Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Тетяна

Менеджер з логістики, постачання

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Герасименко Тетяна

Контактний номер: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 8.01.1983г.
Досвід роботи:
06.2023 – 04.2024
Агропромхолдинг «Астарта-Київ» (https://astartaholding.com/)
Посада: менеджер з логістики постачання
Обов’язки:
• забезпечення своєчасної поставки ТМЦ на агрофірми, згідно тендерного протоколу (напрямок мінеральні добрива та мікродобрива), погодження графіків постачання ТМЦ з агрономічними службами та постачальниками, координація роботи регіональних фахівців;
• ведення договірної роботи з постачальниками ТМЦ: погодження, підписання договорів поставки, специфікацій, ведення реєстру договорів та додатків із зазначенням статусу виконання;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками: оплати, передоплати, погодження кредитних лімітів, акти звірки, складання щотижневого плану платежів для фінансового відділу;
• здійснення документальної роботи та облік ТМЦ в 1-С: контроль отримання оригіналів первинних документів та своєчасна передача в бухгалтерію;
• ведення рекламаційної роботи з контрагентами в разі нестачі/пошкодження отриманих ТМЦ;
• взаємодія з відділом закупівель щодо умов поставки ТМЦ.
Досягнення: виконання поставлених КПІ щодо термінів виконання тендерного протоколу на поставку ТМЦ.
12.2017 – 05.2023
Компанія «BENISH GPS» (https://benishgps.com/)
Посада: провідний фахівець по роботі з ключовими клієнтами
Обов’язки:
• здійснення управління договірними відносинами з ключовими клієнтами з питань обслуговування та підтримки: опрацювання запитів клієнтів, участь в підготовці контрактів, угод, специфікацій, узгодження з клієнтами планів робіт, термінів виконання;
• розвиток існуючої бази корпоративних клієнтів, з метою збільшення продажів компанії, переговори с ТОП менеджерами;
• координація взаємодії з відділами компанії з питань обслуговування та технічної підтримки ключових клієнтів;
• організація та контроль сервісного обслуговування (ремонти, монтажні роботи);
• контроль дебіторської заборгованості;
• підготовка та надання звітності керівництву.
Досягнення:
• підтримка та розвиток системи продажів (розробка нового додатка до програмного забезпечення, як результат, отримали відновлений продукт, що призвело до збільшення продажів, залучення нових клієнтів).
11.2015 – 11.2017
Компанія «ROSTEX» (торгівельна компанія: товари для дома)
Посада: менеджер із закупівель на внутрішньому ринку/логіст
Обов’язки:
• створення довгострокових відносин з постачальниками: побудова відносин на взаємовигідних умовах;
• управління логістикою: планування маршрутів водіїв з доставки продукції від постачальників на склад компанії, організація та контроль доставки клієнтам товару, контроль термінів виконання.
• контроль виконання поточного обсягу продажів;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками.
Досягнення:
• збільшення продажів завдяки безперебійному забезпеченню закупівель на внутрішньому ринку;
• розвиток наявної бази постачальників та залучення нових;
• налагоджені фінансові умови роботи (відстрочка платежу на 30 днів, під реалізацію товарів) з 80% постачальників, економія компанії на кредитах до 100 тисяч гривен щомісячно
11.2013 02.2015

ООО «Бізнестранс» (експедиторська компанія)
Посада: менеджер по роботі з клієнтами та з залучення нових клієнтів
Обов’язки:
• пошук і залучення нових клієнтів, виявлення та вихід на осіб, які приймають рішення (холодні дзвінки, зустрічі, переговори);
• робота з клієнтом, включаючи повний цикл продажів (від пошуку до укладання угоди, підписання договору);
• співпраця із транспортними компаніями: погодження графіків доставки продукції з клієнтами, контроль, планування відправлень та завантаженості грузів;
• надання звітності з продажу, контроль оплат.
Досягнення:
• виконання встановленого плану (в обсягах і кількості) в умовах кризи
10.2012 – 07.2013;

Автомобільна Компанія ГК АІС (https://ais.ua/)
Посада: фахівець відділу моніторингу дилерських автоцентрів Дирекції по Дилерським Брендам
Обов’язки:
• моніторинг та контроль виконання поточного плану продажів (як в цілому, так і по брендам, аналітика передплат);
• контроль та виконання задач імпортера з обсягів продажів;
• контроль ціноутворення, контроль та погодження наданих знижок клієнтам з метою збільшення продажів;
Досягнення:
• виконання поточного плану продажів на 100%
10.2012 – 07.2008;

Автомобільна Компанія ГК АІС
Посада: фахівець відділу рекламацій і розгляду претензій Дирекції з Логістики
Обов’язки:
• управління клієнтським досвідом із транспортними компаніями;
• ведення обліку, контроль термінів оплат, підготовка відповідного пакету документів;
• переговори з автоперевізниками, страховими компаніями з метою отримання компенсації, залагодження конфліктів.
Досягнення:
• внаслідок відшкодувань від претензійної роботи економія витрат компанії досягла 30%.
08.2008 – 07.2010

Автомобільна Компанія ГК АІС
Посада: фахівець із внутрішньої логістики Дирекції з Логістики
Обов'язки:
• організація та контроль виконання планів відгрузок зі складу нових авто під реалізацію по філіям;
• співпраця із транспортною компанією, організація транспорта та управління ним;
• узгодження із відділами компанії графіків доставки продукції, планування відправлень з метою виконання планів продажів.
Досягнення: виконання планів відгрузок нових автомобілів по філіям під реалізацію на 100%.
08.2006 – 07.2008

ДП НАЕК «Енергоатом» ВП «Атомкомплект» (держзакупівлі для Атомних Електростанцій України)
Посада: економіст договірного відділу
Обов’язки:
• створення електронного архіву договорів, ведення договірної документації;
• ведення коректного документообігу по договорам, аналіз та контроль виконання;
• ефективна взаємодія з підрозділами компанії, робота з запитами керівництва, підготовка звітів.
Досягнення: створення архіву договорів з нуля і автоматизація роботи з ним з метою забезпечення оперативного доступу до договірної документації.

Освіта:

2000-лютий 2006 гг.
Навчальний заклад: Київський економічний інститут менеджменту
Факультет: менеджмент організацій
Спеціальність: менеджер-економіст
Вчений ступінь: магістр

Додаткові відомості:
• англійська мова - Pre-Intermediate;
• РС - користувач (Word, Excel, Microsoft Office Outlook), Internet, 1-С Підприємство, Navision, CRM;
• особисті якості: відповідальність, уважність до деталей, успішні навички міжособистого спілкування, організаторські здібності, вміння працювати в команді, стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: