Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 мая 2024 Файл

Лілія

Менеджер по роботі з клієнтами, KAM

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Лілія Вороблевська

менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Details
Київ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Driving license
Категорії В1, В

Skills
Відповідальність

Планування

Уміння адаптуватись

Виконання декількох задач одночасно

Уважність

Пунктуальність

Стресостійкість

Комунікабельність

Consumer Go
Profile

Маю більше 4 років практичного досвіду роботи у пошуку та обслуговуванні клієнтів, прямих продаж, оптової торгівлі, ведення переговорів та менеджменту в FMCG секторі.
Більше 3 років досвіду роботи офіс-менеджером і достатній обсяг знань правил і методів організації роботи офісу, етики взаємовідносин в колективі.
Більше 5 років досвіду у веденні бухгалтерського обліку (первинна документація).

Employment History

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (національні та локальні мережі, e-commerce), DAM
Київ, savservice.com
САВСЕРВІС (Sav-Orbico) ПРАТ "АСНОВА ХОЛДИНГ"
March 2021 — July 2023
1. Розвиток партнерських відносин з ключовими клієнтами - національні та локальні мережі, e-commerce (інтернет магазини та маркетплейси)
2. Підтримка АКБ та підключення нових клієнтів.
3. Підготовка і виконання планових показників та КРІ.
4. Розширення асортиментного ряду в мережах та ІМ.
5. Ротація асортименту відповідно сезонності, робота з понад 20 тис sku.
6. Контроль дебіторської заборгованості.
7. Аналіз та контроль залишків товару в мережах.
8. Підготовка та участь у проведенні переговорів.
9.Контрольне ведення документообороту, підготовка договорів та комерційних пропозицій, маркетингових угод.
10. Аналіз ринку.
11. Вирішення операційних питань в процесі роботи з партнерами.
12. Підготовка та впровадження в роботу контенту на платформах клієнтів.
13.

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера
ТОВ "Есенджі-К" (бухгалтерський облік та аудит), Київ
July 2015 — July 2020
1. Навчання та супровід в роботі нових співробітників.
2. Організація та підтримка роботи офісу.
3. Ведення бухгалтерського обліку, реєстр ПН.
4. Ведення кадрової документації.
5. Робота з банківськими операціями, купівля/продаж валют.
6. Контроль складських залишків, облік надходження/реалізації товарів.
7. Участь у проведенні інвентаризацій.
8. Контроль дебіторської заборгованості.

Офіс-менеджер, бухгалтер
ТОВ "Альтернатива АРТ" (імпорт, оптова та роздрібна торгівля), Київ
November 2012 — April 2014
1. Робота з вхідною та вихідною документацією.
2. Ведення табелю робочого часу співробітників, підготовка наказів.
3. Контроль за наявністю матеріалів, що забезпечують повноцінне функціонування офісу.
4. Обробка первинної бухгалтерської документації.
5. Робота з банківськими операціями, купівля/продаж валюти.
6. Реєстрація ПН (M.E.Doc).
7. Контроль дебіторської заборгованості.

Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ "Дім Інжиніринг" (проектування, монтаж, оптова та роздрібна торгівля), Київ
May 2011 — October 2012
1. Розвиток партнерських відносин з ключовими клієнтами.
2. Пошук нових клієнтів.
3. Моніторинг ринку та конкурентів.
4. Роздрібний та оптовий продаж продукції.
5. Ведення переговорів.
6. Контроль дебіторської заборгованості.
9. Забезпечення взаємодії між відділами компанії (інженерний відділ, монтажний відділ, відділ бухгалтерії).

Education
Економіка підприємств, Національний Авіаційний Університет, Київ
April 2012
Спеціаліст з економіки

Інститут енергозбереження та енергоменеджменту, НТУУ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Київ
September 2006 — February 2012
Інженер -електромеханік (в гірництві)

Additional technical skills

Впевнений користувач ПК MS Office (Excel, Word, PPT, MS Outlook),
EDI, Listex,
Навички роботи в Coda, 1С (8.3 УТП), M.E.Doc, Електронному кабінеті ДПСУ, платформі "клієнт-банк".

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: