Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 PRO

Світлана

SMM-маркетолог, таргетолог, контент-мейкер, HR-менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
25 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з матеріально-технічного забезпечення

с 06.2023 по 12.2023 (6 месяцев)
Kness Group, Вінниця (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Що входило в мої обовязки:
- пошук постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни поставок, сприятливі умови поставок.
-розвиток відносини з постачальниками, аналіз їх виробничих та фінансових можливостей
-вивчати можливість та доцільність встановлення прямих довгострокових господарських зв'язків з постачання матеріально-технічних ресурсів
- переговори та укладання договорів з постачальниками.

SMM-менеджер

с 10.2022 по 02.2024 (1 год 4 месяца)
Sportfit.brand, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Головна задача:
-щодня створювати унікальний контент високої якості та системно його публікувати, адже на профіль йде трафік і треба його прогрівати до покупки

Завдання проекту:
-створення контент-плану на тиждень та день
-створення єдиної стрічки у трендовому стилі
-10 сторіс на день (щодня)
- 5 постів на тиждень(карусель)
- створення унікального фото/відео контенту в фотостудії
-оптимізація робочих процесів
-звітність

Як я вирішувала поточні завдання?
- розробила пости про ассортимент магазину із застосуванням різних моделей копірайту
-розробила та спланувала єдиний візуал на тиждень
- розробила 5-7 авторських шаблонів для сторіс
- зняла відео-огляди про товари у фотостудії з моделями
-створила єдине сховище контенту (фото/відео з фотостудії, а також контентом який надається постачальником)
-створила чек-лист по постах та сторіс для врегулювання різних моментів,щоб все було ідеально і нічого не забувалось

Досягнення:
-збільшила аудиторію з 160 до 1700 підписників
-привела тільки зацікавлену аудиторію органічним методом
- збільшила рівень залученості у сторіс (показник 70-75%)
- збільшила продажі від 3 на день до 15-20 покупок на день

Наставник на курсі

с 09.2022 по 03.2024 (1 год 6 месяцев)
"Гроші не сплять", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Головна задача:
-ведення та консультації 50 студентів у сфері онлайн-бізнесу
-проведення Zoom з групами в форматі Мастермайндів
-особиста робота з студентами з приводу ведення соціальних мереж
-ведення звітності результатів студентів курсу
-щотижневі сесії питання-відповідь
- спікер у якості експерта по смм-маркетингу та просуванню товарів та послуг в інтернеті перед аудиторією в 500+ слухачів

Керівник проєкту, SMM-маркетолог

с 03.2020 по 01.2024 (3 года 10 месяцев)
dim.jeans, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Завдання:
- розроба контент-стратегії введення соціальних мереж ( Facebook, Instagram, Telegram)
-кумунікація та лідогенерація в соціальних мережах
-запуск розсилки в Instagram
-підтримка позитивної репутації бренду в соціальних мережах
-створення контенту для соціальних мереж для прогріву аудиторії(фото/відео/пости)
- створення stories у програмі Instopies
-монтаж відео у програмі Inshot
- обробка фото у Photoshop, Lightroom, Canva, Figma і т.д
-створення єдиної стрічки в інстаграм
-аналіз/участь у коригуванні рекламних компаній залежно від результату
-створення рекламних креативів та запуск рекламних кампаній у Facebook.
-переклад всіх сторінок з російської на українську
-генерування унікального контенту , його реалізація та впровадження
- створення цікавих/креативних рілсів , під тренди інстаграм
- звітність та аналітика результатів роботи за тиждень/місяць

Досягнення:
-збільшення підписників з 1600 підписників до 47 000 підписників
-сформований бренд на ринку
- постійні клієнти
-впізнаваність бренду

Фахівець з документообігу

с 08.2019 по 03.2023 (3 года 7 месяцев)
Kness Group, Вінниця (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Задачі:
-укладання та адміністрування комерційних пропозицій, договорів
-ведення внутрішнього та кадрового діловодства
-взаємодія з іншими підрозділами компанії для координації роботи та вирішення питань з документообігом
-взаємодія із підрядниками та партнерами у питаннях оформлення первинних документів
-введення архіву електронного документообігу, складання реєстрів електронних документів

Мої кейси (портфоліо)

с 01.2019 по 04.2024 (5 лет 3 месяца)
Мої кейси (портфоліо), Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

✅dim.jeans (Інтернет-магазин жіночого одягу)
https://drive.google.com/drive/folders/1ZifRP29tt7HsGxP7IuwlSVRofhgUSRzT?usp=drive_link

✅Sportfit.brand ( Інтернет-магазин спортивного брендового одягу)
https://drive.google.com/drive/folders/1vE28j9uD4EdE-4z1z1EyMDw5Gr7PQBZM?usp=drive_link

✅З вересня 2022 року обіймала посаду наставника на курсі у блогера-мільйоника, та довела до результату більше 150 учнів в сфері просування в соціальних мережах, смм, таргету

✅З грудня 2023 року обіймала посаду куратора на одному з найбільших та наймаштабніших курсів з SMM , проводила експертні зізвони з учасниками, ділилась досвідом, за 2,5 місяці створили більше 10 експертних блогів

Образование

ДонНУ ім. В.Стуса

Економічний / Управління персоналом та економіка праці, Вінниця
Высшее, с 2019 по 2020 (1 год)

Вміння та навичи:
Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науковопрактичних проблем.
Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності.
Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово.
Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень.
Дотримуватися принципів академічної доброчесності.
Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді.
Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень
Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень.
Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами.
Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціальноекономічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів.
Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.
Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.
Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.
Організовувати розробку та реалізацію соціально-економічних проектів із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.
Розробляти управлінські рішення в менеджменті персоналу, спрямовані на проведення обліку та аналізу трудових показників, визначення напрямків розвитку персоналу.
Обґрунтовувати напрями розвитку ринку праці на регіональному та державному рівнях.

ДонНУ ім. В.Стуса

Економічний / Управління персоналом та економіка праці, Вінниця
Неоконченное высшее, с 2015 по 2019 (4 года)

- Об’єкт вивчення: сфера економіки праці і соціально-трудових відносин, управління
персоналом, трудовий потенціал, лідерство, командна робота та взаємодія, що

охоплює глобальний, національний, регіональний та локальний рівень соціально-
економічних систем, процеси економічного регулювання, аналізу, моделювання й

оцінки економічної діяльності та прийняття управлінських рішень.
- Цілі навчання: підготовка висококваліфікованих фахівців з управління персоналом
та економіки праці, здатних застосовувати отримані сучасні економічні знання, вміння
і навики для розв’язання завдань у сфері соціальних і поведінкових наук, зокрема
економіки за рахунок взаємодії, використання лідерських якостей та вміння
працювати в команді.
- Теоретичний зміст предметної області: економічні поняття, категорії, концепції,
теорії й принципи управління персоналом та економіки праці, економічної науки
загалом, сфери соціально-поведінкових наук в цілому.
- Методи, методики та технології: загальнонаукові та конкретнонаукові методи
дослідження, з акцентом на методи управління та прийняття рішень, статистичні та
економіко-математичні методи, методи якісної оцінки та економічного аналізу,
інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології, основи наукових досліджень
та представлення їх результатів.
- Інструментарій та обладнання: інформаційні та комунікаційні технології й
обладнання, спеціалізоване і універсальне програмне забезпечення, навики
використання якого дозволять виконувати базові функції економіста та працівника
служби управління персоналом, а також реалізовувати індивідуальні лідерські якості
та вміння працювати в команді.

Знания и навыки

Висока працездатність Креативність Створення Reels Уміння аналізувати Розробка контент-плану Зйомка stories Canva InShot Налаштування таргетованої реклами Ведення соціальних мереж Facebook Ads Manager Комунікабельність Проведення розіграшів Ремаркетинг Відеомонтаж Проведення промокампаній Adobe Illustrator Adobe Photoshop Adobe Lightroom

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: