Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Михайло

Асистент керівника

Возраст:
23 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

CEO(керівник)

с 02.2020 по 04.2024 (4 года 2 месяца)
ФОП Кушнір Михайло Вікторович, Київ (Легка промисловість)

У рамках своєї підприємницької діяльності, я побудував успішне підприємство з виробництва і продажу одягу.

З нуля мною був побудований швейний цех, який наразі налічує команду з 14 людей. Хто зі швейної справи-знає наскільки важко знайти кваліфіковані кадри у цій галузі, а тимпаче в Києві, тимпаче з початку повномасштабної війни.

Повністю з нуля побудовані команда, всі бізнес-процеси, виробництво, маркетинг, робота з постачальниками, робота з клієнтами(багато наших клієнтів це відомі українські бренди одягу).

Напрями роботи компанії:
-Відшив для брендів одягу
-Розробка моделей, лекал і технічної документації на замовлення
-Виготовлення корпоративного одягу для компаній
-Сітка роздрібних інтернет-магазинів жіночого одягу.

Наразі цей бізнес був проданий, хоча повністю окупився менш ніж за 8 місяців і був рентабельним, але прийшло розуміння що це не зовсім та галузь, якою хотілось би займатись(«не по душі»), і як раз прийшла цікава пропозиція з продажу, тому було прийнятно таке рішення.

До цього моя діяльність була пов‘язана з інтернет-торгівлею, а саме інтернет-магазини жіночого одягу та аксесуарів. Тобто є експертиза і досвід в e-commerce, знання і великий досвід користування рекламними інструментами: Facebook Ads, Google Ads.

Образование

Київський Національний Економічний Університет ім.Вадима Гетьмана

Факультет: Міжнародної Економіки і Менеджменту, спеціальність: Міжнародний Бізнес, Київ
Высшее, с 2018 по 2024 (6 лет)

Рівень магістра.

Знания и навыки

Співпраця з підрядниками, виконавцями Робота з CRM-системами Ведення управлінського обліку та фінансове планування Організація логістичних процесів у компанії Управлінські навички Стратегічне планування Управління будівельною компанією MS Excel Неконфліктність Управління підприємством Користувач 1С Систематизація бізнесу Управління рітейлом Фінансове планування Управління командою Ведення CRM MS Office 1С:Підприємство Впровадження системи KPI Ризик-менеджмент Ведення управлінського обліку Управління фінансовими потоками Пунктуальність Висока працездатність Комунікабельність Здатність до навчання Ведення документації Відповідальність MS Word Грамотна усна та письмова мова Організованість Оперативність MS PowerPoint Уміння користуватись оргтехнікою Ведення соціальних мереж Знання офісних програм

Знание языков

  • Английский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — средний
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Розуміюсь на бізнес-процесах, побудові структури, виробничому процесі, маркетингу, продажах, роботі з B2B клієнтами, управлінні персоналом та його підборі, тайм-менеджменті, організації робочого графіку та вирішенні різних задач. Вмію працювати у швидкому темпі, приймати рішення та вирішувати критичні ситуації з «холодною головою».

Енергійний, готовий втілювати будь які ідеї і вести компанію вперед, маю підприємницьке бачення і розумію що робота це не про відсидіти в офісі з 9:00 до 18:00, орієнтований на результат, хочу отримувати новий досвід і готовий занурюватись з головою у нове, навчатись новому.

Є особистий автомобіль, готовий використовувати для роботи і відряджень при необхідності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: