Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10611981

Помічник керівника

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЧУПРІНА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особові дані
Дата народження: 21/08/1975
громадянка України, одружена

Загальний стаж роботи
Близько 20 років у сферах освіти, туризму, бізнес-адміністрування
Освіта
1993–1998
Київський державний лінгвістичний університет / Спеціальність «Переклад: турецька та англійська мови»
Друга вища освіта
2005-2007
Міжрегіональна академія управління персоналом / Спеціальність «Менеджмент та управління персоналом»
Досвід роботи

2019 - 2021
Директор з управління персоналом
ПрАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування»
м. Каховка, Херсонська обл., Україна (машинобудування)
Функціональні обов'язки:
- участь у керівництві підприємством у межах делегованих повноважень щодо управління персоналом на підприємстві
- участь у розробці та впровадженні нової організаційної структури підприємства
- організація та координація розроблення комплексу заходів з підвищення мотивації праці працівників усіх категорій на основі реалізації гнучкої політики матеріального стимулювання, покращення умов праці, підвищення її змістовності та престижності, раціоналізації структур та штатів
- формування кадрової політики, визначення її основних напрямів відповідно до стратегії розвитку підприємства
- координація та контроль роботи кадрової служби підприємства щодо дотримання законів та норм Трудового законодавства
- взаємодія з відділом праці та заробітної плати щодо встановлення тарифів, ставок та доплат
- надання звітів та аналітичної інформації вищому керівництву щодо соціальних та кадрових питань
- проведення заходів щодо покращення соціальної та емоційної атмосфери в колективі
- організація роботи підприємства в умовах пандемії COVID-19
- співпраця з консалтинговою агенцією щодо питань удосконалення роботи та організації людських ресурсів

2012 - 2019
Помічник генерального директора з адміністративних питань
ПрАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування»
м. Каховка, Херсонська обл.., Україна (машинобудування)
Функціональні обов'язки:
-ведення робочого графіку керівника
- організація зустрічей, нарад, переговорів
- ведення протоколів та іншої документації офісу керівника
- взаємодія з усіма підрозділами підприємства
- листування та комунікація з діловими партнерами та державними структурами
- організація прийому гостей та партнерів підприємства
- усний/письмовий переклад з/на англійську мову
- бюджетування та організація робочих відряджень (внутрішніх та закордонних) всіх співробітників підприємства, оформлення віз
- виконання доручень керівника
- складання звітів
- замовлення/закупівля товарів для забезпечення внутрішньої діяльності офісу керівника
- організація та проведення іміджевих заходів на підприємстві
- участь у міжнародних виставках

2010-2012
Офіс-менеджер
ПАТ «Чумак» (харчова промисловість)
м. Каховка, Херсонська обл., Україна
Функціональні обов'язки:
-ведення внутрішнього документообігу
- прийом та відправка кореспонденції/відправлень
- організація перевезень, розміщення та прийому гостей
- облік закупівель та витрат на потреби співробітників офісу
- прийом та розподіл телефонних дзвінків
- виконання доручень керівників компанії

2008-2010
Помічник директора
ТОВ “Торнадо-Пласт” (виробництво, зовнішньоекономічна та комерційна діяльність)
Функціональні обов'язки:
- вивчення та аналіз зовнішніх ринків щодо певної групи товарів
- розробка цілей зовнішньоекономічної діяльності підприємства
- розвинення зовнішньоекономічних зв'язків
- здійснення маркетингово дослідження зовнішнього ринку
- ведення обліку виконання зовнішньоекономічних договорів
- надання інформації щодо договорів та постачання продукції для декларування та митного оформлення імпортованої продукції
- переклад з/на англійську мову, ведення листування з іноземними партнерами

2001-2004
Менеджер по роботі з гостями
YAPI Merkezi Holding/Hotel Group (туристичні послуги)
м. Анталья, Туреччина

Функціональні обов'язки:
- забезпечення якісного надання туристичних послуг
- обробка замовлень в системі бронювання
- прийом та обробка індивідуальних та групових замовлень на розміщення та проживання
- презентація компанії на зовнішніх ринках
- врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій
- усний та письмовий переклад

1998-2001
Викладач кафедри східних мов та цивілізацій
Київський державний лінгвістичний університет (освітні послуги)
м. Київ, Україна
Функціональні обов'язки:
- викладацька діяльність
- ведення документації з навчального,наукового та організаційного процесів
- участь у заходах міжнародного співробітництва університету

Володіння
мовами

Українська – рідна мова
Англійська – Intermediate
Турецька – Upper-intermediate

Навички володіння компьютером
Windows, Word for Windows, Excel, Outlook Express, Internet Explorer
Особисті якості
Висока організованість у роботі, пунктуальність, гарна комунікація з людьми
Водійське посвідчення

Категорія «В»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: