Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Анна

Менеджер з логістики

Возраст:
35 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Тушак Анна Анатоліївна

Дата нарождення: 24.05.1988
Місто проживання: м. Житомир
Сімейний стан: заміжня
Діти: донька, 8 років.
Контакти: тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
1) 01.2022 – 02.2024рр. – ПрАТ «Ліктрави» (Виробництво лікарських препаратів)- Аналітик консолідованої інформації.
Обов’язки:
• займалась збиранням, обробкою та наданням аналітичної інформації;
• готувала аналітичну звітність (звіти по залишкам, продажам по дистриб’юторам);
• отримувала від замовника виробничі прогнози на виготовлення контрактної продукції, слідкувала за наявністю сировини та матеріалів для подальшого їх виробництва;
• контролювала відвантаження замовленої готової продукції;
• формувала необхідний пакет документів для замовника по відвантаженій продукції (акти передачі, рахунки, акти з виконання послуг, ТТН);
• контролювала отримання від клієнтів оригіналів підписаних видаткових накладних, та товаро-транспортних накладних;
• займалась обробкою замовлень в інтернет-магазині (дзвінки клієнтам, відображення їх в 1С та на сайті магазину, відправка замовлень).

2) 12.2018-01.2022рр. – ПрАТ «Ліктрави» (Виробництво лікарських препаратів) - Менеджер з логістики.
Обов’язки:
• отримувала заявки на відвантаження готової продукції, або доставку сировини, займалась пошуком автотранспорту для доставки готової продукції/ сировини;
• формувала маршрути по перевезенню готової продукції;
• готувала товаро-транспортні накладні для водіїв та перевізників;
• контролювала наявність оригіналів рахунків та актів по виконаним послугам з перевезень;
• формувала нові договори та додаткові угоди з перевізниками на підпис керівництву;
• формувала плани оплати по отриманим рахункам;
• вела табельний облік відділу транспорту.

3) 08.2014-03.2018рр. – ПП «Онікс-софт». (Автоматизація роботи магазинів, ресторанів, супермаркетів) - Менеджер з підтримки продажів.
Обов’язки:
- приймала та реєструвала всі вхідні звернення клієнтів у відділ підтримки, вирішення максимальної кількості інцидентів;
- розподіляла завдання між інженерами відділу підтримки;
- прийом та видача техніки (устаткування) для ремонту чи діагностики;
- готувала супровідні та видаткові документи по відділу;
- формувала бухгалтерські документи;
- підготовка договорів на підпис керівнику;
- відстеження кредиторської та дебіторської заборгованості клієнтів;
- підтримка коректної інформації прайс-листа з типами робіт та видами послуг відділу.

4) 12.2011-10.2013рр. – ТОВ «Анікс-Житомир». (Дистрибуція косметики, побутової хімії та продуктів харчування) - Діловод.
Обов’язки:
- підготовка та формування звітності по роботі фірми (звіти з продажу продукції, звіти з товарообігу продукції по складу, звіти з продажів торгівельних представників);
- формувала комерційні специфікації для клієнтів;
- виписувала довіреності на отримання товару;
- готувала договори та додаткові угоди на підпис керівнику;
- готувала сертифікати з якості для торгівельних представників;
- приймала, відправляла та реєструвала кореспонденцію;
- розподіляла вхідні телефонні дзвінки;
- займалась пошуком та відбором резюме на вакантні посади;
- займалась діловодством.

5) 08.2010–12.2011рр. – ТОВ «Молочнік». (Виробництво молочної продукції) - Фахівець відділу матеріально-технічного постачання.
Обов’язки:
- контролювала кредиторську та дебиторську заборгованості;
- формувала плани оплати по наданим видатковим накладним;
- займалась підготовкою різних звітів на вимогу керівника;
- розподіляла вхідні телефонні дзвінки;
- організовувала телефонні переговори керівника;
- займалась діловодством, обробляла кореспонденцію;
- контролювала терміни виконання доручень;
- вела табельний облік.

6) 01.-11.2009р. – мережа магазинів «Flower». - Продавець-консультант.
Обов’язки:
- займалась обслуговуванням та консультацією клієнтів;
- вела розрахункові операції;
- контролювала наявність товару, його своєчасну заміну та поповнення.

Освіта (вища):
2005-2010рр.- Житомирський національний агроекологічний університет. –
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» - менеджер зовнішньоекономічної діяльності.

Неформальна освіта:
1. Курси: 01.2010-03.2010р. «Комп’ютерний бухгалтерський облік. 1С:Бухгалтерия 8.0»

Володіння ПК: досвідчений користувач ОС Windows, пакет MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1C, мережі Internet.

Володіння мовами: українська, російська – грамотна усна та письмова мова, вільно володію; англійська – базовий рівень.

Ділові якості: старанна, відповідальна, стресостійка, неконфліктна, маю позитивне мислення, швидко навчаюсь на новій роботі, комунікабельна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: