- PRO
Світлана
Офіс-менеджер, адміністратор, оператор call center
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10665876/
Опыт работы
Помічник керівника
с 09.2015 по 07.2016
(10 месяцев)
ТОВ Білоцерківський молочний комбінат (Харчова промисловість)
Помічник керівника
с 05.2013 по 09.2015
(2 года 4 месяца)
ПрАТ ЖЛК УКраїна, Біла Церква (Харчова промисловість)
Організація життєдіяльності офісу;
робота з оргтехнікою;
ведення та координація робочого графіка керівника;
підготовка до проведення нарад і введення протоколу;
підготовка документів матеріалів для керівника на переговори, зустрічі, засідання, наради;
організація прийому гостей;
ведення діловодства документообігу;
робота з документацією, підготовка реєстр оформлення відправка ділової кореспонденції;
формування архівів;
прийом телефонних дзвінків керівника та розподіл дзвінків за напрямками діяльності підприємства;
приймання та розсилка пошти;
організації відряджень керівника, співробітників підприємства; оформлення наказів;
замовлення квитків;
бронювання готелів.
Менеджер з управління персоналом
с 06.2011 по 01.2013
(1 год 7 месяцев)
ТОВ Озерна Агро, Озерна (Сільське господарство, агробізнес)
Прийом відвідувачів;
ведення документації, реєстрація та розподіл по підрозділам (листи, договора, рахунки, документи фінансової звітності)
робота з оргтехнікою;
створення та оновлення бази даних;
створення документів звітності (відомості на видачу продукції та надання послуг);
оформлення підписання та своєчасне оновлення договорів;
реєстрація та перереєстрація у відділах ДЗК;
ведення ділової переписки;
приймання дзвінків;
координація зустрічі керівництва; контакти з держ установами ДЗК, БТІ, Нотаріус;
пошукова робота в інтернеті;
організація роботи офіса замовлення канцтоварів, гос товарів.
Образование
Міжрегіональна Академія Упрвління Персоналом
Соціологія, Соціологія управління та Public Relations, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Знания и навыки
- Чітко виконую посадову інструкцію
- Швидко навчаюсь
- Вільно володію Українською мовою
- Користувач ПК
- Комунікабельність
- Відповідальність
- MS Word
- MS Excel
- Є досвід програми С1
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Маю досвід роботи менеджера по прийманню замовлень на меблевій фабриці: внесення замовлення програму С1 (8) заливка замовлення в програму С1; формування ТТН, та контроль відвантаження продукціі, рекламації.
Працювала в магазині техніки все для мобільних телефонів, ( замовлення, продаж товару та інвентаризація)
На даний час працюю ріелтором в Агенстві Нерухомості: маю досвід як пошуку так і розміщення інформації, на різних платформах мережі інтернет. Організація зустрічі, збір та підготовка документів до угоди, супроводження угоди в нотаріальній конторі.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Белая Церковь -
Помічник директора, офіс-менеджер, адміністратор
18000 грн, Белая Церковь -
Адміністратор
Белая Церковь -
Адміністратор, бармен, офіціант
30000 грн, Белая Церковь -
Адміністратор
Белая Церковь -
Документознавець, офіс-менеджер
20000 грн, Белая Церковь