Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 PRO

Владислав

Операційний директор, керівник відділу продажу, регіональний менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Одесса, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор підприємства

с 02.2022 по 01.2024 (1 год 11 месяцев)
PLATFORMA UKRAINE, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Участь у розробці глобальної стратегії компанії
- Побудова компаніі з нуля. Формування відділів (Склад, Продажі, Логістика).
- Розробка та впровадженя бізнес-процесів, посадових інструкцій, внутрішніх правил та положень компанії
- Оперативне та стратегічне управління компанією (комерційний напрямок, закупівлі, фінанси, логістика, HR, юридична безпека)
- Складення фінансової звітності (P&L, CashFlow, Balance Sheet)
- Розрахунок показників діяльності підприємства
- Проведення платежів у системі клієнт-банк
- Запровадження фінансової системи обліку, та ведення обліку в системі 1с
- Валютно-обмінні операції
- Контроль та введення звірок клієнтів по кредиторській і дебіторській заборгованості.
- Нарахування ЗП, бонусів співробітникам.
- Управління командою, підбір, та адаптація
- Розробка та впровадження системи мотивації
- Пошук приміщень, погодження умов оренди, пошук підрядників для виконання ремонту та виготовлення обладнання.
- Підвищення технологічності бізнесу.
- Забезпечення господарської діяльності компанії
- Вирішення всіх організаційних питань компанії

Керівник відділу роздрібного продажу, категорійний менеджер продукції Apple

с 06.2019 по 02.2022 (2 года 8 месяцев)
CACTUS, Харків (Роздрібна торгівля)

-Контроль та збільшення продажів роздрібних точок
-Розробка та впровадження планів, для ефективного збільшення якості та обсягу продажів
-Розробка та впровадження єдиних стандартів обслуговування
-Розвиток та впровадження нових проектів, що допомагають збільшити прибуток компанії
-Пошук нових постачальників. Закупівля товару та робота з постачальниками.
-ціноутворення
-Введення нових категорій товару та збільшення рентабельності компанії
-Контроль та розвиток кредитування в роздрібних магазинах
-Відкриття нових магазинів, їх запуск та робота над покращенням.
-Взаємодія з усіма службами, ведення господарської діяльності

Адміністратор магазину

с 11.2018 по 06.2019 (7 месяцев)
Vodafone Retail Україна, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

- Консультація щодо стандартів обслуговування
- Прямі продажі
- Касова дисципліна
- Облік товару на торговій точці
- Прийом та викладення товару
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Адаптація персоналу

Заступник директора магазину

с 08.2017 по 11.2018 (1 год 3 месяца)
Алло, Харків (Роздрібна торгівля)

-Консультація за стандартами компанії
-Прямі продажі
-Касова дисципліна
-Облік товару на торговій точці (інвентаризації)
-Касова дисципліна
-Кредитування та видача споживчих кредитів, через брокерську програму
-Прийом та викладення товару
-Виконання планових показників
-Вирішення конфліктних ситуацій
-Адаптація персоналу

Менеджер з продажу

с 05.2016 по 08.2017 (1 год 3 месяца)
Фокстрот, Харків (Роздрібна торгівля)

-Консультація за стандартами компанії
-Прямі продажі
-Касова дисципліна
-Облік товару на торговій точці (інвентаризації)
-Прийом та викладення товару
-Виконання планових показників

Образование

ХНАДУ

Механічний, Харків
Высшее, с 2012 по 2016 (4 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Trello Google Вчасно Користувач 1С Впровадження системи KPI Планування бюджету Управління підприємством Ведення переговорів Управлінські навички Доброзичливість Ведення управлінського обліку Ведення CRM

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Досвід вміння та навички:


-Уміння створити команду та організація господарської діяльності підприємства та його підрозділів та впровадження посадових інструкцій разом інструкціями взаємодій між підрозділами у B2C та B2B напрямках
-Маю досвід у впровадженні скриптів у відділах продажу
-Досвід управління командою понад 60 осіб
-Запуск роботи підрозділів з нуля
-Контроль ефективності роботи підрозділів та впровадження KPI показників
-Виявлення та усунення правопорушень у роботі підприємства та його підрозділах
-Впровадження та реалізація нових ідей та проектів
-Уміння оперативно аналізувати ринок, працювати над збільшенням оборотності товару та зростанням рентабельності
-Пошук та організація роботи в нових приміщеннях та філіях
-Маю досвід по впровадженню та работою с касовими апаратами та їх налаштуванням.
-Навички роботи з фінансновою звітністю та формуванням формул для вирахування цих значень, робота з CASHFLOW та P&L.
-Маю успішні кейси та підрядників для налаштування систем облікут та CRM систем.
-Маю досвід з пошуку та налаштуванню роботи з постачальниками.
-Маю досвід та навички за автоматизації бізнес процессів автоматизациї націнки товаровів, впровадження та підлючення до бази обліку товарів постачальників та відображення іх у системі своєї компанії

Готовий до переїзду в інше місто та відрядження Україною, і за її межі.



-Відповідальний
-Чесний
-Цілеспрямований
-Не маю шкідливих звичок
-Готовий брати відповідальність на себе
-Вмію якісно і вчасно виконувати поставлені завдання
-Вмію організовувати команду, на виконання поставлених цілей та завдань
-Вмію виявляти схеми та порушення у діяльності компанії
-Вмію швидко та якісно аналізувати великий обсяг інформації
-Маю посвідчення водія категорії B та досвід вождіння 11 років

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: