Олексій
Керівник підприємства
- Возраст:
- 50 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Киев, Одесса, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10640007
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ОЛЕКСІЙ
ЮРІЙОВИЧ
Дата народження: 23 липня 1973 р.
Регіон: Харків.
Телефон(и): [
Viber, Telegram, WhatsApp, Signal, Messenger
E-mail: [
live:.cid.d78b1a17a1e12847
Директор, Регіональний менеджер, Заступник директора з розвитку, Керівник або керуючий філії (мережі)
Ключова інформація
Досвід роботи на керівних позиціях у сфері торгівлі та виробництва, управління персоналом понад 18 років, уміння ставити завдання та цілі, контроль їх виконання, побудова ефективної команди у багатофункціональному колективі, підбір, навчання, організація та мотивація роботи персоналу.
Досвід роботи:
ТОВ «Ізолон»
Спеціалиізація: виробництво, оптова та роздрібна торгівля товарами для изоляції
Посада: Директор 16.09.2021 - 14.02.2022
Основні обов’язки:
• Підготовка, будівництво та запуск в эксплуатацію электричної підстанції КТП 10 КВ потужністю 1 МВт
• Монтаж систем вентиляції та систем охолодження, систем подачі повітря під тиском у виробничих цехах, пошук та взаємодія з підрядниками
• Монтаж та взаємодія з підрядниками з виконання електрифікації та прокладання силових ліній електроживлення для обладнання у виробничих цехах
• Будівництво та запуск в експлуатацію газопроводу високого тиску з переходом на середній тиск для використання у виробництві
• Супровід усіх проектів за погодженнями та дозвільною документацією, а також введення в експлуатацію
• Створення служби Охорони праці на підприємстві з «нуля»
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженного бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клиєнтами;
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес-процесів;
Досягнення:
-виконав запуск газопроводу високого тиску та його введення в експлуатацію
- виконав запуск електричної підстанції КТП 10 КВ потужністю 1 МВт
- виконав монтаж систем вентиляції та охолодження, а також повне розведення
систем силового харчування електричної мережі у виробничих цехах
-закрив питання щодо супровідної документації при виконанні різних договірних відносин
-істотно зменшив просрочену дебіторську заборгованість
-створив службу Охорони праці на підприємстві з "нуля"
ФОП Самойлов О.А.
Спеціалізація: виробництво, оптова та роздрібна торгівля товарами для ізоляції
Посада: Начальник контрольно-ревізійнного відділу 01.06.2021 - 15.09.2021
Основні обов’язки:
• Контроль виконання Бізнес процесів у компанії
• Робота з боржниками щодо повернення боргів
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів;
• Організація ефективної взаємодії підразділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес- процесів;
Досягнення:
-закрив питання щодо супровідної документації при виконанні різних договірних відносин за минулі періоди
-істотно зменшив просрочену дебиторську заборгованість
-привів у відповідність документообіг компанії
ТОВ «Імпульс-Схід», група компаній СТВ
Специалізація: оптова та роздрібна торгівля.
Посада: Менеджер (управитель) з регіонального розвитку
01.04.2019 - 27.06.2019
Основні обов’язки:
• Організація роботы філій (Суми, Конотоп, Чернігів), дистрибуція продукції Carlsberg на території Сумської та Чернігівської областей
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів компанії;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Контроль за виконанням планів продажу;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Досягнення планових показників з продажу на довіренній території
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Управління коллективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес-процесів;
• Развиток продажу усіх SKU компанії виробника та партнерів;
• Аналіз продажів, прогнозування, оперативне вирішення проблем, що виникають.
Досягнення:
-вивів філії компанії на необхідні показники результативності
-збільшив обсяги продажів
-разробив та впровадив стандарти роботи для персоналу відділу продажів
-істотно зменшив просрочену дебіторську заборгованість
ТОВ фірма «Антарес»
Торгова група (3 юридичнііособи)
спеціалізація: роздрібна та оптова торгівля, кондитерське виробництво м. Харків
Посада: Заступник директора з регіонального розвитку
01.09.2016 - 31.03.2019
Основні обов’язки:
• Організація роботи філій (Суми, Конотоп, Чернігів) дистрибуція продукції Carlsberg на території Сумської та Чернігівської областей;
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів компанії;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Контроль виконання планів продажу
• Організація роботи підрозділів у межах затверженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Досягнення планових показників з продажу на узгодженій території;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бизнес-процесів;
• Розвиток продажів усіх SKU.
• Аналіз продажів, прогнозування, оперативне вирішення проблем, що виникають.
Досягнення:
-вивів філії на необхідні показники результативності в компанії
-значно збільшив обсяги продажів
-разробив та впровадив стандарти роботи для персоналу відділу продажів
- суттєво зменшив просрочену дебіторську заборгованість
Посада: Заступник директора з адміністративно-господарської діяльності
01.03.2016 – 01.09.2016
Посада: Начальник контрольно-ревізійного відділу
12.10.2010 – 01.03.2016
ТОВ ТБ «КОРД»
Посада: Директор
12.03.2010 – 30.09.2010
Посада: Начальник контрольно-ревізійного відділу
01.12.2009 – 12.03.2010
ТОВ «МКС»
Посада: Заступник Начальника Казначейства Фінансово-економічного департаменту
03.03.2008 – 30.11.2009
Посади: Начальник відділу видачі та складування товара, комірник, інженер-консультант, технік.
01.11.2002 – 03.03.2008
Освіта:
Вища.
Харківський державний автомобільно-дорожній технічний університет
(спеціальність – автоматизациія технологічних процесів та виробництв, кваліфікація- инженер автоматизації)
1990-1995 р.р.
Професійні якості:
• Впевнений користувач: ПК, та іншої офісної техніки.
• Добре знання програм Word, Excel, 1С, CRM, Bitrix24.
• Вміння ефективно аналізувати великі обсяги інформації
• Формувати цілісне розуміння ситуації
• Здібності самостійного прийняття рішень
• Вміння мислити логічно
• Чітко структурувати інформацію
• Ведення переговорів
• Підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу
• Стратегічне планування
• Управління персоналом
• Вміння визначати приорітети
• Підвищення професіоналізму та компетентності персоналу
• Здатність створювати команду
• Розробка та впровадження проектів та стандартів
• Контроль виконання поставлених завдань
• Аналіз та планування
• Вміння переконувати
• Глибокі знання з продажу, логістики, стандартизації
• Бюджетування
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Чесність, пунктуальність, ініціативність, лідерство, вміння слухати, вміння досягати своїх цілей, не конфліктність, энергійність, відповідальність, впевненість у собі, цілуспрямованість, уважність до деталей, прагнення професійного розвитку.
Володіння мовами
Украінська – рідна мова
Російська
Англійська - базова
Захоплення
Активний відпочинок, подорожі, читання, велоспорт
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Одружений, син 28 років,
маю права категорії «В», досвід керування автомобіля с 1992 р., та маю власний автомобіль volkswagen Passat B8.
Готовий до тривалих відряджень як на території України так і за її межами.
Маю можливість переїзду до іншого міста.
Готовий негайно розпочати роботу, так як повністю закрив усі питання на попередньому місці працевлаштування.
Другие резюме этого кандидата
Харьков
КОВАЛЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ Дата народження: 23 липня 1973 р. Регіон: Харків. Телефон(и): Viber, Telegram, WhatsApp, Signal, Messenger E-mail: live:.cid.d78b1a17a1e12847 Директор, Регіональний менеджер...
Похожие кандидаты
Операционный, коммерческий, генеральный директор
Киев
Главный технолог, начальник производства
80000 грн, Киев, Винница
,
еще 3 города
Операционный директор (повышение операционной эффективности)
Киев, Днепр
,
еще 2 города
Директор по развитию, операционный, исполнительный директор
Киев, Харьков
CEO, deputy CEO
15000 грн, Киев, Винница
,
еще 2 города