Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10600064

Фахівець з тендерів

Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ГОМОН Юрій /ГОМОН Юрій Володимирович

Вік: 55 років
Адреса: проспект Науки, буд 2, кв. 5а, м. Дніпро, Україна
Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

КВАЛИФИКАЦИЯ 9-річний досвід роботи в забезпеченні Державного підприємства необхідними
для життєдіяльності товарами, послугами та роботами, а також продаж послуг
підприємства з використанням електронної системи закупівель ПРОЗОРРО .
МЕТА Активне сприяння розвитку компанії за допомогою
високоякісного виконання роботи з максимальним використанням
наявних знань, навичок та умінь, бажання розкрити та реалізувати свої
можливості.
Отримання посади фахівця з тендерів, керівника тендерного відділу. Бажаний
рівень зарплати – від 35000 грн.
ДОСВІД РОБОТИ
18.10.2021 – теперішний НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО
час ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ПО ЗАКУПІВЛЯМ).
ДП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул. Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
 Узагальнення потреби замовника/планування у товарах,
роботах/послугах в т.ч. складання бюджету закупівель на наступний рік.
 Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих
висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо
необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
 Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що
плануються закуповуватися.
 Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та
формулювання структурованих висновків.
 Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору
процедури закупівлі та її проведення.
 Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому
числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності
вимог/скарг закупівлі).
 Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до
виробників/постачальників товарів/послуг.
 Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх
учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
 Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання
необхідної інформації.
 Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному
комітету України (у разі отримання скарги) на його запит
інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель.
 Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному
законодавствах.
 Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне
укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
 Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі
необхідності), звітування про його виконання.
 Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору
про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення
інформації в електронній системі закупівель, передбачених
законодавством.
 Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.
Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як «Учасник»:
 - аналіз та моніторинг ринку;
 - запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
 - оперативна підготовка повного пакету документів;
 - проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
 - ведення встановленої звітності.

Досягнення та результати:
 значна економія коштів підприємства;
 спочатку побудовано процедуру закупівель на підприємстві з
використанням електронної системи закупівель ПРОЗОРРО;
 перемог у тендерах як Учасник не менше 95 %;
 забезпечення стабільної роботи підприємства своєчасним постачанням
товаром, робіт та послуг;
 проведено в якості Замовника більше 2 500 закупівель в ПРОЗОРРО
(спрощені закупівлі, відкриті торги, відкриті торги з особливостями,
переговорна процедура, звіти по договорам);
 проведено в якості Учасника більше 1 000 закупівель в ПРОЗОРРО
(спрощені закупівлі, відкриті торги, відкриті торги з особливостями,
переговорна процедура).
Кількість підлеглих: 5 осіб.
Штат компанії: 250 осіб.
05.01.2018 - 18.10.2021 ПРОВІДНИЙ ІНЖЕНЕР ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ДО 31.12.2021,
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ПО ЗАКУПІВЛЯМ).
ДП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул. Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
 Узагальнення потреби замовника/планування у товарах,
роботах/послугах в т.ч. складання бюджету закупівель на наступний рік.
 Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих
висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо
необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
 Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що
плануються закуповуватися.
 Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та
формулювання структурованих висновків.
 Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору
процедури закупівлі та її проведення.
 Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому
числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності
вимог/скарг закупівлі).
 Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до
виробників/постачальників товарів/послуг.
 Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх
учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
 Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання
необхідної інформації.
 Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному
комітету України (у разі отримання скарги) на його запит
інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель.
 Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному
законодавствах.
 Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне
укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
 Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі
необхідності), звітування про його виконання.
 Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору
про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення
інформації в електронній системі закупівель, передбачених
законодавством.
 Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.
Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як «Учасник»:
 аналіз та моніторинг ринку;
 запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
 оперативна підготовка повного пакету документів;
 проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
 ведення встановленої звітності.
Кількість підлеглих: не має.
Штат компанії: 250 осіб.
19.01.2016 - 05.01.2018 ІНЖЕНЕР 1 КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (СЕКРЕТАР ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ) ДП
«ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-
ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул. Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як:
«Учасник»
 аналіз та моніторинг ринку;
 запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
 оперативна підготовка повного пакету документів;
 проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
 ведення встановленої звітності.
«Замовник»
 реєстрація на веб-порталі, торгових площадках;
 формування інформації для оприлюднення на сайтах (в т.ч. супровідних
документів);
 складання технічного завдання, тендерної документації;
 участь у перед тендерних зустрічах і переговорах, складання протоколів та
листування з учасниками закупівель;
 складання звітності;
 узгодження параметрів та заключення договорів.
Кількість підлеглих: не має.
Штат компанії: 250 осіб.
16.07.2015 - 05.01.2018 ІНЖЕНЕР З МЕТРОЛОГІЇ ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОГО
МЕТРОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ
ТЕХНІКИ МЕХАНІЧНИХ ВЕЛИЧИН ДП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ
РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР
СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул.
Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
 Повірка засобів вимірювальної техніки
01.11.2004 - 16.07.2015 Керуючий сектором закупівель та продажу металопрокату ТОВ
«Дніпровська Енерго-Металургійна компанія», м. Дніпро, пр. Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання, виробництво цегли.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 управління розвитком регіону, стратегічне планування;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 контроль дебіторської заборгованості;
 розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в
компанії;
 розширення напрямків діяльності компанії.
Кількість підлеглих: 5 осіб.
Штат компанії: 35 осіб.
25.12.2001 - 01.11.2004 Начальник департаменту нафти та газу ТОВ «Дніпровська Енерго-
Металургійна компанія», м. Дніпро, пр. Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 пошук та впровадження товарної номенклатури для нафтогазового
комплексу України;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в
компанії;
 розширення товарної номенклатури компанії.
Кількість підлеглих: 3 осіб.
Штат компанії: 25 осіб.
01.10.1999 - 25.12.2001 Заступник директора по виробництву ТОВ «Металлтрейд», м. Дніпро, пр.
Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 пошук та впровадження товарної номенклатури для нафтогазового
комплексу України;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в
компанії;
 розширення товарної номенклатури компанії.
Кількість підлеглих: 3 осіб.
Штат компанії: 25 осіб.
15.07.1992 - 01.10.1999 Заступник директора ТОВ «Лоск», м. Дніпро, пр. Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 пошук та впровадження товарної номенклатури для нафтогазового
комплексу України;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 8 разів за період роботи в
компанії;
 розширення товарної номенклатури компанії.
Кількість підлеглих: 12 осіб.
Штат компанії: 22 особи.
ОСВІТА Дніпропетровський металургійний інститут, спеціальність: «Автоматизовані
1985 – 1992 металургійні машини та агрегати», диплом з відзнакою, ступень бакалавра.
2021 Пройшов курс навчання «Підвищення кваліфікації Уповноважених осіб» в
академії «Радник».
1986-1988 Служба в збройних силах.

ОСОБИСТІ ДАНІ Народився 18 червня 1968 року. Одружений, троє дітей 32, 27 и 9 років.

ДОДАТКОВА  водійське посвідчення категориї “В”, стаж водіння – 33 роки;
ІНФОРМАЦІЯ  володіння ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Internet,
електронна пошта), вміння роботи з оргтехнікою;
 вільно володію діловою українською мовою, англійська мова – зі
словником;
 ПК в особистому користуванні;
 постійний професійний розвиток, читання, підтримка здорового способу
життя, заняття спортом (веслування, велосипед), любов до тварин та
музики

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: