Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Офіс-менеджер, адміністратор, оператор call center

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
39 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 09.2015 по 07.2016 (10 месяцев)
ТОВ Білоцерківський молочний комбінат (Харчова промисловість)

Помічник керівника

с 05.2013 по 09.2015 (2 года 4 месяца)
ПрАТ ЖЛК УКраїна, Біла Церква (Харчова промисловість)

Організація життєдіяльності офісу;
робота з оргтехнікою;
ведення та координація робочого графіка керівника;
підготовка до проведення нарад і введення протоколу;
підготовка документів матеріалів для керівника на переговори, зустрічі, засідання, наради;
організація прийому гостей;
ведення діловодства документообігу;
робота з документацією, підготовка реєстр оформлення відправка ділової кореспонденції;
формування архівів;
прийом телефонних дзвінків керівника та розподіл дзвінків за напрямками діяльності підприємства;
приймання та розсилка пошти;
організації відряджень керівника, співробітників підприємства; оформлення наказів;
замовлення квитків;
бронювання готелів.

Менеджер з управління персоналом

с 06.2011 по 01.2013 (1 год 7 месяцев)
ТОВ Озерна Агро, Озерна (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом відвідувачів;
ведення документації, реєстрація та розподіл по підрозділам (листи, договора, рахунки, документи фінансової звітності)
робота з оргтехнікою;
створення та оновлення бази даних;
створення документів звітності (відомості на видачу продукції та надання послуг);
оформлення підписання та своєчасне оновлення договорів;
реєстрація та перереєстрація у відділах ДЗК;
ведення ділової переписки;
приймання дзвінків;
координація зустрічі керівництва; контакти з держ установами ДЗК, БТІ, Нотаріус;
пошукова робота в інтернеті;
організація роботи офіса замовлення канцтоварів, гос товарів.

Образование

Міжрегіональна Академія Упрвління Персоналом

Соціологія, Соціологія управління та Public Relations, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

  • Чітко виконую посадову інструкцію
  • Швидко навчаюсь
  • Вільно володію Українською мовою
  • Користувач ПК
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • MS Word
  • MS Excel
  • Є досвід програми С1

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Маю досвід роботи менеджера по прийманню замовлень на меблевій фабриці: внесення замовлення програму С1 (8) заливка замовлення в програму С1; формування ТТН, та контроль відвантаження продукціі, рекламації.
Працювала в магазині техніки все для мобільних телефонів, ( замовлення, продаж товару та інвентаризація)

На даний час працюю ріелтором в Агенстві Нерухомості: маю досвід як пошуку так і розміщення інформації, на різних платформах мережі інтернет. Організація зустрічі, збір та підготовка документів до угоди, супроводження угоди в нотаріальній конторі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: