Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 Файл

Маргарита

Бухгалтер

Возраст:
41 год
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Лабузна Маргарита Валеріївна

Мета:
Працевлаштування на посаду – бухгалтер, економіст, помiчник керiвника.
Розглядаю пропозиції
Загальна інформація про себе:

Дата народження: грудень 1981 року.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон нуль дев’яносто три п’ятсот дев’яносто один двадцять два вісімнадцять

м. Львів, Сихів

Зайнятість гібридна (1-день в офісі - інші дні дистанційно) або дистанційна.

Бажана ЗП від 40 000 – 45 000 net
в залежності від кола обов’язків та навантаження.
Не заміжня. Дітей не маю.
Шукаю компанію де цінують професіоналів, основною цінністю є корпоративна культура та повага.

Освіта :
2000-2005р.- м. Харків, Національний Фармацевтичний Університет, диплом спеціаліста з економіки підприємства.

• Стаж роботи:
• 07.2022р. по нині ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - керівник відділу кадрів та ЗП

• 06.2018р. по 02.2022р. ТОВ ВКП «ФЕНІКС» бухгалтер – економіст.
• 10.2016р. по 04.2018р. ТОВ «ВПЗ»РЕКАСТ» бухгалтер – економіст.
• 03.2013р. по 03.2016р. Департамент фінансів Харківської Обласної Адміністрації – провідний спеціаліст кадрового та юридичного забезпечення.
• 05.2012р. по 09.2012р. ПАТ «ІННОВАЦІЙНО - ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» - залучена особа ліквідатора під час здійснення ліквідаційної процедури.
• 01.2010р. по 05.2012р. ПАТ «ІННОВАЦІЙНО - ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» - Начальник
сектору оплати праці відділу внутрішньобанківських операцій.
05.2007р. по 01.2010р. ВАТ «Інноваційно-промисловий банк» - бухгалтер сектору оплати праці
відділу внутрішньобанківських операцій;
• 03.2006р. по 05.2007р. ВАТ «Інноваційно-промисловий банк» - бухгалтер обліково – операційного відділу;
• 02.2006р. по 03.2006р. ВАТ «Інноваційно-промисловий банк» - касир;

Посадові обов’язки та вміння:

• Кадри підприємства: ведення трудових книжок, журналів, наказів про прийняття, посадових інструкцій, переведення, звільнення, повідомлення про прийняття працівника на роботу, відкриття в банках зарплатних проектів, подання документів на оформлення зарплатних карток, видача заробітної плати через касу, банк, депоненти. Нарахування та оформлення виплат по заробітній платі, усіх видів компенсацій, виплат за листами непрацездатності ( робота з порталом ПФ , розрахунок лікарняних, формування заяв – розрахунків через портал ПФ, повідомлення про отримані кошти від ПФ.).Розрахунки по преміям та заохоченням працівників залучених по трудовим угодам. Договори ЦПХ (складання та ведення договорів ЦПХ та актів до них, проведення в обліку.). Розрахунок відпусток, коефіцієнтів підвищення ЗП, утримання по виконавчим листам та алiментам. Розрахунок резерву відпусток та інвентаризація. Індексація (контроль та проведення).
• Ведення особистих рахунків (карток) працівників по заробітній платі. Виконання нарахувань ЄСВ і утримань ПДФО та ВЗ по заробітній платі працівників , додатковому благу.
• Контроль зміни бюджетних рахунків по сплаті податків, контроль їх відображення в ЕК ПП, комунікація з податковою, формування запитів на повернення сплачених податків у разі необхідності.
• Ведення обліку сум на відрядження та на господарські потреби по підзвітним особам;
• Ведення Добровільного медичного страхування працівників – контроль сплати податків, коефіцієнтів для дод. блага , та відображення в звітності.
• Своєчасна підготовка, надання внутрішньої Управлінської звітності (розподіл ЗП по проектам компанії, розрахунок та подання на затвердження проектів на підвищення ЗП, розрахунок видатків на податки і т.д., впевнений користувач EXEL (СУМЕСЛИ, ВПР, ГПР)) .Формування та подання зовнішньої бухгалтерської звітності - об’єднаний звіт ЄСВ (контроль повноти відображення оплат ФОП-ам, фізичним особам , додаткового блага, фін. допомог, дивідендів і т.д) , 1 ПВ, звіти по виконавчим листам.
• Клієнт – банк: ведення рахунків ФОП ,юридичних осіб, особистих рахунків ФО, ведення рахунків в національній та іноземній валюті, знання валютного законодавства – купівля валюти в безготівковій формі, SWIFT платежі, планування планових та аналіз поточних платежів, бюджетування, складання договорів поворотної фінансової допомоги та контроль їх погашення в строк через касу та клієнт - банк.
• Вiдкриття, закриття ФОП, внесення змiн по ФОП (ДІЯ, ЕК платника податків) , оформлення ключiв ЕЦП.
• Ведення ФОП 1,2,3 група, звіти ФОП , Єдиний податок ,сплата податків, контроль обмежень лімітів по групам.
• Ведення взаєморозрахунків з контрагентами, акти звірок, акти виконаних робіт, послуг по поточним договорам.
• працювала з рахунками (661 (92,93,231,903),663,949,671,6411,642,651,6851,6853,3711,631,632,311,312,301,6441,378,471 та ін.)
• контроль правильності та коректності роботи 1С, написання технічних завдань розробнику, контроль коректності відображення статей витрат та витрат на рахунках ОСВ.

Додаткова інформація:
Високий рівень роботи із програмними продуктами операційного дня банку ,MEDOK, 1С УТПУ 8.3, клієнт банк, робота з таблицями Excel, віддаленими доступами, Word,Tims, Outlook, Google таблицями на диску, основи системного адміністрування. Вільне володіння українською та російською мовами, англійський з перекладачем .Діловий лист і діловодство.

Особистісна характеристика : працьовитість, дисциплінованість, швидке освоєння нормативного матеріалу, комунікабельність, порядність, постійне самостійне підвищення кваліфікаційного рівня.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: