Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Андрій

Сервіс-менеджер, інженер

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

БОТИГІН АНДРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 18 червня 1979 р.
Освіта: Чернігівський Державний Технологічний університет
Технологія та устаткування зварювального виробництва
Знання мов: Англійска – розмовна/письмова/технічна, російська – I, українська – II
Інше: Не одружений, дітей нема, діючий закордонний паспорт, водійські права, хибних звичок нема

Досвід роботи:

10.2016–08.2018 "JBM Дистрибуція" (Київ), Директор з розвитку партнерської мережі. Взаємодія з Philips\Panasonic
згідно з контрактними обов’язками про сервісне обслуговування в регіонах України, досягнення
нових партнерських угод з вендорами.
Перемовини про впровадження рішень CRM та ERP які розробляла Компанія на базі Odoo.
09.2008–10.2016 Logitech Europe S.A. (Київ), менеджер із обслуговування та сертифікації (+ Казахстан та Білорусь).
Організація сервісної мережі в Україні, розробка гарантійної та сервісної політики; забезпечення
сервісних партнерів технічною інформацією; контроль компенсацій торговельним партнерам;
перевірка звітності про діяльність сервісних центрів; контроль за виконанням політики Компанії
відносно гарантійних зобов’язань та обслуговування відповідно до законодавства України про
Захист прав споживачів; проведення тренінгів про технічні та споживчим властивостям продукції;
безпосередня участь у вирішенні суперечливих ситуацій; контролювання процеса і термінів
декларування і сертифікації в Україні, взаємодія з виробничими та іншими зарубіжними
підрозділами Компанії.
05.2008–08.2008 Whirlpool Europe s.r.l. (москва), Сервіс-менеджер (тимч_ВО). Контроль за діяльністю сервісної
мережі наросії та в Казахстані; організація сервісної мережі в Білорусі, адаптація сервісних угод
під умови місцевого законодавства; організація процесу сертифікації та випробувань побутової
техніки для продажів на території Білорусі.
04.2007–05.2008 Whirlpool Europe s.r.l. (Київ), Спеціаліст з якості та обслуговування. Координація діяльності
9 головних сервіс-партнерів та більш ніж 130 сервісних-центрів в Україні, Молдові и Грузії;
впровадження та адміністрування інтерактивної системи звітності; перевірка гарантійних звітів,
контроль достовірності інформації в звітах, корекція та штрафні санкції; технічна та інформаційна
підтримка, консультування інженерів і адмін-персонала СЦ; взаємодія з Європейським головним
офісом Корпорації, Головним технічним центром та заводами; моніторинг та своєчасний збір
інформації про епідемічні несправності; аудит партнерів в регіонах; пошук і авторизація нових
СЦ, прийняття рішень про розірвання контрактів у випадках необхідності; проведення тренінгів
для технічного та адмін-персонала СЦ; планування сервісного бюджета на рік; регулярне
складання звітів для Європейського офіса про актуальні показники кількості ремонтів та по сумах
компенсацій, прогнозування витрат на майбутній період; моніторинг, збір інформації та аналіз
діяльності інших виробників у сфері післяпродажного обслуговування; розв’язання конфліктних
ситуацій між споживачами та СЦ, підтримка позитивного іміджа Компанії серед споживачів;
підтвердження доцільностіи заміни виробів протягом терміна гарантії та строка служби;
підготовка та внесення змін до контрактів про сервісне обслуговування; взаємодія з імпортерами
та дилерами в справах компенсацій.
01.2007–03.2007 «Фірма «ВЕНА» (Чернігів), Менеджер з розвитку сервіса (споживча електроніка та побутова
техніка, отримання авторизацій). Сфери діяльності Фірми – системи вентиляції, кондиціонування
та опалення, сантехнічні роботи, ремонт електрообладнання та проф-інструмента.
06.2005–12.2006 Сервіс-центр «ОТТО» (Чернігів), Директор. Управління колективом з 20 спеціалістів. Взаємодія з
виробниками; координація діяльності сервіса, постановка завдань та контроль за виконанням
зобов’язань перед замовниками; планування перспективного развитку; взаємодія з роздрібними
мережами; ділове листування; контроль за рухом та прогнозування і аналіз використання запасних
частин; складання планових заказів; формування ціноутворення на послуги, запчастини і
аксесуари; фінансове планування; підбір персонала; контроль за діяльністю віддалених
приймальних пунктів; врегулювання конфліктних ситуацій.
06.2000–06.2005 Сервісний-центр «ОТТО» (Чернігів), Менеджер. Управління колективом інженерів та ресепшн.
Складання регулярних звітів про виконані роботи для виробників; замовлення запчастин;
складання рахунків-фактур та видаткової документації на продажі та послуги; приймання товару,
перевірка супутньої документації, формування запитів на списанння; ділове листування;
консультація інженерів по технічній документації та переклад з англійскої мови; приймання
апаратури в ремонт від споживачів; взаємодія з виробниками з актуальних питань.
09.1997-06.2000 в/ч А4498 (Чернігів), інженер-програміст, Центр АСУ Штабу Північного ОК.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: