роботи з
Міжнародний клієнтами" та "Менеджер з продажу";
Університет Розвитку • Навчання та тестування нових співробітників відповідно до
Людини "Україна" сценаріїв навчання, подальша підтримка та консультування;
(Київ) • Допомога у розробці та впровадженні структури компанії з
рік закінчення 2018 супутніми матеріалами роботи працівників та регламентних
інструкцій;
Інститут Філології та • Допомога в організації внутрішньої комунікації відділів компанії.
Масової комунікації,
спеціальність Досягнення:
«Туристичне • Створений відділ по роботі з клієнтами;
обслуговування», • Успіх у залученні нових партнерів та обслуговування клієнтів;
магістр • Проведена успішна робота над структурою компанії,
регламентними інструкціями, посадовими обов'язками,
сценаріями навчання співробітників;
• Проведена робота в навчанні співробітників на різні посади
всередині компанії.
Мови
ЛИПЕНЬ 2023 – ГРУДЕНЬ 2023
English – Upper- Менеджер з продажу (міжнародне B2B) | InterConnect Solutions
Intermediate (Телекомунікації, SMS)
(B2)
Українська - вільно Обов'язки:
Русский - свободно • Холодний та теплий пошук потенційних клієнтів на
міжнародному ринку;
• Організація та участь у ділових зустрічах з клієнтами;
Hard-skills • Ведення переговорів та укладання договорів, організація
документообігу;
Моделювання бізнес- • Презентація продуктів компанії, надання консультацій клієнтам;
процесів, • Повне та щоденне ведення залучених клієнтів, у тому числі
Аналіз ефективності, вирішення фінансових проблем, технічна підтримка, технічна
Ділова комунікація, організація надання послуг, тощо;
Фінансова звітність, • Постійний пошук та залучення постачальників, ціноутворення
Документообіг, послуги.
Підбір і навчання
персоналу, Досягнення:
Атестація персоналу, • Залучено близько 30% постійних партнерів, що дало підвищення
Управління загальних продаж на 18% на відділ за весь період співпраці;
персоналом, • Залучено декілька стратегічних постачальників на основі
1С, CRM, MS Office, постійної та взаємовигідної співпраці;
Windows • Оптимізував методи надання інформації клієнтам щодо
(просунутий актуальності послуг.
користувач),
Базовий досвід СІЧЕНЬ 2023 – КВІТЕНЬ 2023
роботи з пакетом Менеджер з напрямку (міжнародне B2B) | NarsCars
програм Adobe, (Автотранспорт, послуги з оренди)
Досвід взаємодії з ШІ-
інструментами, СЕРПЕНЬ 2022 – ГРУДЕНЬ 2022
Організаційні Менеджер по роботі з клієнтами | Compas Agency (PR-послуги,
здібності, реклама)
Розробка внутрішніх
процесів і ЛИСТОПАД 2018 – ЛЮТИЙ 2022
регламентів, Менеджер з оптової торгівлі (В2В)| ТОВ "Хімекспо" (ТМ Aspiring)
Налаштування (Оптова торгівля, електроніка, дистрибуція)
систем взаємодії між
відділами ЖОВТЕНЬ 2017 – ЖОВТЕНЬ 2018
Менеджер по роботі з клієнтами | ТД «Укрелектрокомплект» («IEK
Україна») (Оптова торгівля, електрика, дистрибуція)

Додатковий управлінський досвід
Soft-skills (некомерційний)
Мої сильні сторони:
Координація та розвиток самоорганізованих команд у
Швидка здатність до
некомерційних ініціативах (2019-сьогодення):
навчання та
- Розробка та впровадження організаційних структур і систем
адаптивність,
управління в онлайн-спільнотах;
Командне мислення - Наставництво, управління мотивацією, фасилітація командної
та емпатія, роботи;
Ініціативність і - Створення внутрішніх регламентів, сценаріїв взаємодії та ділових
відповідальність, комунікацій;
Комунікабельність і - Управління проєктами в умовах невизначеності та без
системність, адміністративних важелів.
Стресостійкість і
самоорганізація Цей досвід допоміг мені розвинути лідерські якості, системне
мислення, розуміння групової динаміки та зміцнити навички
управління без формального підпорядкування.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: