Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Анна

Секретар

Возраст:
26 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Клименко Ганна Віталіївна
Секретар, спеціаліст, менеджер, адмінітратор
також цікавлять інші вакансії з можливістю фінансового та
кар'єрного зростання.

20 000 грн.
Повна, неповна занятість.
Дата народження: 01.01.1998 (26 років)
вул. Рибінська, буд. 17 кв. 71
Дніпро, Україна
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:

Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій
м. Дніпро
-Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення, категорія II, Секретар
керівника (організації, підприємства, установи) 2018-2019 р.
-Організатор діловодства, Діловодство: 2019-2020 р.

ДОСВІД РОБОТИ:

Страхова Компанія "КНЯЖА", Страховий агент - 2019-2020 р.

-Пошук нових клієнтів (страхувальників);
-Інформування клієнта про умови страхування;
-Оформлення та продовження страховок;
-Наповнення форм для страхового договору за клієнта;
-Передача посилання на оплату.

Аудиторська компанія "Audit-Invest", секретар, помічник керівника – 2021-2022 р.

-Забезпечення роботи офісу;
-Контроль роботи кур'єрів та технічного персоналу;
-Прийом та розбір кореспонденції, що надходить на офісну електронну поштову
скриньку та у друкованому варіанті;
-Формування бюджету видатків на оновлення офісної техніки та закупівлю витратних
матеріалів.

ТОВ “ОМЕГА” (VARUS), спеціаліст у відділі оренди – 2022-2024 р.

-Ведення ділової документації (робота з актами, рахунками, реєстрами) ;
-Формування заявок на оплату, контроль оплати оренди;
-Формування звітів, робота з бухгалтерією;
-Спілкування з контрагентами.
Професійні вміння:

Безконфліктність, навички спілкування з людьми.Вміння працювати з офісною
оргтехнікою, факс, принтер, ксерокс. Впевнений користувач ПК, комп'ютерних програм:
Microsoft Word, Excel, Adobe Photoshop, PowerPoint, M.E.Doc, Бітрікс24, 1С та інші
програми, робота з електронною поштою.

Знання мов:

-Російська ─ вільно
-Українська ─ вільно
-Англійська ─ початковий

Додаткова інформація:

Вмію займатися налагодженням робочого процесу, спілкуватися по вирішенню різних
питань наживо, так і по телефону/листуванням, працювати в команді та знаходити вихід з
різних робочих ситуацій, знаю як налагоджується хронометраж і ведеться звітність.
Впевнений користувач ПК, не боюся отримувати нові знання і хочу кар'єрно зростати,
прагнути нових можливостей та фінансової мотивації. Справедлива, пунктуальна,
позитивна, фізично-активна. Можу стати чудовою кандидатурою у вашій сфері діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: