Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 апреля 2024 Файл

Владислав

Специалист технической поддержки (L1, L2)

Возраст:
33 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Науменко Владислав Григорович
Дата народження: 07.04.1991
м.Київ, Україна

Не повна зайнятість, віддалена робота, гнучкий графік роботи.
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль :

1. Спеціаліст відділу підтримки робочих місць.
2. Спеціаліст відділу технічної підтримки L1 -2.
3. Системний адміністратор.
Освіта:
1. Загальноосвітня школа №168., м. Київ
з 1997 - 2004 рр.
2. Школа 1 -3 ступенів., смт. Глеваха
з 2004 - 2006 рр.
3. Школа 1 - 3 ступенів №2., м. Боярка
з 2006 - 2008 рр.
4. Державний навчальний заклад “ Центр професійної освіти
інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва”
Спеціальність “ Комп'ютерна графічна та векторна обробка даних”
спеціаліст технік- технолог.
з 2008 - 2011 рр.
5. Навчаюсь у Таврійському національному університеті імені В. І.
Вернадського
Спеціальність “ Автоматизація, комп’ютерно — інтегровані технології та
робототехніка” Денна форма навчання.
Робота:
1. Інститут археології НАН України, на посаді програміст
системний відділу науково-технічної інформації.

1
з 11.06.2012 - 05.11.2020 рр.
Обов’язки та навички:
 Підтримка обладнання установи у робочому стані.
 Запобігання вірусним атакам.
 Складання комп’ютерів усіх рівнів, окрім кастомних збірок.
Консультація при купівлі комп’ютерів та комплектующих.
 Встановлення програмного забезпечення, під різні задачі.
 Пошук оптимальних операційних систем на базі Linux, для роботи
персоналу установи.
 Навчання персоналу у роботі на OC Linux Ubuntu.
 Складання та монтаж настінних та підлогових серверних метало
комунікаційних шаф.
 Кросування патч панелей, обжим конекторів RJ-45 з їх подальшим
тестуванням.
Програми для виконання службових обов’язків:
Acronis:
 Migrate Easy
 Drive Monitor
 Backup
 True imege
Unetbootin, VirtualBox, Google Chrome, USB.Disk.Security, TeamViewer,
USBGuard, AV Uninstall Tools Pack, WINE, EtherApe, OpenShot Video Editor,
Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Dr.web Liveusb, Victoria, Panda USB
Vaccine.
Фріланс:
1. Інтернет - провайдер “Тріолан”
з 01.09.2017 - 01.10.2017 рр.
Обов’язки:
 Інформування абонентів про відключення їх від мережі.
 Прокладання кабелів інтернету, коорсіального та оптоволоконного.

2
 Обжим конекторів RJ-45, встановлення TV сплітарів з їх подальшим
тестуванням.
 Встановлення та налаштування роутерів.
2. Спеціаліст відділу підтримки робочих місць “ФОП” з 09.07.21 -
04.10.21 рр.
Обов’язки:
 Технічна підтримка співробітників у офісах типу Open Space.
 Діагностика та виявлення проблем у периферії комп’ютерних
пристроїв.
 Заміна периферійних пристроїв комп’ютера, швидка заміна
комп’ютерів що вийшли з ладу.
 Проектування та монтаж кабельних трас інтернет з подальшим
тестуванням.
 Комплектація серверних конструкцій активним та пасивним
мережевим обладнанням.
 Демонтаж старого мережевого обладнання.
 Кросування патч панелей.
 Обжим конекторів RJ-45 з їх подальшим тестуванням та
диагностикою за допомогою комп’ютера співробітника у якого
виникли проблеми з інтернетом, командами у терміналі Windows.
 Встановлення iP- камер відеоспостереження в офісі.
Робота:
1. 2. Головний фахівець відділу підтримки АБС та стат звітності
управління підтримки АБС департаменту інформатизації АТ
“ОщадБанк”
з 16.02.2022 - 03.10.2022 рр.
Обов’язки:
 Взаємодія з розробниками з питань усунення виявлених помилок і
недоліків та оптимізації функціонування підтримуємих систем. Лінія
L2, L3 у програмі Omnitracker.

3
 Аналіз помилок та недоліків вирішувати їх.
 Робота з OC Windows server 2012 -2019.
 Адміністрування WEB серверів, з використанням системи Remote
Desktop Connection Manager (RDCMan).
 Моніторинг працездатності АБС БАРС ММФО.
 Моніторинг виконання процесів відповідних за зміну дати ЗБД.
(Зміна Банківського Дня).
 Моніторинг WEB серверів.
 Моніторинг бази даних з використанням системи appDynamics.
 Моніторинг наповнення вітрин для вивантаження файлів до CPM.
 Моніторинг обробки запитів по сегментації, під час встановлення
будь- яких оновлень на БД.
 Генерація запитів в менеджері сертифікатів Windows.
 Моніторинг надходження та оплати платежів ПЦ.
Програми для виконання службових обов’язків:
 OMNITRACKER
 Oracle Enterprise Manager
 Zabbix
 Toad for Oracle - для роботи з БД SQL
 Remote Desktop Connection Manager (RDCMan)
 FAR
 Використання системи AppDynamics
 OC Windows server 2012 -2019
Робота:
1. 3. Головний фахівець відділу клієнтської підтримки управління
сервіс-деск та моніторингу департаменту інформатизації АТ
“ОщадБанк”
з 03.10.22 - 06.01.23 рр.
Обов’язки:

4
 Адміністрування та підтримка систем дистанційного обслуговування
Інтернет Клієнт-Банк.
 Технічна підтримка клієнтів на лінії що до роботи у Web
застосунках, Corplight та Corp2. (Система дистанційного
обслуговування для середнього, малого та мікробізнесу)
 Взаємодія з розробниками з питань усунення виявлених помилок і
недоліків та оптимізації функціонування підтримуємих систем. Лінія
L1.
 Аналіз помилок та недоліків вирішувати проблеми. Зчитування Log
file помилки.
 Консультації клієнтів по самостійному поетапному встановленню на
комп’ютер програмного забезпечення BarsCryptor.Cloud (Диспетчер
ЕЦП).
 Технічна консультація по самостійному встановленню Drivers для
роботи Token АТ “ОщадБанк”.
Програми для виконання службових обов’язків:
 OMNITRACKER
 AvPinTool
 BarsCryptor.Сloud
 BarsCryptor.Vega2 / Corp2
 Браузери:
 Edge версії 42 і вище;
 Google Chrome версії 72 і вище;
 Firefox версії 79 і вище;
 Opera версії 42 і вище.
Додаткова інформація:
Роботу намагаюсь виконувати сумлінно, чесний, пунктуальний,
відповідальний.

5

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: