Marina
Менеджер з адміністративної діяльності
- Возраст:
- 21 год
- Город проживания:
- Хмельницкий
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10649059
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Прізвище ім'я по батькові:
Хоменко Марина Вадимівна
Дата народження:
Дом. Телефон:
29.12.2002
-
Моб. телефон:
E-mail:
[
[
Мета
Пошук роботи, пов'язаної з оброблення вхідної і вихідної кореспонденції. - Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою. - Підготовка і оформлення документації,
необхідної для організації роботи компанії.
Унікальний практичний досвід
Від робітничих професій: менеджер з адмістративноії діяльності Проходила курси за своєю професією для підвищення кваліфікації
Освіта
-Закінчила Навчально-виховний комплекс номер 4
-Закінчила музичну школу на фортепіано та вокал
- Хмельницький національний університет закінчено 3 курси ,цього року закінчую останній курс
Кваліфікація
Менеджер з адміністративної діяльності
Ключові компетенції
Системний підхід у вирішенні завдань, аналітичне мислення, орієнтованість на результат та якість, здатність приймати рішення, відповідальність, активність, цілеспрямованість, вимогливість, уміння працювати в команді та самостійно, особиста дисциплінованість. Високий творчий потенціал.
Вміння знаходити рішення у складних ситуаціях.
21.12.2022
31.07.2023.
ТОВ «ТЕДІС УКРАЇНА»
Основні Обов'язки
-Забезпечення організаційно-технічної підготовки нарад і засідань, інших заходів, що проводяться компанією
-Приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхні потреби
-Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправляння електронних листів, запис повідомлення для співробітників
-Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції
-Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи компанією
• здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби.
-Здійснення забезпечення компанії необхідними канцелярським приладдям, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
-Забезпечення належного утримання та експлуатацію приміщень компаніі відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
• Контроль за станом офісного обладнання, комунікацій
-Оновлення списків телефонів і адрес контрагентів та партнерів .
Дополнительна я
информация
ПК- просунутий користувач
Похожие кандидаты
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Киев
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Киев
Керівник середньої ланки, інженер, менеджер
Киев, Конотоп
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Адміністратор, керівник середньої ланки
30000 грн, Киев
Администратор, руководитель среднего звена
Киев, Удаленно