Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 мая 2024 Файл

Олена

Фінансовий директор, заступник директора з фінансових питань

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р е з ю м е

Досвід роботи:
Дата і місце
народження:
28 грудня 1965 року, м. Київ
Місце проживання:
м. Київ, пр. Оболонський, 13, кв.63
Сімейний стан:
одружена, має сина
Освіта:
вища економічна (Київский інститут народного господарства,1987р., Філія Міжгалузевого інституту підвищеня кваліфікації керівних робітників і спеціалістів в галузі обліку та статистики, 1991р., Університет економіки і права "КРОК", 2006р.)
Кваліфікація:
економіст, бухгалтер, фінансовий директор

З серпня 2021 по теперішній час
Український культурний фонд, заступник Виконавчого директора з фінансових питань
З січня 2018 по липень 2021
Державне підприємство «Національний палац мистецтв «Україна», начальник відділу організації планування діяльності та матеріально-технічного забезпечення.
вересень 2016 – грудень 2017
Міністерство аграрної політики та продовольства України, начальник Управління бухгалтерського обліку і звітності, адміністративно – господарських питань та охорони праці – головний бухгалтер.
лютий
– червень 2016
Державна фіскальна служба України, начальник відділу управління майном та соціального забезпечення Департаменту матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури. .
жовтень 2015 – січень 2016
ДПІ У Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві, головний державний інспектор координаційно-моніторингового управління.
квітень – листопад 2014
Апарат Верховної Ради України, помічник – консультант народного депутата України.
березень 2013 – квітень 2014
Державна реєстраційна служба України, завідувач самостійного сектору внутрішнього аудиту, начальник управління бухгалтерського обліку, планування та звітності – головний бухгалтер, директор департаменту фінансово-ресурсного забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер.
травень 2010 - березень 2013

Міністерство культури України, завідувач самостійного контрольно-ревізійного сектору, заступник директора департаменту-начальник управління економіки та фінансування, директор фінансово-ресурсного департаменту.
2008 -
квітень 2010
Міністерства фінансів України, радник Міністра фінансів України Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба), начальник відділу планування розвитку та контролю за діяльністю підприємств сфери управління Міністерства Департаменту фінансів підприємств державного сектору економіки, майнових відносин та підприємництва.
2006-2007
ДПА України, заступник директора Департаменту - начальник відділу адміністрування податку на прибуток та податкових платежів Департаменту податку на прибуток та інших податків і зборів, обов'язкових платежів.
2004-2005
ДПА м. Києва, начальник Управління аудиту та валютного контролю.
2003-2004
ДПА України, начальник Управління супроводження перевірок Департаменту аудиту та валютного контролю.
1999-2003
ДПА м. Києва, головний державний податковий ревізор-інспектор відділу організації перевірок крупних підприємств та галузей економіки, заступник начальника Управління методологічного супроводження податкового аудиту.
1994-1999
ДПІ Мінського р-ну м. Києва, головний державний податковий ревізор-інспектор, заступник начальника відділу документальних перевірок спільних підприємств, підприємств з іноземними інвестиціями та представництв Управління документальних перевірок юридичних осіб.
1987-1993
КВО ім. Артема, економіст планово-економічний відділу.
Додаткові відомості:
Стаж державної служби – 21 рік, спеціальне звання радника податкової та митної справи І рангу, володіння українською - вільно, англійською - зі словником, ПК (Word, Excel, Power Point), П(С)БО, програмами «Парус-бухгалтерія», «1С-бухгалтерія», «FIT-Бюджет».
Особисті якості:
Відповідальна, доброзичлива, ініціативна, має досвід роботи по управлінню персоналом, вміє забезпечувати ефективну роботу для досягнення поставленої мети.
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») моб.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: