Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 мая 2024 PRO

Маргарита

Соціальний працівник

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Регіональний координатор психосоціальної підтримки

с 05.2023 по 05.2024 (1 год)
Херсонська обласна організація Товариства Червоного Хреста України, Херсон (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

До спектру моїх обов 'язків входило:
•Забезпечення комунікації та співпраці з партнерами та донорами проєкту;
•розробка планування та реалізація заходів з психосоціальної підтримки у Херсонській області;
•організація діяльності команди з надання психосоціальної підтримки, а також моніторинг даної діяльності;
•Підготовка регулярних та описових звітів;
•Координація роботи команди проекту;
•Ведення проектної документації, координація договорів, рахунків та актів виконаних робіт;
•Підтримка комунікації, надання консультацій і опрацювання зворотного зв'язку з командою щодо планування виїздів;
•аналіз результатів, звітних онлайн-форм з метою ефективності та контролю надання допомоги;
•здійснення моніторингових візитів з метою оцінки ефективності надання допомоги;
•організація тренінгів, воркшопів та навчальних заходів для беніфіціарів;
•співпраця з іншими партнерськими організаціями;
•налагодження та підтримка зв'язків, а також здійснення ефективної координації між державними органами влади та партнерськими організаціями;
•організація зустрічей на місцевому, районному та обласному рівні.

Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства

с 05.2021 по 04.2024 (2 года 11 месяцев)
Білозерська селищна рада Херсонського району Херсонської області, смт Білозерка Херсонська область (Державні організації)

До спектру моїх посадових обов’язків входило:
•забезпечення ефективного виконання покладених на відділ завдань щодо оперативного управління майном, що є комунальною власністю Білозерської територіальної громади;
• узагальнення практики застосування законодавства України у сфері надання в оренду комунального майна;
• проводити оформлення відповідної документації щодо оренди майна; забезпечення контролю, аналізу та оцінки стану справ на відповідному напрямку діяльності;
• щомісячно проводити аналіз стану нарахувань та заборгованості по орендній платі підприємствами (установами, організаціями), підготовка довідки та доведення її результатів до відома причетних;
• підготовка переліків вільних приміщень, що пропонуються для передачі в оренду;
• проведення підготовчої роботи для передачі комунального майна в оренду;
• контроль за своєчасним укладанням договорів оренди та виконанням умов договорів оренди;
• здійснення реєстрації укладених договорів та додаткових договорів до них;
• проведення консультаційної роботи з питань оренди майна комунальної власності тощо.

Бухгалтер розрахункового відділу централізованої бухгалтерії

с 09.2012 по 04.2021 (8 лет 7 месяцев)
Комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області, смт Білозерка Херсонської області (Освіта, наука)

На даній посаді до моїх основних обов’язків належали:
•здійснення прийому, аналізу й контролю табелів робочого часу, а також підготовка їх до лічильної обробки;
•прийняття й контроль за правильністю оформлення листків про тимчасову непрацездатність, підготовка їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності;
• здійснення нарахування заробітної плати працівникам закладів освіти, контроль за використанням фонду оплати праці;
• здійснення нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди;
• підготовка періодичної звітності тощо.

Бухгалтер розрахункового відділу централізованої бухгалтерії

с 09.2006 по 09.2016 (10 лет)
Відділ освіти Білозерської районної адміністрації, смт Білозерка Херсонської області (Освіта, наука)

Освіта
На даній посаді до моїх основних обов’язків належали:
• здійснення прийому, аналізу й контролю табелів робочого часу, а також підготовка їх до лічильної обробки;
•прийняття й контроль за правильністю оформлення листків про тимчасову непрацездатність, підготовка їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності;
• здійснення нарахування заробітної плати працівникам закладів освіти, контроль за використанням фонду оплати праці;
• здійснення нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди;
•підготовка періодичної звітності тощо.

Образование

Харківський національний університет внутрішніх справ

Правознавство, Харків
Высшее, с 2005 по 2011 (6 лет)

Херсонський економічно-правовий інститут

Облік і аудит/Бухгалтер (аудитор), Херсон
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

Ініціативність MS Excel Організаторські здібності Уміння аналізувати Управління командою Гнучкість Адаптивність Дисциплінованість Неконфліктність Критичне мислення Доброзичливість Висока працездатність Саморозвиток Наполегливість Уважність Комунікабельність Здатність до навчання Чесність Організованість Досвідчений користувач (Microsoft Office: Word Internet E Outlook Microsoft Teams Zoom Skype Операційними системами W Лідерство Розумію основи планування Моніторингу та звітності в проектах Відповідальність Тактовність Дипломатичніст Самоактивація Самореалізаці Постійне прагнення до досконалості Стресостійкість Емпатійність Бажання вчитися і розвиватися Терплячість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Розумію основи планування, моніторингу та звітності в проектах. Маю відмінні лідерські навички. Обізнана з особливостями роботи з дітьми та дорослими. Маю відмінні комунікативні навички. Володію відмінним досвідом комунікації з різними категоріями населення. Вмію налагоджувати та підтримувати відносини з відповідними державними і недержавними надавачами послуг. Відкрита до спілкування на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі. Здатна ефективно працювати з вразливими особами. Володію організаційними та виконавчими навичками, вмію управляти часом, визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома справами. Дотримуюсь принципів: конфіденційності, розуміння, доброчесності та етики. Здатна швидко навчатися, уважна. Спроможна працювати самостійно та в команді, швидко адаптуюсь. Готова до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: