Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2024 Файл

Олександра

Помічник керівника

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тарароєва Олександра Олександрівна

Дата народження: 16.02.1989р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: вища.
Сімейний стан: одружена, маю двох дітей.

Я розумна та відкрита людина, яка здатна бути як надійним командним гравцем, так і незалежним виконавцем. Я цікавлюся новими навичками та завданнями, швидко навчаюся, що дозволяє мені легко справлятися з різноманітними викликами. Ціную продуктивність та ефективний розподіл ресурсів. Я прагну все добре обдумати, перш ніж приймати рішення. Я вмію знаходити спільну мову з різними типами людей.

Досвід роботи

Серпень 2023 – по теперешній час
Освітня платформа «Progress» – Навчальні курси для лікарів онлайн.
Посада: менеджер з підтримки користувачів.
Обов’язки:
• Організація і контроль заходів;
• Підготовка розсилок
• Обробка вхідних звернень клієнтів (електронна пошта, веб-сайт, чат, соціальні мережі);
• Надання консультацій клієнтам;
• Робота у CRM системі

Квітень 2017 – травень 2018
Стоматологічна клініка «Complex Dent».
Посада: адміністратор.
Обов’язки:
• Запис відвідувачів до лікарів;
• Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг клініки;
• Забезпечення комфорту відвідувачів;
• Запобігання і вирішення конфліктних ситуацій;
• Ведення бази клієнтів;
• Замовлення необхідних матеріалів.

Лютий 2016 – березень 2017
ТОВ «ПІКСЕЛЬ МОБ».
Посада: юрист.
Обов’язки:
• підготовка та рецензування договорів, додатків, угод;
• надання консультацій правового характеру, аналіз договірної документації, ведення претензійно-позовної роботи;
• реєстрація юридичних та фізичних осіб, розробка уставних документів, внесення змін до уставних документів та їх реєстрація в ЄДР.

Жовтень 2015 – грудень 2016
Юридична компанія «Тарасюк і партнери».
Посада: юрист.
Обов’язки:
• надання консультацій правового характеру, аналіз договірної документації, ведення претензійно-позовної роботи;
• підготовка та рецензування договорів, додатків, додаткових угод;
• реєстрація юридичних та фізичних осіб, розробка уставних документів, внесення змін до уставних документів та їх реєстрація в ЄДР;
• супроводження фірми в контролюючих органах;
• написання позовних заяв, клопотань;
• супровід справ у судових провадженнях;
• супровід справ на стадії виконавчого провадження.

Серпень 2014 – березень 2015
ДУ «Київський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України».
Посада: юрисконсульт.
Обов‘язки:
• розробка проектів, актів та інших документів з питань діяльності Центра;
• юридична експертиза проектів, актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами організації;
• організація роботи з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійснення контролю за виконанням, надання правової оцінки проектам договорів (контрактів);
• участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Центра в разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов'язань;
• організація претензійної та позовної роботу, в тому числі апеляційне та касаційне оскарження рішень судів, аналіз результатів претензійної та позовної роботи.

Серпень 2012 – липень 2013
Державна податкова інспекція (ДПІ) у Печерському районі м. Києва ДПС.
Посада: головний державний податковий інспектор управління взаємодії з засобами масової інформації та громадськістю.
Обов‘язки:
• надання усних та письмових консультацій з податкових питань;
• проведення семінарських занять та лекцій по вивченню податкового законодавства;
• висвітлення змін та доповнень в податковому законодавстві в засобах масової інформації;
• проведення інформаційної роботи з актуальних питань діяльності державної податкової служби через засоби масової інформації;
• розміщення у засобах масової інформації інформаційних матеріалів з питань діяльності ДПС (інтерв’ю, статті, тощо);
• організація та проведення заходів на підвищення рівня добровільної сплати податків.

Освіта:
2006-2012 рр. – Національна юридична академія імені Ярослава Мудрого. Отримала повну віщу освіту. Кваліфікація спеціаліст за спеціальністю «Правознавство».
2007-2012 рр. – Національний університет державної податкової служби України. Отримала повну вищу освіту за напрямом «Облік та аудит». Кваліфікація магістр з обліку та аудиту за спеціалізацією аудит та державний контроль в системі оподаткування.
2007 р. Курси «Професійний офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів» в центрі професійної підготовки «Кадри ділового світу».
Знання мов:
Українська (рідна), російська (рідна), англійська (B2).

Особисті якості:
Відповідальність, організованість і уважність, вміння самостійно планувати свій час, комунікабельність, ініціативність, цілеспрямованість, аналітичний склад мислення, критичне ставлення до ситуацій, здатність працювати з великою кількістю завдань.

Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК (пакет програм MS Office, WordPress, CRM).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: