Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Ангеліна

HR-менеджер

Возраст:
41 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Йовіна Ангеліна Олегівна
10.04.1983
м.Одеса, р-он Черьомушки
Вайбер, Телеграмм : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
2002–2007 Одеський юридичний інститут Харківського університету внутрішніх справ.
Спеціальність: юрист (правознавство)
2006 -2007 АН "Глобус" - помічник керівника.
Без офіційного оформлення.
-ведення діловодства та документообігу (вхідна, вихідна документація);
-Робота з орг.технікою (ксерокс, сканер);
- прийом вхідних дзвінків, розподіл за відділами;
- координація та розподіл інформації, що входить у телефонному режимі;
- обробка електронної пошти (прийом та розсилання листів, комерційних пропозицій тощо);
- виконання доручень, пов'язаних з організацією діяльності офісу (замовлення та закупівля канцтоварів, госп.товарів, стан техніки, благоустрій офісу, контроль над роботою персоналу в офісі);
- формування бюджету видатків на адміністративно-господарські потреби підрозділу;
- виконання службових доручень керівника (знайти, купити, домовитись, тощо);
- зустріч клієнтів в офісі з попереднім збором інформації від потенційних клієнтів;
- участь у організації фуршетів, корпоративних заходів;
- організація та проведення тренінгів, семінарів, заходів;
Причина зміни місця роботи: пропозиція за фахом у державній організації.

07.2007-10.2007 Київський районний суд м.Одеси – діловод, адміністративна канцелярія:
- своєчасне ведення реєстрації в ел. вигляді адміністративних порушень;
- звітність;
Офіційне оформлення.
Причина зміни місця роботи: пропозиція місця роботи у новій сфері з високою заробітною платою.
2008-2009 ТОВ "Модульбудпроект" м. Одеса - секретар, помічник керівника будівельної компанії.
Без офіційного оформлення.
-ведення діловодства та документообігу (вхідна, вихідна документація);
-робота з орг.технікою;
- прийом вхідних дзвінків, розподіл за відділами;
- координація та розподіл інформації, що входить у телефонному режимі;
- обробка електронної пошти (прийом та розсилання листів, комерційних пропозицій тощо).
- виконання доручень, пов'язаних з організацією діяльності офісу (замовлення та закупівля канцтоварів, госп.товарів, стан техніки, благоустрій офісу, контроль над роботою персоналу в офісі);
- формування бюджету видатків на адміністративно-господарські потреби підрозділу;
- Виконання службових доручень керівника;
- зустріч клієнтів в офісі з попереднім збором інформації від потенційних клієнтів;
- замовлення та бронювання квитків, місць у готелі;
- Участь в організації фуршетів, корпоративних заходів.

2009-2013 Декретна відпустка з догляду за дитиною.

06.2013-10.2013 Одеський державний аграрний університет – старший інспектор з організації практичної підготовки та сприяння працевлаштуванню випускників за строковим трудовим договором.
-контроль виконання вимог та зобов'язань трудового договору;
-Ведення реєстрації та звітності;
-ведення ділових переговорів із роботодавцями;
-участь і вирішення конфліктів ситуацій, вжиття заходів щодо виправлення;
-виконання службових доручень;
- розробка та складання планів роботи та виконання їх;
-організація та проведення тренінгів, вебінарів та заходів щодо даної посади;
-психологічна робота з випускникам, щодо лояльності до працевлаштування
Офіційне офрмлення.
Причина зміни місця роботи: зміна місця проживання територіально, за обставинами, що склалася, Одеська область, м.Березівка.

02.2014-05.2014 ТОВ "Агротехсервіс" м.Березівка -юрист.
-складання договорів;
-контроль виконання договірних зобов'язань;
-забезпечення відповідною законодавчою базою, контроль виконання;
Офіційне оформлення.
Причина зміни на робочому місці: ліквідація посади.
04.2015-01.2016 АФ "Соїл" - юрист.
-підготовка відповідних юридичних документів;
-коректування договорів з існуючої бази документів під клієнта індивідуально;
-виконання вказівок керівника;
-підготовка необхідних документів;
-консультування клієнтів;
-надання інтересів компанії у державних установах;
Офіційне оформлення.
Причина догляду: вихід із декретної відпустки на цю посаду співробітника.

12.2015-06.2016 Березовський районний центр зайнятості.

06.2016-08.2016 АФ "Соїл"-юрист.
Причина догляду: зміна місця проживання, м. Одеса.
01.2017-12.2017 Салон краси "ШеВуа" - адміністратор.
02.2018 КП “Узбережжя Одеси” – секретар. Офіційне оздоблення.
Листопад 2018- травень 2019 продавець-консультант жіночого одягу. Чи не офіційно.
Червень-серпень 2019 – БО «Сан Марін» – адміністратор. Сезонна робота. Офіційне працевлештування.
01.10.2019 - ТОВ "Аверс" - менеджер з роботи з клієнтами. Офіційне працевлаштування ня.
- консультування клієнтів;
- підготовка необхідних документів;
Володіння комп'ютерними програмами на рівні користувача: Internet, Word, Excel, поштові програми, CRM, Бітрікс 24, 1С
Березень 2020 - Жовтень 2021 - Будівельна компанія - помічник керівника, менеджер з підборуперсоналу;
- пошук, підбір персоналу;
- самостійний пошук методів підбору та залучення персоналу;
- здійснення процедур найму співробітників;
- супровід адаптації нового співробітника;

Жовтень 2021-червень 2022 року секретар групи компаній у фармації.
Серпень 2022- грудень 2023 року - HR- менеджер, помічник керівника - будівельна компанія Гранд Батімонт:
- пошук, підбір персоналу;
- самостійний пошук методів підбору та залучення персоналу;
- здійснення процедур найму співробітників;
- супровід адаптації нового співробітника;
-виконання службових доручень;
- розробка та складання планів роботи та виконання їх;
Маю досвід роботи в програмі 1С, а саме: обробка первинної документації та внесення, пошук необхідної документації для бухгалтерії, опис артикулів, створення спеціфікацій, пошук та друк сертифікатів, друг боргових документів, запит документації для розблокування у клієнтів, створення РН (заказів), створення ВН на повернення.
Вільно володію державною мовою.

Особисті якості:
комунікабельність, тактовність, організованість, старанність, відповідальність, уважність, пунктуальність, наполегливість у досягненні поставлених цілей, швидке навчання нового, позитивний життєвий настрій, вільна творча особистість, вміння працювати в команді. Прагнення до самоосвіти та успішної роботи, бажання працювати та гідно заробляти.
Час адаптації на новому місці роботи (впровадження та вивчення нового підходу до роботи та посадових обов'язків, знайомство зі співробітниками, а також їх посадових та обов'язків, взаємодія з моїми тощо) повне впровадження в структуру організації – 5 тижнів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: