Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2024

Марина

Менеджер з комунікацій

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Асистент керівника/Акаунт-менеджер

с 05.2021 по наст. время (3 года)
IPay.ua, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки охоплюють ретельний збір, організацію та аналіз інформації, а також управління життєво важливою документацією компанії, включаючи формулювання контрактних угод та додаткових угод. Ключовою частиною моєї роботи є побудова позитивних відносини з партнерами.

Детальніше:
- надання допомоги в координації та реалізації стратегій розвитку бізнесу з метою посилення присутності на ринку та збільшення доходів;
- організація зустрічей та забезпечення безперебійної комунікації між внутрішніми та зовнішніми зацікавленими сторонами;
- співпраця з міжфункціональними командами для впорядкування комунікації та забезпечення узгодження цілей відділів із загальними цілями компанії;
- підтримка відносин з клієнтами та партнерами, сприяння постійній комунікації та вирішенню запитів;
- комунікація та своєчасне реагування на запити;
- підтримка директора в переговорах щодо контрактів, угод та партнерств, забезпечуючи дотримання правових та галузевих стандартів;
- керування конфіденційною та секретною інформацією з максимальною обережністю, підтримуючи високий рівень професіоналізму та доброчесності.

Акаунт-менеджер/Менеджер з продажу

с 12.2020 по 02.2021 (2 месяца)
Бінотел, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Детальніше:
- ведення існуючих клієнтів та підключення нових зі створенням комерційних пропозицій та укладанням договорів;
- надання клієнтам консультаційної підтримки з різноманітних питань щодо сервісу компанії в телефонному режимі;
- допомога лідам оптимізувати їх роботу в процесі користування продуктом;
- залучення існуючих клієнтів в продукт;
- робота з гарячою базою клієнтів (вхідні дзвінки та заявки на підключення з сайту);
- розвиток довгострокових відносин з клієнтами.

Акаунт-менеджер/SMM/Супервайзер/Тімлід

с 09.2019 по 09.2020 (1 год)
Megogo, Київ (IT)

В мої обов'язки входило надання консультаційної допомоги клієнтам сервісу у питаннях технічного, фінансового напрямків у соціальних мережах в публічній площині. Тримала оборону :) перед запитаннями, порадами, запереченнями клієнтів у наступних мережах: Facebook (Україна, Росія, Міжнародний), Вконтакте (Росія, Міжнародний), Однокласники (Росія, Міжнародний), Rozetka, Google-карти, Google Play, App store, Huawei AppGallery, а також працювада з робочою поштою компанії та коментарями до усього контенту на офіційному ресурсі https://megogo.net

Додатково займалась розробкою та корегуванням шаблонів, скриптів для комунікації.

Паралельно з зайнятістю SMM взимку (січень-лютий) 2020 працювала супервайзером групи контакт-центру. Моя команда налічувала 15 осіб.

Детальніше:
- робота зі звітністю і CRM-системами;
- аналіз та систематизація інформації;
- контроль процесу обробки звернень (соц.мережі, пошта, мессенджери) співробітниками групи, в тому числі в режимі реального часу;
- моніторинг та оцінка роботи групи з метою поліпшення показників;
- надання зворотного зв'язку співробітникам групи, проведення регулярних зустрічей;
- ведення статистики за ключовими показниками;
- участь в модернізації KPI відповідно до рівня розвитку групи і цілей компанії;
- щоденна/щотижнева/щомісячна звітність.

Акаунт-менеджер

с 04.2018 по 06.2018 (2 месяца)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

- надання відповідей у письмовому та електронному вигляді на звернення клієнтів у АТ «Укрпошта»;
- проведення комунікації з відповідними підрозділами для отримання інформації та виконання завдань;
- своєчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Політики роботи із зверненнями клієнтів (всі канали надходження в мережі Інтернет);
-своєчасна реєстрація та здійснення первинного розгляду письмових звернень клієнтів та звернень, що надійшли на електронну адресу;
- перевірка фактів, викладених у зверненнях громадян та належне вирішення питань, порушених у цих зверненнях;
- формування відповідей на звернення користувачів;
- надання інформації на запити керівників та структурних підрозділів;
- контроль своєчасного розгляду скарг, звернень громадян та належного вирішення питань порушених у цих зверненнях;
- опрацювання матеріалів, складання звітів та інших документів з питань удосконалення якості обслуговування та розгляду звернень споживачів поштових послуг.

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Hurma Jira Ведення CRM

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: