- Файл
Ганна
Директор, обліковець, товарознавець
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10664319/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Особисті дані
Дата народження 17.07.1982 р. (42 роки)
Сімейний стан – не заміжня, маю дитину 4-х років
Контактний телефон : [
e-mail : [
м. Київ
Досвід роботи
ТОВ «Чанта Бейкері»
Посада: товарознавець травень 2024 р по теперішній час
• облік товаро-матеріальних цінностей
• робота з первинною документацією
• переміщення товару між пекарнями
• списання товару
• формування документів продажу для франшиз в обліковій програмі і в бухгалтерській
• створення калькуляційних карт на страви
• введення залишків в 1С при инвентарізації,аналітика показників
• корегування цін в програмі
Ресторан балканскої кухні «BalkanSky» 2018 г- 2019 г (початок декрету)
Посада : керівник проекту
• приймала участь в разробці концепції, фірмового стилю
• пошук приміщення
• контроль підготовки статутної і дозвільної документації
• планування бюджету
• приймала участь в створенні архитектурного і дизайн проектів і контролювала їх строки виконання
• пошук і моніторинг подрядників, вибір і замовлення меблів, елементів декору
• підбір и замовлення технологічного обладнання, інвентарю та посуду
• організація прийому іноземних шефів, представників балканскої культури, відбір аутентичних страв
• розробка основного меню кухні та бару, сезонного і тематичного меню
• моніторинг і підбір постачальників продовольчої і барної групи, господарчих засобів, заключення договорів про співпрацю
• пошук співробітників всіх підрозділів, проведення співбесід та затвердження на посади
• формування посадових інструкцій
• створення внутрішніх правил для співробітників
• контроль виконання стандартів якості, сервісу і дисципліни
• своєчасна подача і захист звітності перед керівництвом
«Buddha –Bar» листопад 2017 р – вересень 2018 р (зміна власників)
Посада : директор
• ознайомлення з бюджетом, перегляд і оптимізація затратної частини
• зміна менеджерського складу
• АВС аналіз меню кухні і бару для вилучення чи заміни не популярних позицій
Грузинський проект «NINO» грудень 2016 р – жовтень 2017 р
Посада : керівник проекту
• відкриття і запуск з «0»
Ресторан «Тарантіно» серпень 2016 р – жовтень 2016 р
Посада : директор
Ресторан «House» жовтень 2015 р - липень 2016 р
Посада : директор
• відкриття і запуск ресторана з «0»
Ресторан «Wine City Grill» серпень 2014 р - вересень 2015 р (перехід на новий проект компанії)
Посада : директор
• відкриття и запуск ресторана з «0»
Бразильський піца-ресторан «Rodizio» лютий 2014 р - жовтень 2014 р (закриття проекту)
Посада : директор
• відкриття і запуск ресторана
• курирувала питання будівництва об’єкта
• підготовка дозвільної документації ресторана
• укладення договорів з обслуговуючими структурами, постачальниками, контрагентами
• підбір, інтерв’ю, адаптація персонала
• формування штатного розкладу і графіків
• планування бюджету ресторана
• управління витратною частиною ресторана, оптимізація
• забеспечення ресторана всім необхідним для бесперебійної роботи (обладнання, інвентар, посуд тощо)
• контроль якості заготовок й готової продукції, спільно з шеф-кухарем планування меню на щотижневій основі, при необхідності корегування страв та їх складових
• контроль якості обслуговування гостей
• взаємодія з перевіряючими органами
• ведення робочої зміни в ресторані
Бразильский стейк-хаус « Grill do Brasil» 2013 р – 2014 р (перехід на новий проект компанії)
Посада : заст. директора
• Відкриття і запуск ресторана з «0»
ТОВ «Сушия» 2009 р – 2013 р (перехід на новий проект компанії)
Посада : операційний консультант
Головні функції:
• контроль діяльності підпорядкованих 6-ти ресторанів «Сушия» в Києві та регіонах (фінансова, господарська, технічна тощо), консультація ресторанів щодо питань функціонування
• планування та виконання бюджета на річній, квартальній та місячній основах
• розвиток показників підпорядкованих об’єктів, контроль статтей витрат, допомога для їх оптимізації
• подання і аналітика звітності про прибутки і витрати місячного періоду (P&L)
• розвиток менеджерського складу
• проведення атестацій менеджмента ресторанів
• контроль виконання стандартів компанії ресторанами, допомога по виконанню цілей
• аудити та надання звітності після відвідування ресторанів, аналітика показників
• планування дій для досягення поставлених цілей
• відкриття і запуск нових ресторанів Києва и регіонів
• координація ресторанів з відділами ц.о.
2007 р –2009 р
Посада : директор ресторанів «Сушия»
Головні функції :
• укладання договорів з обслуговуючими компаніями
• планування і контроль витрат на щомісячній основі
• подання звітів про прибутки та збитки на щомісячной основі (P&L).
• контроль раціонального використання матеріальних,фінансових і трудових ресурсів, оцінка результатів виробничої діяльності і якості обслуговування гостей
• формування штатного розкладу
• підбір, интерв’ю та адаптація персонала
• розробка і впровадження мотиваційних програм для співробітників
• проведення аттестацій робочих показників лінійних робітників та менеджерського складу
• забеспечення наявності готової продукції, сировини, господарських засобів, посуду та інвентаря
• контроль співвідношення об’ємів продажу і закупівлі продуктів
• контроль цін продуктів, які закуповуються
• забеспечення документів якості продукту
• контроль строків поставок продукції
• контроль за дотриманням асортименту, санітарних норм і розпоряджень СЕС
• контроль за дотриманням стандартів і норм приготування, зберігання і реалізації готових страв і сировини
• аналіз і оцінка факторів, які впливають на об’єми продажів
• контроль собівартості страв
• контроль санітарного і технічного стану виробничого обладнання і інвентарю
• організація робіт з оперативного ремонту різного обладнання ресторану
• проведення брифінгів та зборів зі співробітниками
Досвід роботи
2006 р ресторан «Шафран» ТОВ «Мировая карта»
Посада : менеджер
2005 р ресторан «Голден Гейт» ТОВ «Мировая карта»
Посада : менеджер
2004 р ресторан «Голден Гейт» ТОВ «Мировая карта»
Посада : касир
2002 р – 2003 р ресторан «Голден Гейт» ТОВ «Мировая карта»
Посада : кухар
Освіта
2000 р – 2002 р Перше вище професійне училище Київського торгівельно-економічного університету
Навички
Знання операційної системи Windows на рівні впевненого користувача. Робота з програмами RBK,R-keeper, УТП – початковий рівень, Iiko Office, Orderman, 1С8
Особисті якості
Лідерські якості та організаторські здібності
Вміння працювати в команді
Чітке та своєчасне виконання посадових зобов’язань і розпоряджень керівництва
Швидке навчання
Відповідальність
Порядність
Дісциплінованість
Похожие кандидаты
-
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Керівник агропідприємства
Киев -
Директор з продажу
70000 грн, Киев -
Директор
Киев -
Керівник
40000 грн, Киев, Удаленно