Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2024 Файл

Ольга

Офіс-менеджер

Город:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ОЛЬГА
ГОРОДИЛОВА
Дата народження: 06.05.1977
м. Кременчук
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

МЕТА
Можливість застосування свого професійного досвіду

ОСВІТА

Приватний вищий навчальний заклад «Інститут економіки та нових
технологій»
Спеціальність: «Маркетинг» диплом з відзнакою
Кваліфікація: економіст-маркетолог
(вересень 1999 – червень 2004)

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ

Українська мова – вільне володіння.
Досвідчений користувач ПК (повний пакет програм MS Office, навігація в
Internet, довідково-інформаційні програми, Excel, PowerPoint, знання
оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Публікації в наукових журналах та участь у конференціях: «Економіка, нові
технології, управління: пошук молодих», «Управління розвитком.
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми і перспективи
економічного розвитку підприємства».

ДОСВІД РОБОТИ

ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Посада: начальник відділу по роботі з документами
(березень 2013 – лютий 2024)

Посадові обов'язки:
- здійснення постійного керівництва діяльністю відділу, персональна
відповідальність за стан виконання покладених на відділ завдань, розподіл
обов’язків між спеціалістами відділу, організація процесу взаємодії
структурних підрозділів установи, працівників;
- порядок ведення внутрішнього обліку і подачі звітності в рамках своїх
функціональних обов’язків, проведення статистичного аналізу пропозицій,
заяв, скарг громадян та причин, що породжують скарги;
- здійснення опрацювання звернень, які надходять від юридичних та фізичних
осіб, контроль їх своєчасної реєстрації, передача на розгляд керівництва
департаменту та направлення їх для виконання на підприємства та організації,
відповідно до резолюції керівництва;
- участь у нарадах та семінарах з питань ведення діловодства, надання
методичної і консультативної допомоги по веденню діловодства на
підприємствах, установах і організаціях, підпорядкованих департаменту;
- підготовка відповідей на заяви та скарги громадян;
- огранізація, участь, ведення протоколів засідань нарад, штабів;
- організація виїзних прийомів керівництва департаменту;
- знання архівної справи, організація проведення архівації документів та їх
списання;
- публікація та написання постів у соціальній мережі Facebook щодо подій та
виконаних робіт у житлово-комунальній галузі міста.

КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ, ІНФОРМАЦІЙНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ І УПРАВЛІННЯ
Посада: старший методист деканату
(вересень 2003 - серпень 2011)

Посадові обов'язки:
- організація та контроль учбового процесу заочного відділення економічного
деканату;
- ведення документообігу економічного деканату;
- виховна робота зі студентами, організаційна робота з викладачами;
- підготовка та друк додатків до дипломів.

Посада: методист деканату
(жовтень 1998 - вересень 2003)
Посадові обов'язки:
- контроль та здійснення ведення електронного та паперового реєстру
вхідних/вихідних документів;
- ведення особових справ студентів факультету;
- здійснення комп'ютерного набору документів;
- розробка адресної бази студентів.
ПП «Діоніс»
Посада: секретар
(липень 1997 – січень 1998)

Посадові обов'язки:
- ведення кадрової документації;
- реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
- підготовка друкованих матеріалів для проведення нарад;
- забезпечення належного обліку, обробки документів, оперативного
проходження та доведення до виконавців.

ОСОБИСТІ ТА ДІЛОВІ ЯКОСТІ
- Оперативність
- Гарна пам'ять
- Уважність
- Стресостійкість
- Відповідальність
- Раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці
- Рішучість
- Комунікабельність

Похожие кандидаты

Фахівець, помічниця керівника
12000 грн, Кременчуг, Удаленно

Секретар
8000 грн, Кременчуг

Руководитель, помощник руководителя
Кременчуг, Александрия

Администратор офиса
15000 грн, Кременчуг

Адміністратор, секретар, юрист
15000 грн, Кременчуг

Керівник, помічник керівника
Кременчуг

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: