Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10611981
Помічник керівника
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
[
[
Особові дані
Дата народження: 21/08/1975
громадянка України, одружена
Загальний стаж роботи
Близько 20 років у сферах освіти, туризму, бізнес-адміністрування
Освіта
1993–1998
Київський державний лінгвістичний університет / Спеціальність «Переклад: турецька та англійська мови»
Друга вища освіта
2005-2007
Міжрегіональна академія управління персоналом / Спеціальність «Менеджмент та управління персоналом»
Досвід роботи
2019 - 2021
Директор з управління персоналом
ПрАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування»
м. Каховка, Херсонська обл., Україна (машинобудування)
Функціональні обов'язки:
- участь у керівництві підприємством у межах делегованих повноважень щодо управління персоналом на підприємстві
- участь у розробці та впровадженні нової організаційної структури підприємства
- організація та координація розроблення комплексу заходів з підвищення мотивації праці працівників усіх категорій на основі реалізації гнучкої політики матеріального стимулювання, покращення умов праці, підвищення її змістовності та престижності, раціоналізації структур та штатів
- формування кадрової політики, визначення її основних напрямів відповідно до стратегії розвитку підприємства
- координація та контроль роботи кадрової служби підприємства щодо дотримання законів та норм Трудового законодавства
- взаємодія з відділом праці та заробітної плати щодо встановлення тарифів, ставок та доплат
- надання звітів та аналітичної інформації вищому керівництву щодо соціальних та кадрових питань
- проведення заходів щодо покращення соціальної та емоційної атмосфери в колективі
- організація роботи підприємства в умовах пандемії COVID-19
- співпраця з консалтинговою агенцією щодо питань удосконалення роботи та організації людських ресурсів
2012 - 2019
Помічник генерального директора з адміністративних питань
ПрАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування»
м. Каховка, Херсонська обл.., Україна (машинобудування)
Функціональні обов'язки:
-ведення робочого графіку керівника
- організація зустрічей, нарад, переговорів
- ведення протоколів та іншої документації офісу керівника
- взаємодія з усіма підрозділами підприємства
- листування та комунікація з діловими партнерами та державними структурами
- організація прийому гостей та партнерів підприємства
- усний/письмовий переклад з/на англійську мову
- бюджетування та організація робочих відряджень (внутрішніх та закордонних) всіх співробітників підприємства, оформлення віз
- виконання доручень керівника
- складання звітів
- замовлення/закупівля товарів для забезпечення внутрішньої діяльності офісу керівника
- організація та проведення іміджевих заходів на підприємстві
- участь у міжнародних виставках
2010-2012
Офіс-менеджер
ПАТ «Чумак» (харчова промисловість)
м. Каховка, Херсонська обл., Україна
Функціональні обов'язки:
-ведення внутрішнього документообігу
- прийом та відправка кореспонденції/відправлень
- організація перевезень, розміщення та прийому гостей
- облік закупівель та витрат на потреби співробітників офісу
- прийом та розподіл телефонних дзвінків
- виконання доручень керівників компанії
2008-2010
Помічник директора
ТОВ “Торнадо-Пласт” (виробництво, зовнішньоекономічна та комерційна діяльність)
Функціональні обов'язки:
- вивчення та аналіз зовнішніх ринків щодо певної групи товарів
- розробка цілей зовнішньоекономічної діяльності підприємства
- розвинення зовнішньоекономічних зв'язків
- здійснення маркетингово дослідження зовнішнього ринку
- ведення обліку виконання зовнішньоекономічних договорів
- надання інформації щодо договорів та постачання продукції для декларування та митного оформлення імпортованої продукції
- переклад з/на англійську мову, ведення листування з іноземними партнерами
2001-2004
Менеджер по роботі з гостями
YAPI Merkezi Holding/Hotel Group (туристичні послуги)
м. Анталья, Туреччина
Функціональні обов'язки:
- забезпечення якісного надання туристичних послуг
- обробка замовлень в системі бронювання
- прийом та обробка індивідуальних та групових замовлень на розміщення та проживання
- презентація компанії на зовнішніх ринках
- врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій
- усний та письмовий переклад
1998-2001
Викладач кафедри східних мов та цивілізацій
Київський державний лінгвістичний університет (освітні послуги)
м. Київ, Україна
Функціональні обов'язки:
- викладацька діяльність
- ведення документації з навчального,наукового та організаційного процесів
- участь у заходах міжнародного співробітництва університету
Володіння
мовами
Українська – рідна мова
Англійська – Intermediate
Турецька – Upper-intermediate
Навички володіння компьютером
Windows, Word for Windows, Excel, Outlook Express, Internet Explorer
Особисті якості
Висока організованість у роботі, пунктуальність, гарна комунікація з людьми
Водійське посвідчення
Категорія «В»
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер
30000 грн, Киев
Офіс менеджер
14000 грн, Киев
Менеджер з продажу одягу, адміністратор офісу
25000 грн, Киев
Керівник проєкту, помічник керівника, викладач ВНЗ
Киев
Помічник керівника
Киев, Николаев, Одесса
Асистент керівника
40000 грн, Киев