Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 Файл

Оксана

Фінансовий директор

Возраст:
31 год
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КОМІСАРОВА ОКСАНА ВІКТОРІВНА

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

м. Запоріжжя

22 лютого 1993 р. (30 років)

ОПЫТ РАБОТЫ:
Період:
Сфера діяльності:
Посада:

Посадові обов’язки:
16.06.2023 – сьогодні
Роздрібна власна мережа аптек
Фінансовий директор (6 підлеглих, 5 ТОВ на загальній системі, 1 ТОВ єдиний податок, 3 ФОП – 3 група)
• Керівництво фінансовим департаментом:
• Розробка раціональних форм первинної планової, облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Складання строків надання даних всередені відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи персоналу;
• Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморорахунків з внутрішньохолдінговими організаціями;
• Аналіз, контроль, зниження витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення аналізу по ключовим угод Компанії.
Досягнуто:
• Введення платіжних діб та платіжного календаря;
• Введення щоденного аналізу та планування грошових потоків, необхідності фінансування;
• Оптимізована витратна частина Компанії та відділу;
• Залучення кредитування;
• Розробка KPI співробітників;
• Залучення гранту.
Період:
Сфера діяльності:

Організація:
Посада:

Посадові обов’язки:
31.01.2022 – 15.06.2023р.
Виробництво та реалізація (оптова та роздрібна власна мережа) ковбасної, м’ясної та молочної продукції
Козацька ферма, ТОВ «УКР МІТ ГРУП»
Фінансовий директор (8 підлеглих, 2 ТОВ на загальній системі, 2 ТОВ єдиний податок, 8 ФОП – 2 група)
• Керівництво фінансовим департаментом:
• Розробка раціональних форм первинної планової, облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Складання строків надання даних всередені відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи персоналу;
• Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморорахунків з внутрішньохолдінговими організаціями;
• Аналіз, контроль, зниження витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення аналізу по ключовим угод Компанії.
Досягнуто:
• Введення платіжних діб та платіжного календаря;
• Введення щоденного аналізу та планування грошових потоків, необхідності фінансування;
• Оптимізована витратна частина Компанії;
• Залучення кредитування;
• Розробка цінової політики;
• Розробка KPI співробітників;
• Оптимізовано податкове навантаження в частині єдиного податку.
Період:
Сфера діяльності:

Посада:
Посадові обов’язки:
04.08.2021 – 31.01.2022
Власна підприємницька діяльність: аутсорсинг бухгалтерських послуг, фінансовий директор

Фінансовий директор, бухгалтер
• Написання регламентів;
• Розробка платіжної дисципліни та оптимізація фінансових доходів та витрат;
• Розробка системи оптимізації оподаткування;
• Консультування з ведення, відкриття та закриття ФОП, підприємств;
• Складання щомісячних звітів для керівників.
Період:
Сфера діяльності:

Організація:

Посада:

Посадові обов’язки:
10.07.2020 – 03.08.2021
Беззалогове кредитування, залогове кредитування, роздрібна торгівля технікою.
ПТ «ЛОМБАРД ПЕРШИЙ», ТОВ «МІКРОФІНАНС», мережа магазинів «Моя техніка».
Фінансовий директор (40 співробітників департаменту, 7 підлеглих - начальники відділів; 3 організації на загальній системі оподаткування, у т.ч. 1 з ПДВ, 3 ТОВ на єдиному податку, 10 ФОП на єдиному податку 3-я група)
• Керівництво фінансовим департаментом:
• Здійснення постановки методології обліку Компанії в управлінському та бухгалтерському обліках;
• Розробка раціональних форм первинної планової облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Встановлення строків надання даних всередині відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи відділу;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморахунків з внутрішньохолдинговими організаціями;
• Контроль руху залогового майна та відображення результату з переробки металу;
• Аналіз та контроль витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення взаєморахунків по ключовим угод Компанії;
• Взаємодія з аудиторами.
• Написання регламентів та положень з управлінського обліку.
За час роботи здійснила постановку обліку в програмі 1С, досягла дотримання строків надання даних для обліку, переформовувала існуючі бізнес-процеси в Компанії з метою отримання докладної і достовірної інформації, розширила функціонал програми.
Досягнуто:
• Побудова щомісячного планування та план-факторного аналізу;
• Введення платіжних діб та платіжного календаря;
• Введення системи контролю договорів та залишку заборгованості контрагентів;
• Введення щоденного аналізу та планування грошових потоків, необхідності фінансування;
• Введення щомісячного контролю лімітів підприємств на єдиному податку, а також оптимізація оподаткування підприємств на загальній системі.
Період:
Сфера діяльності:

Організація:

Посада:

Посадові обов’язки:
01.10.2018 – 10.07.2020 (1 рік и 9 міс.)
Беззалогове кредитування, залогове кредитування, роздрібна торгівля технікою.
ПТ «ЛОМБАРД ПЕРШИЙ», ТОВ «МІКРОФІНАНС», мережа магазинів «Моя техніка».
Начальник відділу управлінського обліку, заступник фінансового директора (13 підлеглих)
Керівництво відділом управлінського обліку:
• Здійснення постановки методології обліку Компанії в управлінському та бухгалтерському обліках, прописування бізнес-процесів;
• Розробка раціональних форм первинної планової облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Встановлення строків надання даних всередині відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи відділу;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморахунків з внутрішньохолдинговими організаціями;
• Контроль руху залогового майна та відображення результату з переробки металу;
• Аналіз та контроль витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення взаєморахунків по ключовим угод Компанії;
• Взаємодія з аудиторами.
• Написання регламентів та положень з управлінського обліку.
За час роботи здійснила постановку обліку в програмі 1С, досягла дотримання строків надання даних для обліку, переформовувала існуючі бізнес-процеси в Компанії з метою отримання докладної і достовірної інформації, розширила функціонал програми.
Досягнуто:
• Постановка обліку «з нуля»;
• Введення звітів Баланс, P&L, CashFlow на щомісячній основі;
• Формування аналітичних звітів про результати місяця;
• Розробка та контроль закриття по дільницям і проміжних звітів
Період:
Організація:
Сфера компанії:
Посада:
Посадові обов’язки:
03.09.13 - 28.09.18 (5 років)
ТОВ «Проком»
ІТ (впровадження програмного продукту 1С)
Інженер-програміст

• Керування проектами впровадження та супроводження 1С: адаптація та оптимізація бізнес-процесів Замовника
• Методичні консультації з ведення обліку (управлінського та регламентного обліку): побудова обліку, допомога у складанні звітності (Баланс, CashFlow, Звіт про фінансові результати).
Успішно впроваджено:
• 5 виробничих підприємств (у тому числі підприємства ресторанно-готельного типу) від опису бізнес-процесу до супроводження та оптимізації обліку протягом 2-ох років;
• 3 торгівельних підприємства від опису бізнес-процесів до супроводження та оптимізації обліку протягом 2-ох років, у т.ч. досвід здачі проекту EBRR.

ОСВІТА:
Дата: 01.09.2010-30.06.2015
Навчальний заклад: Запорізькій Національний Університет
Факультет: економічний
Спеціальність: Економічна кібернетика
Кваліфікація: спеціаліст
Додаткова інформація:
Володіння мовами: англійська (вище середнього), російська, українська.
Комп’ютерні навички: MS Office, 1С8
Особисті якості: стресостійкість, вміння приймати рішення в кризисних умовах, комунікабельність, завершення справ до кінця, поглиблення в бізнес.
Була спікером бізнес-клубу «Південь».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: