Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Петро

Фінансовий директор

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бончковський Петро Миколайович

Мета: позиція CFO великої компанії, холдингової структури

Дата народження: 12.07.1977
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (viber, telegram)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Київ

Ключові компетенції:
• бюджетування (методологія, модель, регламент, план-факт-аналіз, сценарні прогнози, шкала чуттєвості)
• реорганизація бух.обліку для першого застосування IFRS, випуск аудованної звітності (досвід випуску звітності з Deloitte, Ernst & Young, BDO)
• залучення фінансування и коммунікації з банками, інвесторами
• управління грошовими потоками та ліквидністю компанії
• оцінка інвестиційних проектів, розробка моделей оцінки
• розробка та впровадження пакета управлінської звітності
• створення системи внутрішніх контролей в бізнесі
• податковий менеджмент, проходження податкових перевірок
• впевнений користувач PBI (самостійно формую деш-борди та моделі даних)

Освіта:
1994 – 1999
ВУЗ - Херсонський Державний Аграрний Університет
Факультет - економічний
Спеціальність – облік та аудит (диплом спеціаліста с відзнакою)

Дополнительное образование:
• CAP, CIPA, DIPifr (фінансова звітність по МСФЗ – блок ACCA)

Досвід роботи:
03.2021 – 02.2024
БУДИНОК ІГРАШОК. Національна мережа спеціалізованих магазинів продажу іграшки. Штат 800 співробітників. 60 торгових точок та інтернет-торгівля.
Фінансовий директор
• Управління фінансовим департаментом (30 чол.)
• Фінансова та управлінська звітність
• Бюджетування, план-факт аналіз
• Оцифровка середньострокової стратегіі розвитку бізнесу
• Казначейство, комунікація з фінансовими інститутами
• Перехід на нову ІТ-систему бухгалтерського обліку
• Оцінка інвестиційних проектів
Досягнення:
- розробив модель та запустив регламент бюджетування. Експлуатується в компанії з 2022 бюджетного року
- впровадив регламент закриття періоду
- модифікував управлінську звітність та план-факт аналіз
- вдосконалив модель оцінки інвестиційних проектів
- залучив 3-х річний кредит по програмі 5-7-9 для фінансування інвест.програми розвитку бізнеса
-успішно впровадив нове ІТ-рішення для бухгалтерського обліку компаніі
- лідирую проект по першому випуску комбінованої звітності компаній бізнесу на базі МСФО

05.2020 – 01.2021
Київ-Хліб ТД. Продаж хлібо-булочних та сухаро-бараночних виробів. Штат 1000 співробітників. Ринок – Київ, західні та південні області України.
Фінансовий директор
• Управління фінансовим департаментом (50 чол.)
• Побудова системи періодичної звітності
• Консолідація фінансово-аналітичної функціі під своїм керівництвом
• Побудова системи контролей (відстрочки, бонуси, зкидки, акції)

03.2016 – 11.2019
ІНТО-САНА. Приватна медична компанія, повний спектр медичних послуг. Холдингова структура, власник – американський фонд приватних инвестицій. Штат 1500 співробітників. Ринок – Київ, Одеса.
Фінансовий директор
• управління фінансовим департаментом (20 чол.)
• звітність, план-факт аналіз
• бюджетування (модель, регламент, захист)
• управління грошовими потоками
• оцінка інвестиційних проектів
• аудит фінансовой звітності, підготовка звітності та супровід випуска
• вдосконалення та впровадження внутрішніх контролей
• постановка ТЗ для впровадження ІТ-рішень
• фінансово-економічна експертиза та підтримка прийняття рішень
• залучення фінансування, комунікація з банками
• формування довгострокових прогнозів, сценаріїв, ризик-тестування
Досягнення:
- розроблена та впроваджена облікова політика компанії
- випущена аудована звітність з безумовно-позитивним висновком за 2015 – 2018рр.
- вдосконалена модельта формалізований регламент бюджетування
- на 80% знижена просрочена дебіторка в компанії
- переглянутий процесс закупок медикаментів щодозволило в 2 рази збільшити швидкість обертаємості запасів
- оптимізований портфель кредитів, на 15% знизилися фін.витрати компанії
- впровадив платіжний календар
- впроваджено ІТ-рішення по регламенту узгодження договорів в компанії на базі програми Shared Point
- інтегрований Київський філіал після його покупки в єдинні стандарти обліку, регламенти та ІТ-системи

03.2015 – 07.2015
ВЕНБЕСТ. Національний оператор послуг технічної та фізичної охорони.
16 філій по всій Україні. Штат компанії 2000 співробітників.
Фінансовий директор
• перехід з «0» від касового методу звітності до методології МСФЗ. Розробка політики управлінськогообліку, разробка та впровадження моделі звітності, моделі та регламенту бюджетування. План-факт аналіз і система показників
• управління грошовими потоками
• оцінка проектів (покупка бізнесів конкурентів). Розробка моделі оцінки та регламенту прийняття інвестиційних рішень
• розрахунок та супроводження проектів операційної ефективності по всім функціям компанії
Досягнення:
- в процесі розробки нова модель бюджетування та система звітності. Все базується на єдинній методології – IFRS. Розроблено ТЗ для ІТ по допрацюванням в облікових системах для формування звітності
- розроблена калькуляція на основі «ABC costing», по якій з’явилося розуміння марж.доходу продуктів та вартість кожної компоненти послуг
- розроблена модель оцінки інвестиційних проектів (активно використовувалась) а також регламент прийняття інвест.рішень. З використанням моделі було декілька покупок конкурентів
- централізовані грошові потоки компанії. Процентні витрати компаниії знизилися на 30%

11.2011 – 02.2015
Український Рітейл. Мережа магазинів Брусничка. Продуктовий рітейл.
Кількість роздрібних магазинів понад 130. Штат компанії 4000 співробітників.
Фінансовий директор
• спільна з БОРДОМ розробка та оцифровка 5-ти річної стратегії розвитку компанії
• постановка та впровадження політики управлінського обліку
• управління процесом підготовки та випуску МСФЗ звітності компанії, проведення тендеру по залученню аудитора
• управління грошовими потоками. Платіжний календар
• залучення фінансування, комунікація з банками
• керівництво фінансово-аналітичною службою, казначейством, бухгалтерією, відділом МСФЗ
• управління бюджетами, повний бюджетний цикл, сценарії, аналіз відхилень
• оцінка операційних та інвестиційних проектів
• управління робочим капіталом
• податковий менеджмент
Досягнення:
- з нуля побудована система бюджетування з приміненням методології упр.обліку на базі МСФЗ
- розроблена методологія та пакет управлінської фінансової звітності компанії;
- 2 роки випущеної МСФЗ звітності компанії (Ernst & Young) в т.ч. перше застосування МСФЗ
- розроблена модель оцінки інвест.проектів, з приміненням якої було відкрито більш 60 нових ТТ
- впроваджена консолідована управлінська звітність на базі ІТ-рішень Oracle Hyperion Planning
- для відкриття нових ТТ залучений позичковий капітал на оптимальнрих умовах
- успішне впровадження ІТ-рішень дозволило не збільшувати штат фін.департаменту на стадії стрімкого росту компанії
- вполовину були знижені витрати від списаня скоропорту-товаров та на 25% аокращилась обертаємість запасів

09.2006 – 10.2011
Аснова-холдинг (дистрибуція FMCG (Procter & Gamble и др.), кондитерські вироби (АВК, Ferrero и др.), алкоголь, логістика, логістична нерухомість)
Загальний штат холдингу на початок 2011 г. складав близько 6 тыс.чол.
Фінансовий директор холдингу (дистрибуція, логістика, логістична нерухомість)
• управління бюджетуванням (модель бюджетів, консолідація бюджетів, методологія та регламент, ролл-бюджетування, план-факт аналіз)
• побудова централізованної функції кредитного контроля (управління торговою дебіторкою)
• супроводження зовнішнього аудиту компанії (Deloitte)
• оцінка інвестиційних проектів
• управління грошовими потоками холдингу, портфелем кредитів, комуникації з банками та фінансовими компаніями
• спільна розробка та супроводження KPIs операційної эфективності
• формування ТЗ и впровадження 1С8 – управлінський и фінансовий облік
Досягнення:
• впроваджена система річного бюджетування всіх бізнес-одиниць холдингу (єдинна методологія, консолідація, план-факт, ролл-бюджети)
• централізовано казначейство та управління кредитним портфелем, визначена політика фінансування активів холдингу
• разроблена та впроваджена політика кредитного контроля. Створена функція кредитного контроля, просрочена торгова дебіторка знижена на 50%
• облікові дані та процеси переведені на 8 платформу 1С
• розроблені скоркарди операційной эфективності по функціям
• 5 років успішного випуску аудованної звітності (безумовно позитивні висновки)
• Практика залучення інструментів фінансування с мінімізацією фін.витрат

01.2005 – 09.2006
ГК Сіметрон (оптова торгівля електроними компонентами)
Штат співробітників 100 чол.
Фінансовий директор
• постановка ТЗ та впровадження 1С77 (управлінський облік)
• розробка моделі мотивації для функції продаж
• бюджетування, план-факт аналіз
• розробка та супровід податкової політики компанії
Досягнення:
• впровадив управлінський облік на базі 1С77, впровадив модель мотивації торгових менеджерів яка практикувалася як мінімум рік після мого ухода

01.2003 – 01.2005
Харківський Підшипниковий Завод, м.Харків, холдинг УПЭК
завод по виробництву підшипників
Штат співробітників 4 тис. чол.
Фінансовий директор, головний бухгалтер
• річний та щомісячні бюджети, платіжний календар, розробка та впровадження полуфабрикатного метода калькулювання собівартості продукції, розробка KPI для виробничих підрозділів, впровадження 1С77 для фінансового та податкового обліку
Досягнення:
• поставив фінансовий та податковий облік на базі 1С77, розробив KPIs виробничих підрозділів направлені на пришвидшення потоку та зниження незавершеного виробництва і браку.

07.2002 – 01.2003
Втормет ВАТ, м.Харків
заготовка та переробка металолома
Зам.головного бухгалтера (по факту головний бухгалтер)
• постановка та впровадження методології і документооборота по всім секторам обліку, контроль регламентних процедур, закриття місяца

02.2002 – 07.2002
Харківське Електроремонтне Підприємство
ремонт різних типів електростанцій
Керівник фінансового департамента
• платіжний календар, бюджетуванн, робота з кредиторами

10.2000 – 02.2002
ХерсонВтормет ВАТ, м.Херсон
заготовка та переработка металолома
Головний бухгалтер
• организація бухгалтерської функції з нуля, перехід на ПСБУ, впровадження 1С77, розробка та впровадження управлінського обліку спільно з фінансовим директором, податкове планування.
Досягнення:
• впровадив ПСБУ, автоматизував облік на базі 1С77, скоротив штат бухгалтерії вдвоє.

07.1999 – 10.2000
ХерсонНафтоБаза ВАТ, м.Херсон
оптова торгівля нафтопродуктів
Старший бухгалтер (сектор податкового обліку)
• ведення ПДВ, податка на прибуток, розрахунки з постачальниками, валютний облік

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: