- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10617290/
Начальник цеху, технічний директор
- Рассматривает должности:
- Начальник цеху, технічний директор, Керівник проєкту, Директор підприємства
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Львов
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Файл содержит еще 10 страниц.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
на вакансію
Технічний директор
Мадкур Ірина
46 років
Київ, Деснянський район
Контактна інформація: тел. [
E-mail: [
[
Дата: 06.10.2024 р.
Загальний досвід роботи на фарм виробництві 10 років
ОСВІТА:
Вища
1) Український Державний Хіміко-Технологічний Університет (м. Дніпропетровськ, 2004 р.) – за спеціальністю: « Хімічна Технологія неорганічних речовин», інженер-технолог;
2) Додатково:
Середньо-технічна: Хіміко-технологічний технікум (1998р.), за спеціальністю: Хімічна технологія неорганічних речовин та мінеральних добрив.
Сертифікати та курси:
1) Свідоцтво про підвищення кваліфікації – «Будівництво 2019. Зміни у законодавстві. Нові будівельні норми (ДБН) та їх застосування в проектуванні та будівництві. Набуття чинності. Вплив нових ДБН на поточні проекти. Нові змінив проектуванні, експертизі, експлуатації. Порядок здійснення архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ)»;
2) STD Сертифікат - «Термічна стерилізація та асептика: практичні питання відповідності GMP для різних типів стерильного виробництва;
3) GMP Сертифікат - Аналіз ризиків якості при організації фармацевтичних виробництв;
4) Сертифікат - «Виробництво стерильних лікарських засобів, виробництво в асептичних умовах;
5) Сертифікат - належне виробництво активних фармацевтичних інгредієнтів (АРІ);
6) Сертифікат - сучасна концепція забезпечення якості лікарських засобів протягом життєвого циклу фармацевтичної продукції.
7) Сертифікат ІSО 22 000 – організація харчових виробництв, система якості.
досвід роботи:
Червень 2024 - теперішній час ТОВ «Озимук фарм» м. київ
начальник цеху з виробництва добавок дієтичних в капсулах та саше
(в підпорядкуванні 20 + чол.)
- запуск цеху з виробництва БАДів з «0» на 34 препарата: саше + капсули;
- розрахунок, підбір та комплектація виробничих потужностей технологічним обладнанням (саше-машина, капсульна машина, змішувач, блістерна машина), обладнанням для технологічних середовищ, а саме компресорна станція, система підготовки води очищеної; вентиляційної системи, забезпечення відповідної кратності повітрообміну, переобладнання приміщення мийки технологічного посуду, проведення обдуву усього технологічного посуду та з’ємних запчастин стисненим повітрям,
- забезпечення безперебійної роботи цеху, проведення вчасних попереджувальних ремонтів,
- вчасне виявлення технічних несправностей та заміна форматних частин;
- створення складу основних запчастин для безперебійної роботи виробництва;
- закупка, ремонт та заміна невідповідного до потужностей обладнання;
- підбір персоналу;
- розрахунок завантажень виробництва сировиною та матеріалами;
- розробка протоколів, технологічних інструкцій, виробничих SOPів;
-коригування виробничих рецептур, доведення суміші до стабільного стану, гідного до капсуляції;
- оптимізація виробництва та використання енергозберігаючих технологій, розрахунок сонячної електростанції, підбір та закупка дизельного генератора.
вересень 2023 – квітень 2024
ПРАТ «Verallia» (Україна, м. Рівне)- міжнародна компанія по виробництву виробів зі скла, повного циклу (головний офіс Париж, Франція).
Керівник проектів та програм (в підпорядкуванні усі виробничі підрозділи заводу)
Проекти:
1. Проект по організації будівництва сонячної електростанції потужністю 600 кВт.
2. Проект по організації будівництва «Центру здоров’я» ( на 70 чоловік).
3. Проект по організації збору сировини з первинною переробкою.
4. Проект по організації будівництва КТП на території заводу.
5. Проект по організації АЗС на території підприємства.
Обов’язки:
управління САРЕХ (поточні) портфелем проектів із бюджетом ≥300 млн.грн;
управління ОРЕХ портфелем проектів із бюджетом ≥100 млн.грн;
планування САРЕХ та ОРЕХ витрат на 2025-2027 роки;
вибір та розподіл проектів на САРЕХ та ОРЕХ бюджети;
аналіз портфелю проектів, пріоритетність та доцільність проектів;
загальний прогноз витрат та часу реалізації проектів із річного портфелю проектів;
розрахунок бюджету проекту;
презентація нових проектів інвестору;
обґрунтування доцільності проекту;
створення проектної команди, вибір підрядника для реалізації проекту;
розробка графіку реалізації проекту;
оцінка ризиків по реалізації проекту;
супровід проекту під час реалізації;
контроль виконання річного бюджету;
погодження актів по виконанню робіт та доп.угод;
співпраця із місцевими органами самоврядування ( Облдержадміністрацій, Громад та ін.);
грудень 2022 - вересень 2023
ТОВ «Мірас Солюшнс» (Україна, м. Біла Церква)
Директор з управління проектами, керівник портфелю проектів по направленню фармацевтичної та харчової промисловості
(в підпорядкуванні 20+ чол.):
Проекти:
- проект реконструкції дільниці приготування стерильних розчинів (м. Лубни, «ЛубниФарм»)
- проект по організації виробництва та переробки лікарських препаратів рослинного походження (м.Київ, Фітофарм)
- концептуальний проект по реконструкції Бородянської центральної лікарні
Обов’язки:
- керівництво та повний технічний супровід проектів,
- розвиток та розширення напрямків діяльності компанії, пошук проектів;
- організація роботи департаменту, підбір персонала;
- проведення ділових переговорів з замовниками;
- планування, пошук, вибір та технічна оцінка портфелю проектів;
- контроль строків виконання проектних та монтажних робіт ;
- виїзд на об’єкт із попередньою оцінкою вартості, строків виконання та обсягу проектних та монтажних робіт;
- контроль строків закупок обладнання та матеріалів згідно замовних специфікацій;
- ведення договорів із субпідрядними організаціями;
- погодження замовних специфікацій;
- контроль якості виконаних робіт по об’єкту;
-введення об’єктів в експлуатацію.
квітень 2022 – листопад 2022
Міжнародна компанія «BLOCK», Валашське Межіричье (Чехія)
(в підпорядкуванні 50+ чол.)
Керівник проектів
- організація роботи підрозділу, підбір персоналу;
- керівництво проектами по модернізації існуючих та будівництво нових промислових виробництв, складів та медичних закладів;
- організації промислової дільниці виробництва препаратів з лактобактерій, капсули (USA-Israel), модульного типу, розрахунок та підбір технологічного обладнання та обладнання для систем життєзабезпечення виробництва, а саме вентиляція, водопостачання, електропостачання;
-(вересень 2022 р.) організація міжнародної конференції за сприянням Міністерства Закордонних справ Чеської республіки : Чехія –Україна «Надання допомоги Україні в галузі охорони здоров’я»
- організація міжнародних переговорів між інвесторами країн Швеція, Узбекистан, Чехія для
організації виробництва препаратів з медичного канабісу повного циклу (від вирощування до ГЛС), розробка бізнес-плану з реалізації проекту в республіці Узбекистан (розмір інвестицій, строки реалізації проекту, розрахунок системи ризиків та ін.)
-введення в експлуатацію промислових дільниць із інсталяцією високотехнологічного обладнання, що відповідає вимогам GMP;
червень 2019 – лютий 2022
Фармацевтична компанія ПрАТ «Індар» (Україна, м. Київ)
Керівник проектного та конструкторського департаментів, Керівник проектів
(підпорядковано від 10+ чол., на період реалізації проектів 100+ за наказом по підприємству у підпорядкування входили усі виробничі підрозділи заводу, до введення в експлуатацію нових потужностей):
Обов’язки:
-вибір та оцінка технічного стану дільниць для проведення реконструкцій;
- організація нових виробничих дільниць та підрозділів;
- організація роботи проектного департаменту, підбір персоналу;
- взаємодія та контроль роботи підрядних будівельних та монтажних компаній (на відповідність нормам ДБН, прийом об'єктів, ведення договорів підряду, підписання актів приймання-передачі об'єктів, погодження проектно-кошторисної документації, складання та контроль графіків виконання робіт, виявлення відхилень та невідповідностей проектної, кошторисної документації та специфікаціям),
-введення в експлуатацію нових виробничих ділянок;
- контроль та координація роботи технічних підрозділів підприємства у період реалізації проекту (служби головного механіка, служби головного енергетика, служби водопідготовки, вентиляції та кондиціювання, відділів закупівель, складів);
- розробка та впровадження проекту з технічного переоснащення контуру охолодженої води, супровід зварювальних та електромонтажних робіт;
- розробка та впровадження проекту з організації дослідно-промислової ділянки, супровід зварювальних та електромонтажних робіт;
- контроль монтажу при здійсненні планових реконструкцій підприємства та обв'язування обладнання, запуск обладнання;
- складання замовних специфікацій, підбір обладнання, виїзд на FAT випробування до виробників обладнання, перевірка відповідності обладнання вимогам замовника, оформлення протоколів невідповідності;
- підготовка договорів з підрядними організаціями, ведення тендерної документації у програмі 1С.
-розробка креслень концептуального проекту щодо організації станції дезактивації стоків з енергозберігаючим ефектом (використання рекуперації при дезактивації стоків);
- розрахунок та підбір технологічного та супутнього обладнання, для технології та життєзабезпечення виробництва системами вентиляції, системою охолодження, водопостачання, водовідведення
-підготовка тех. завдання для проведення тендерів на проведення будівельних та ремонтно-зварювальних робіт, закупівлю обладнання;
-запуск нового обладнання (реакторів, машини розливу та ін.) та систем (подачі ВО, стисненого повітря, охолодження та ін..)
- розробка, проектування та запуск цеху з приготування субстанції; ділянку з підготовки ВО, CIP/SIP миття, контроль виконання монтажних робіт та пусконалагоджувальних робіт (розробка замовних специфікацій на технологічне обладнання, насосних станцій);
- розробка та впровадження проекту з технічного переоснащення контуру охолодженої води, супровід зварювальних та електромонтажних робіт;
- розробка та впровадження проекту з організації дослідно-промислової ділянки, супровід зварювальних та електромонтажних робіт;
- розробка технічного рішення усунення замокання системи дихальних фільтрів на ферментері;
-розробка окремих конструкторських вузлів на ділянці ферментації з подальшим підвищенням продуктивності ділянки з 60% до 90% виходу продукту;
- организація співробітництва із МОЗ України по проекту організації «Біокластера біологічної безпеки та розвитку біотехнологічної безпеки в Україні»;
- розробка технічного завдання для МОЗ України,
жовтень 2018 – лютий 2019
Фармацевтична компанія «ФарКос» (м.Київ):
провідний інженер-технолог
-розробка та впровадження проекту реконструкції: «Мікробіологічної лабораторії;
- розробка проекту реконструкції: «Зони відбору проб»;
- розробка ДПД виробничих ділянок;
- розробка SОР з організації виробництва: санітарна підготовка виробничих та допоміжних приміщень, ідентифікація та зберігання продукції на стадіях технологічного процесу, переміщення сировини та матеріалів для виробництва ТЛФ та ін.
- організація роботи з Держліками України з реєстрації ГЛС;
червень 2013 - червень 2018
ТОВ «Фармак» (Україна, г. Київ)
Провідний інженер з розробки проектної документації, проектно-конструкторського відділу
- підбір та замовлення нового обладнання, розрахунок розміру виробничої серії з плануванням росту продажу протягом 5 років, перерахунок завантажень
- трансфер технологій: м’яких лікарських засобів, твердих лікарських засобів, рідких лікарських засобів ( мазі, м’які желатинові капсули, таблетовані форми, спреї, краплі очні стерильні, ін’єкційні препарати) ;
-організація нової промислової дільниці, розробка холодових ланцюгів
- розробка проектної документації розділу ТХ (технологічний розділ) щодо виробництва готових лікарських засобів (таблетки, мазі, ін'єкційні препарати, краплі, спреї, ), а також АФІ (субстанції);
- супровід шеф-монтажу (контроль дотримання монтажу обладнання згідно проектної документації);
-розробка схем обв'язки ємнісного обладнання (реакторів приготування розчинів) та ін.;
- розрахунок та підбір технологічного обладнання;
-складання замовної специфікації згідно вимог цехів;
-підготовка технічної документації для проходження підприємством зовнішнього аудиту (розробка схем систем подачі полупродукту, схеми вентиляції та кондиціювання, схеми подачі стисненого повітря та «чистої пари», води для ін’єкцій (ВДІ) та «води очищеної» (ВО) згідно вимог GMP;
- технічний супровід, підрозділів у період проходження зовнішніх аудитів; розробка ДОСЬЕ виробничих дільниць
травень 2011 – червень 2013
Інститут Організації Будівництва («ДІОС»):
Провідний інженер-технолог
- проект по організації виробництва олійно-екстракційного заводу,
-розробка технологічних схем та замовних специфікацій (цех переробки насіння, цех одержання сирої пресової олії, цех рафінації, лабораторії з контролю вхідної сировини та матеріалів, фізико-хімічна лабораторія, відповідність технології вимогам ISO 22000);
-розрахунок потужності, підбір та замовлення обладнання;
-контроль монтажу та пуско-налагоджувальних робіт цеху «Рафінації олії»: Олійно-екстракційного заводу «Сателіт» ;
-запуск виробництва
січень 2008 - лютий 2011
Олійно-екстракційний завод, м. Пологи, Запорізька область,
(у підпорядкуванні 40 + чоловік):
Начальник випробувальної лабораторії
-організація роботи лабораторії, підбір персоналу;
- організація виконання контролю технологічного циклу (виконання 60 видів аналізів кожні 2 години);
-мінімізація відсотка виходу бракованої продукції;
-моніторинг факторів ризику виробництва бракованого продукту;
-визначення точок відбору проб підвищення ефективності контролю своєї продукції;
- проходження аудиторської перевірки зовнішніми інспекціями;
- видача сертифікатів якості продукції;
- підбір та замовлення лабораторного обладнання;
- контроль технологічних процесів на відповідність вимогам ISO 22000.
Проекти:
- запуск цеха по виробництву біологічних добавок капсул та саше;
-інсталяція нового програмного забезпечення для управління технологічними процесами; заміна застарілих ліній транспортування продукції та інспекційних машин;
-заміна промислових установок для степлювання;
- проект з реконструкції цеху виробництва ветеринарних препаратів (ГЛС-мазі) розробка розділу ТХ, підбір та розрахунок продуктивності технологічного обладнання);
- проект реконструкції цеху з виробництва ГЛС – таблетки, саше (розділ ТХ – підбір та розрахунок лінійки технологічного обладнання);
- реконструкція ділянки виробництва ГЛЗ – мазі;
- проект реконструкції цеху з виробництва субстанції для інсуліну;
- розробка конструкторських рішень щодо оптимізації роботи існуючого обладнання (ферментерів, реакторів для проведення рефолдингу) та технологічних систем (системи води очищеної, система води для охолодження);
- розробка концептуального проекту лабораторій із виготовлення тест-систем, реалізація проекту, введення в експлуатацію лабораторії;
- проект з організації виробництва препаратів з медичного канабісу (теплиці та виробництво субстанцій);
- розробка та реалізація проекту по організації виробництва олії пресової та рафінованої Олійно-екстраційний завод «Сателіт» продуктивністю 2000 тис.т. на добу. м. Маріуполь;
- реконструкція відділення збагачення руди розчином каустичної соди, Полтавський ГЗК;
- проектування комплексу з прийому олії на території морського порту, м. Маріуполь (розділ ТХ - маслобаки, лабораторії, склади, прокладання трубопроводу по морському дну
будівництво сонячної електропідстанції потужністю 600 кВт;
-будівництво спортивного комплексу для співробітників компанії.
Трансфер технології виробництва препаратів з лабораторії на виробничу дільницю нових фармацевтичних препаратів:
-трансфер технології по виробництву ТЛЗ - препаратів «Глюкозамін» (порошок в саше пакетах), «Десмопресін» (таблетки), «Транєксамова кислота» (таблетки), «Декскєтопрофен» (таблетки), «Ацетисаліцилова кислота» (таблетки),
-трансфер технології по виробництву спреїв оральний «Пшик», нашкірний «Нафтифін»;
-трансфер технології по виробництву МЛЗ - крем «Нафтифін»;
-трансфер технології по виробництву РЛС – препарат «Альфа-Ізон» розчин для ін’єкцій в шприцах, краплі очні «Глаутан», «Латанопрост»;
-трансфер технології АФІ – «Олія Хмелю», фармацевтичної якості;
Додаткова інформація:
Широкі ділові та бізнес зв’язки в країнах Європи та країнах колишнього СНГ серед власників бізнесу та Керівників МЗС (Чехія, Німеччина, Узбекистан, Грузія, Молдова, країни Південної Америки, тощо)
Впевнений користувач програм: Word, Excel, SAB, графічна програма AUTOCAD, PowerPointu.
Знання нормативної документації з будівництва та норм ДБН, з проектування промислових підприємств, систем якості GMP, систем контролю якості НACCP, ISO 22000.
Володіння мовами: англійська – Preіntermediate, українська – вільно, російська – вільно.
Особисті якості: наполегливість, цілеспрямованість, здатність швидко реагувати в нестандартних виробничих ситуаціях, вміння стратегічно мислити, приймати рішення та нести за них відповідальність, вміння прораховувати всі можливі варіанти вирішення виробничих завдань із мінімальним ризиком для виробництва.
Особисті дані:
заміжня, двоє дітей: син -22 рік, студент; донька - 17 років, студентка
Посвідчення водія категорії «В», власне авто, готова до переїздів та відряджень.
Рекомендації:
Голова Правління міжнародної компанії «BLOCK» (Прага, Чеська Республіка) - Лімберський Рудольф;
Начальник цеху з виробництва субстанції ПрАТ «Індар»: Бобир Ігор Миколайович;
Директор з персоналу ПрАТ «Верралія» Україна: Ірина Янова
Начальник відділу кадрів ПрАТ «Індар»: Наталія Коврига.
Діпломи та сертифікати:
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника виробництва
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Технічний директор
Львов -
Директор виробничого підприємства
Киев, Винница , еще 8 городов -
Заступник директора виробництва
Львов -
Директор з виробництва
Киев -
Директор виробництва
55000 грн, Киев