Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 июня 2024

Владислав

Керівник відділу продукту, проєктний менеджер, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продукту

с 08.2023 по 04.2024 (8 месяцев)
HI ECOM, Дніпро (IT)

Основним завданням на момент прийняття на роботу було 250 одночасно кричущих клієнтів із вимогою повернення, з якими потрібно було оперативно та мирно вирішити ситуацію та зберегти саму школу та ії репутацію.

👉 Що зробив для компанії?
- Оперативно адаптував авторську систему роботи з поверненнями, яка допомогла зберегти понад 30% від усіх термінових повернень;
- Впровадив супровід учнів після оплати курсу, який і на сьогоднішній день запобігає до 40% запитів на повернення;
- Провів атестацію кураторів та експертів школи;
- Вивів основні показники та метрики кожного співробітника школи;
- Побудував систему контролю якості роботи куратора та відділу догляду;
- Ввів в роботу всіх відділів та експертів оцінку NPS;
- Провів глибокий аналіз всіх чинників, що призвели до запитів на повернення, виявила проблемні аспекти щодо продукту та зворотньої зв'язку;
- Побудував зрозумілі та зручні комунікації всередині відділів школи;
- Впровадив ефективну систему контролю успішності учнів, яка збільшила відвідуваність до кінця курсу на 30%;
- Для керівників відділів впровадив систему спринтів та РНП (рука на пульсі) та CRM Asana, які підвищили ефективність керівників компанії, а засновники змогли контролювати ключові показники за допомогою єдиної та зрозумілої системи;
- Структурував всі робочі простори (чати, документи, бази знань, платформи для учнів, канали тощо), привела до єдиного корпоративного стилю;
- За пів року відібрав та навчив понад 30 кваліфікованих співробітників;
- У відділі підтримки побудував систему додаткових продажів;
- Налагодив просту та зрозумілу систему розрахунку зарплати по всіх відділах та керівникам;
- Сформував та впровадив показники KPI для всіх співробітників школи;
- Структурував роботу всіх кураторів школи (графіки зустрічей, сценарії, впровадила анкети NPS), побудував роботу з учнями на індивідуальному супроводі;
- Продумав та реалізував безпечну систему чатів та каналів для учнів курсу.

💪😎 Що вважаю досягненням?
1. Вивів компанію з кризового становища після інциденту з конкурентами без шкоди для репутації школи;
2. Систематизував всі процеси та відділи, що в декілька разів підвищило ефективність роботи всередині команди;
3. Створив класну злагоджену команду, яка чітко розуміє свої обов'язки та може функціонувати автономно.

Керівник відділу кураторів, служби підтримки та відділу повернень

с 08.2021 по 07.2023 (1 год 11 месяцев)
Школа віддалених професій, Вся Україна (IT)

Протягом 3 місяців заснував 3 відділи з нуля та склав продуктивну команду з 15 осіб.

✅ Відділ куратора:

- розробив алгоритм роботи відділу (ЦКП, статистика посад) + плани та ідеї щодо розвитку
- написав шаблони для швидкої відповіді учням
- створив регламенти для чіткої та згуртованої роботи відділу
- впровадив регулярні зустрічі з учнями (скласти сценарій для зустрічей)
- налагодив комунікацію між відділом продажів та відділом куратора з передачі нових учнів, які придбали курси
- зібрав зворотний зв'язок від учнів та знайшов спікерів для запису відсутніх уроків курсу (контролював строки, сценарії та приймав готовий матеріал)
- склав коротку екскурсію по курсу, щоб учням було легше орієнтуватися
- створив чат з вакансіями для учнів
- впровадив контроль якості в відділі куратора

Відділ служби підтримки:

- звільнив неефективних співробітників
- розробив алгоритм роботи відділу (ЦКП, статистика посад) + плани та ідеї щодо розвитку
- встановив логіку ведення учня (написав скрипти, шаблони, регламенти)
- розподілив завдання та фокус відділу для продуктивної взаємодії
створив загальну базу знань для всіх відділів

🎯 Відділ повернень:

- у листопаді 2021 року відбили рекордну кількість повернень за всю історію існування школи, що становило 88% (при плані 85%) від загальної кількості повернень, а в серпні 2022 року "відбили" на 95%.
- звільнив неефективних співробітників
- розробив алгоритм роботи відділу (ЦКП, статистика посад) + плани та ідеї щодо розвитку
- встановив порядок у таблицях обліку (зробив прозорою та зрозумілою для всіх співробітників школи)
- систематизував та налаштував прийом запитів на повернення
- прописав схему проведення повернення з 0
- написав регламенти та шаблони для співробітників відділу
- ввів регулярні звіти

Знания и навыки

Комунікабельність Уміння аналізувати Управлінські навички Ведення CRM Ведення переговорів Управління персоналом Стратегічне планування Управління ІТ-проєктами Trello MS Excel

Знание языков

  • Украинский — выше среднего
  • Испанский — выше среднего
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

📲Для додаткових запитань, будь ласка, пишіть в Telegram https://t.me/VladySlav_Ar

Ви знайшли відповідального кандидата на вашу вакансію. З нетерпінням очікую можливості поспілкуватися з вами та розповісти більше про свій досвід та як я можу допомогти підняти вашу компанію на новий рівень.

(Зверніть увагу, я проживаю в Іспанії та розглядаю лише формат роботи на віддаленій основі)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: