Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 апреля 2024 Файл

Оксана

Аналітик, економіст, бухгалтер із заробітної плати

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Боярка
Готов работать:
Боярка, Вишневое (Киевская обл.), Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

М’яновська Оксана Арнольдівна

Дата народження: 25.04.1984 / 39 років
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей
Дом. адреса: м. Боярка Київська обл.
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
Посада фінансового аналітика, економіста, бухгалтера по з/п.
Бажаю працювати в дружньому колективі стабільної компанії з перспективами кар’єрного та професійного росту.

ДОСВІД РОБОТИ:

«АТ Дельта Банк», Управління стягнення боргів:
Керівник проектів і програм з питань звітності 2016-2020 рр (4 роки)
Начальник відділу звітності та діловодств 2015-2016 рр (1 рік 6 місяців)
Обов’язки:
-облік проблемних кредитів, ведення звітності по проблемним активам;
-здійснення аналізу та надання пропозицій по пріоритетності роботи з відповідними активами;
-відображення в звітності результатів судових засідань;
-організація ведення звітності з позовного та виконавчого провадження;
-ведення обліку по списанню проблемних активів;
-аналіз та тестування автоматизованої системи ведення звітності.

АТ «УкрСиббанк», Управління стягнення боргів:
Начальник відділу Моніторингу та обліку 2009-2012 (3 роки),
Начальник сектору 2008-2009 рр (5 місяців)
Провідний спеціаліст 2007-2008 рр (1 рік 2 місяці)
Обов’язки:
-виявлення та облік проблемних кредитів, ведення звітності по проблемним активам;
-аналіз портфеля проблемних активів фізичних та юридичних осіб;
-формування пропозицій та прийняття рішень по пріоритетності роботи з відповідними активами;
-організація ведення звітності з позовного та виконавчого провадження;
-ведення обліку по списанню проблемних активів, по померлих боржниках та ін.;
-моніторинг справ про банкрутство.

Центральна районна поліклініка Печерського району, бухгалтерія:
Бухгалтер з нарахування зарплати 2002-2007 (5 років)
Обов’язки:
-нарахування і розрахунок заробітної плати, відпусток та лікарняних листків;
-підготовка і здача звітів у Фонди соціального страхування та Податкову;
-підготовка документації для супроводження відкриття/закриття карткових рахунків по обслуговування зарплатного проекту;
-формування та видача довідок співробітникам поліклініки;
-ведення кассової книги, здійснення операцій з готівкою.

ОСВІТА:

Київський університет права
Вища, спеціальність «Правознавство»
2011-2015 рр
Київський Національний Економічний Університет
Вища, спеціальність «Економіка та управління»
2002-2007 рр
Київський технікум електронних приладів
Спеціальність «Економіка підприємства», диплом з відзнакою
1999-2002 рр

Додаткові знання:
Досвідчений користувач таких програм ПК: MS Office (Word, Power Point, Excel (формули) Access (початковий рівень)), SAP (свій напрямок роботи), SQL, Power BI (курс відеоуроків на YuoTube).
Вільно орієнтуюся в інтернет ресурсах.
Знайома з 1С Бухгалтерією 7.7 (Сертифікат від 2006 року).

Знання мов:
Українська, російська – вільно;
Англійська – pre-intermediate.

Особисті якості:
Сумлінність, працелюбність, відповідальність, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість. Вмію працювати в команді, досягати поставлених цілей, швидко навчаюсь, маю почуття гумору, відкрита до нової інформації.

Бажана зарплата: 20000 грн

Дякую, що ознайомились з моїм резюме. Буду рада подальшій співпраці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: