Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Tatyana

Керівник проєктів

Рассматривает должности:
Керівник проєктів, Операційний директор, Начальник відділу
Возраст:
53 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме Тетяна
Контакти для зв’язку:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Mobile) Матвієнко
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Київ, Україна
www: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
893b79302 Бажана посада:
*Готова до роботи на віддаленні та до • Project Manager
відряджень, в тому числі за межами України (PM)
• Операційний
Основні навички та досвід:
директор (COO)
➢ Управління проектами з побудови Сфера діяльності:
та/або реінжинірингу операційних • Менеджмент та
процесів в Банках, ФФБ, Агробізнесі,
реінжиніринг бізнес-
ІТ-інтегратора (планування, контроль
реалізації, звітування, взаємодія з процесів
вендорами/інтеграторами • Бізнес-консалтинг,
/партнерами) - досвід >10 років • Фінанси та облік Моє кредо: «Ніколи не
змінюй власній мрії–шукай
********** • Операційна вектори її досягнення!»
➢ Проектування процесів в BPM (as is-as діяльність
it), їх GAP- аналіз,формування
• Аудит
функціональних вимог, бізнес- та тест-
кейсів, інструкцій користувачів тощо в
Банках, ФФБ, Агробізнесі, ІТ- Досвід роботи
інтегратора - досвід > 20 років
********** 02.2025 - теперішній час
➢ Аналіз та проектування організаційно- ФОП, інтегрування ODOO в ІТ- компанії, бізнес-аналіз
функціональної моделі бізнесу, для партнерів компанії, бізнес-консалтинг.
визначення показників ефективності
та оптимізації функцій, структури,
навантаження, чисельності в Банках, 04.2024 - 02.2025
Агробізнесі, ІТ-інтегратора - досвід >20 ТОВ «Авангард-ІТ», позаштатний Бізнес-аналітик
років **********
2018 - 04.2024
➢ Організація та здійснення Фінансового Solagro LLC, керівник проектів та операцій, бізнес-
планування та контролю в Банках та аналітик, керівник Бек-офісу
Агробізнесі- досвід >30 років, в тому
числі на керівних посадах - >20 років 2015 - 2018
********** Радник Голови Правління Банку з операційних питань,
➢ Організація та ведення операційної консультації та аудит для банків, ФФБ та фармсектору
діяльності, побудова централізованого
Бек-офісу та комплаєнс-контролю в
банках та АПК -досвід >30 років, в 1988 - 2015
тому числі на керівних посадах ->25 Різні посади у банках: головний бухгалтер/заступник
років ********** головного бухгалтера, керівник Бек-офісу, керівник
➢ Організація та ведення управлінь обліку, методології, звітності, внутрішнього
бухгалтерського обліку, документообігу, контролю, менеджер проектів, ревізор, менеджер із
контролю, формування фінансової та операційного супроводження та обслуговування
регламентної звітності - досвід > 30 клієнтів
років, в тому числі на керівних посадах
- >20 років **********

➢ Побудова системи ВНД в Банку та Проекти та досягнення:
Агробізнесі (формування, управління ➢ Впровадження процесної моделі управління в
та зберігання ВНД), інтеграція в ІТ-
ландшафт Банку)- досвід >25років, в банку, Агробізнесі
тому числі на керівних посадах->20 ➢ Впровадження: SAP, ProFix, I-Flex, К2, ODOO,
років СЕД, ЦСД, ПрС
********** ➢ Реорганізація операційної моделі, побудова
➢ Впровадження CRM, ERP -систем, CMS централізованого Бек-офісу в банку та
(ЦОД), ПрС, СЕД тощо, вдосконалення Агробізнесі
1С УТП (тестування, навчання, ➢ Реорганізація служби бух. обліку, впровадження
підтримка та розвиток БП в стандартів IFRS
операційних системах банку,
Агробізнесу, ІТ-інтегратора)-досвід >25
років. **********
Програми:
ProFix, I-flex, IS-Card, SR-Bank, SAP, GT, 1С
УТП, B2, К2, ODOO, СЕД Дело/DOCs/M-files,
Jira, MS Visio/Project/Power Point, X-Mind

Курси та сертифікати Причини зміни працевлаштування
• ACCA DipIFR
Пошук варіантів для реалізації цікавих проектів з метою
• SAP ERP
• Business Studio, Aris, підвищення власного професійного рівня, набуття знань
• K2, B2, ODOO ERP та досвіду в інших сферах діяльності та передачі досвіду
• Стажування: Sparkasse (Німеччина), молодим фахівцям.
Intesa San Paolo, UniCredit (Італія),
програми НБУ та ДПСУ

Мови
• Українська — вільно
• Російська — рідна
• Англійська — письмова та читання
на середньому рівні
Вимоги та очікування:
Особисті якості 1. Наявність чіткої стратегії та завдань до реалізації,
✓ Відповідальна та комунікабельна пряма підзвітність та підпорядкування Головному
✓ Не конфліктна замовнику/Власнику бізнесу
✓ Багатофункціональна 2. Офіційне працевлаштування з документальним
✓ Структуроване та системне закріпленням умов оплати праці, соціальних виплат,
мислення компенсацій, бонусів та/або преміювань
✓ Стрес стійка
3. Наявність відповідних повноважень, необхідних для
✓ Оптимістично налаштована
✓ Швидко адаптуюсь реалізації проектів, поставлених завдань.
✓ Відкрита до вдосконалення знань і 4. Змішана форма роботи (on-line/of-line) вітається.
досвіду 5. Рівень грошової винагороди– за домовленістю
✓ Мала в управлінні штат після визначення переліку завдань/обсягу проекту
чисельністю 50+ осіб

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: