Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Катерина

Митний брокер

Возраст:
28 лет
Город:
Коростень

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Омельчук Катерина Валеріївна

Дата народження: 12.05.1995 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто: Коростень
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Державний економіко-технологічний університет транспорту
2016 – січень 2018 р.– магістр, спеціальність «Вагони та вагонне господарство», (стаціонар)
2016 – січень 2018 р – спеціаліст, спеціальність «Економіка підприємства», (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
березень 2019р. – Бухгалтерські бурси, програма 1С, Медок.

Досвід роботи:
Бухгалтер Відділу адміністрування ПДВ та акцизного податку з ПММ
серпень 2019 р. - липень 2021р.
ПП “Укрпалетсистем” (мережа АЗС UPG) м. Коростень
Функціональні обов’язки:
- формування та реєстрація акцизних накладних

Провідний фахівець Відділу по роботі зі складами паливно-мастильних матеріалів
липень 2021 р. - нинішній час
ПП “Укрпалетсистем” (мережа АЗС UPG) м. Коростень
Функціональні обов’язки:
- облік паливно-мастильних матеріалів (переміщення, списання, оприбуткування, інвентаризація)
- ведення звітів про залишки та обороти ППМ на нафтобазах
- формування товаро-транспортних накладних, актів форми 5-НП
- облік залізничних накладних, вхідних та вихідних ТТН
- розрахунок та оформлення переливів ПММ в BAS ERP з вагоно-цистерн у вагоно-цистерни та автоцистерни
- ведення контролю паспортів, сертифікатів по нафтопродуктам
- проведення стажування та навчання фахівців на нафтобазах
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, BAS ERP, Медок.);
– акуратне та бездоганне ведення документації
– знання податкового законодавства;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна.
Особисті якості:
відповідальність, наполегливість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, здатність швидко навчатися, вміння працювати в команді, націленість на результат, уважність до деталей, дисциплінованість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: нема.
Можливість переїзду: так.
Хобі: музика, рукоділля.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: