Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Романа

HR-менеджер

Возраст:
40 лет
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Соловей Романа Богданівна

Дата народження: 01.12.1983
Місто проживання: м. Тисмениця, Івано-Франківська обл.
Сімейний стан: Заміжня
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи
Назва компанії: Департамент економічного розвитку, промисловості та інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Посада: головний спеціаліст відділу торговельної політики
Період роботи: 02.2007 р. – 11.2020 р.

Назва компанії: ТзОВ «104.ЮА»
Посада: фахівець з обслуговування клієнтів
Період роботи: 11.2020 р. – 05.2022

Назва компанії: АТ «Тисменицягаз»
Посада: інспектор з кадрів
Період роботи: 05.2022 – 02.2024

Назва компанії: Івано-Франківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»
Посада: провідний фахівець з персоналу
Період роботи: 03.2024 до сьогодні

Освіта
• Навчальний заклад: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: Економіка підприємства
Період навчання: 2001 — 2006
Додаткова освіта
• Навчальний заклад: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Державна служба
Період навчання: 2013 — 2015

Вміння та навики
• Пошук персоналу з використанням різних інструментів рекрутингу
• Ведення кадрового діловодства (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, ведення табелів обліку робочого часу, штатного розпису, формування особових справ, оформлення лікарняних співробітників, складання графіків чергових відпусток)
• Ведення трудових книжок відповідно до КЗпП України
• Організація та контроль процесу адаптації нових співробітників;
• Організація процесу навчання та розвитку персоналу;
• Формування кадрового резерву;
• Ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на підприємстві
• Пройдено курси «Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування» та отримано свідоцтво
• Досвід організації нарад, зустрічей (внутрішніх та зовнішніх) та переговорів;
• Вміння працювати з базовими програмами MS Office, 1С, на рівні досвідченого користувача.

Особисті якості
• Цілеспрямована
• Відповідальна
• Комунікабельна
• Пунктуальна
• Вміння працювати як самостійно, так і в команді
• Ініціативна
• Вміння працювати з великим обсягом інформації
• Уважна до дрібниць
• Націлена на результат
• Вміння працювати в стресових ситуаціях
• Готова завжди навчатись нового

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: