Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 марта 2023 PRO

Олена

Головний бухгалтер, фінансовий керівник, 55 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 08.2021 по наст. время (2 года 9 месяцев)
ТОВ "УКРЖИТЛО-БУДІНВЕСТ", c.Софіївська Борщагівка (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Контроль за роботою 10-ти бухгалтерій по веденню бухгалтерського, управлінського, податкового обліку з використанням програми 1С BAS Бухгалтерія.
•Перевірка правильності відображення усіх господарських операцій на рахунках бухгалетерського обліку та регістрах управлінського обліку, відповідно до облікової політики компанії (каса, банк, підзвіт, оприбуткування запасів та своєчасне їх списання на виробництво для формування собівартості, облік основних засобів (оприбуткування (в т.ч. імпорт), модернізація, консервація, списання, амортизація, реалізація), облік розрахунків по заробітній платі (відпускні, лікарняні, виконавчі листи), контроль дебіторської та кедиторської заборгованості, облік ПДВ та інших податків, облік розрахунків з орендаторами, інвентаризація).
•Контроль формування собівартості будівництва та послуг.
•Участь у переході на 1С 7.7, автоматизації та оптимізації процесів бухгалтерського, управлінського обліку, постановка тех.завдань програмістам.
•Навчання бухгалтерів на місцях роботі в 1С BAS Бухгалтерія,
розробка інстуркцій по внесеню первиних документів в облікову програму.
•Налаштування програми: бази розподілу загальновиробничих витрат, способи розподілу витрат та ін.
•Підготовка 1С до закриття періоду: групове проведення документів, перепроведення по партіям, усунення помилок при розрахунку собівартості.
•Формування статистичної, податкової звітності до контролюючих органів (1-ДФ, звіт по ЄСВ, податкова декларація з ПДВ, оренди землі, єдиний податок 3 група та ін.)
•Складання бюджету, управлінського балансу та звіту про фінансові результати діяльності, звіту про рух грошових коштів для власників компанії.
•Контроль договірних зобов’язань.
•Моніторинг змін в законодавстві.

Головний бугалтер

с 12.2019 по 05.2021 (1 год 5 месяцев)
ТОВ СГВК МРІЯ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•Контроль за роботою 2-х бухгалтерій (Фермерське господарство «Еко-Хаус», ТОВ СГВК «МРІЯ») по веденню бухгалтерського, управлінського, податкового обліку з використанням програми 1С 8.3 УCXП.
•Перевірка правильності відображення усіх господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку та регістрах управлінського обліку, відповідно до облікової політики компанії (каса, банк, підзвіт, оприбуткування запасів та своєчасне їх списання на виробництво для формування собівартості продукції, облік основних засобів (оприбуткування (в т.ч. імпорт), модернізація, консервація, списання, амортизація, реалізація), облік поточних та довгострокових біологічних активів, облік розрахунків по заробітній платі (відпускні, лікарняні, виконавчі листи), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, облік ПДВ та інших податків, облік розрахунків з пайщиками, оприбуткування готової продукції та її реалізація, інвентаризація).
•Контроль формування собівартості продукції рослинництва, тваринництва, послуг.
•Участь у переході на 1С 8.3 УСХП, автоматизації та оптимізації процесів бухгалтерського, управлінського обліку, постановка технічних завдань програмістам.
•Навчання бухгалтерів на місцях роботі в 1С 8,3 УСХП, розробка інструкцій по внесенню первинних документів в облікову програму.
•Налаштування програми: бази розводілу загальновиробничих витрат, способи розподілу витрат на випуск продукції, розподіл витрат по переділам (зустрічний випуск) та ін.
•Підготовка 1С до закриття періоду: групове проведення документів, перепроведення по партіям, усунення помилок при розрахунку собівартості.
•Формування статистичної, податкової звітності до контролюючих органів (21-заг, 24- сг, 29-сг, 50-сг, 1-ДФ, звіт по ЄСВ, податкова декларація з ПДВ, оренди землі, єдиний податок 4 група та ін.)
•Складання бюджету, управлінського балансу та звіту про фінансові результати діяльності, звіту про рух грошових коштів для власників компанії.
•Моніторинг змін в законодавстві.

Головний бухгалтер

с 10.2017 по 12.2019 (2 года 2 месяца)
ТОВ Комбінат здорового харчування, Київ, Київська обл. (Виробництво. Дистриб'юторство, оптова та роздрібна торгівля.ЗЕД)

Ділянки обліку з використанням програми 1С 8 УПП, Склад.
•Контроль за банківськими операціями;
•Контроль за оприбуткуванням та списанням запасів, в т.ч. паливо;
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
•Контроль обліку складу;
•Контроль кадрової документація, нарахування заробітної плати (відпускні, лікарняні,індексація).
•Контроль договорів з покупцями та поставщиками.
•Контроль формування та подача заявок до ФСС на оплату лікарняних, контроль зарахування грошових коштів від ФСС на спец.рахунок та перерахування їх застрахованім особам;
•Формування собівартості продукції, калькуляція.
•Формування статистичної та податкової звітності 1-ПВ, 1-торг, 1-ОПТ, звіту по ЄСВ, 1-ДФ, звіт з ПДВ, Декларація з прибутку, Баланс, Звіт про фінансові результати та інша звітність з використанням програмі М.Е.DOC та подача її до контролюючих органів.
•Формування звітності для засновників.

Головний бугалтер

с 07.2014 по 09.2017 (3 года 2 месяца)
ПП ПОЧАЙНА, Київ, Київська обл. (Оптово-роздрібна торгівля продуктами харчування , м. Київ ( під керівництвом 8 чоловік))

Ділянки обліку з використанням програми 1С 8 Підприємство,УТП, Склад.
•Контроль за банківськими операціями;
•Контроль обліку власного та орендованого транспорту.
•Контроль оприбуткуванням та списанням запасів;
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
•Контроль обліку складу;
•Контроль кадрової документація, нарахування заробітної плати (відпускні, лікарняні,індексація).
•Контроль договорів з покупцями та поставщиками.
•Контроль формування та подача заявок до ФСС на оплату лікарняних, контроль зарахування грошових коштів від ФСС на спец.рахунок та перерахування їх застрахованім особам;
•Формування статистичної та податкової звітності 1-ПВ, 1-торг, звіту по ЄСВ, 1-ДФ, звіт з ПДВ, Декларація з прибутку, Баланс, Звіт про фінансові результати та інша звітність з використанням програмі М.Е.DOC та подача її до контролюючих органів.
•Формування звітності для засновників.

Головний бугалтер (единий)

с 09.2011 по 06.2014 (2 года 9 месяцев)
ТОВ ЕНЕРГІЯ 2006, Київ, Київська обл. (Роздрібна торгівля пальним.)

Ведення в повному обсязі бухгалтерського, управлінського та податкового обліку підприємства, та ФОП на єдиному податку 2 та 3 група з використанням прорами 1С 7.7 (бухгалтерія):
•каса, банк(в т.ч. валютні операції);
•облік транспортних засобів;
•оприбуткування та списанні ТМЦ (в т.ч. паливо) ;
•основні засоби (складські приміщення);
•контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
•нарахування та виплата заробітної плати (відпускні, компенсації, лікарняні, декретні, в т.ч. кадрова документація);
•реалізаація, податкові зобов'язання (контроль першої події), податковий кредит;
•формування собівартості;
•забеспечення правильності нарахування та своєчасності перерахування податків;
•формування фінансової, статистичної, податкової звітності з використанням програми М.Е.DOC та подача її до контролюючих органів;
•управлінська звітність для власників;
•відстежування змін в законодавстві.

Образование

Білоцерківський аграрно-економічний університет

Економічний,"фінанси та кредит", Біла-Церква
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет 1 месяц)

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК M.E.Doc 1 С 8.3 УТП, 1 С 8.3 Облік у СГ

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Рекомендации

Набатникова О.В.

Набатникова О.В.

Керівник, ПП "НьюБуд"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Додатковий досвід роботи:
Загальний досвід роботи на посаді головного бухгалтера 20 років.
Досвід роботи в сільському господарстві (облік тваринництва, рослинництва,
пасіка, дикі тварини), ЗЕД (імпорт-експорт), ведення неприбуткових організацій,
ОСББ, виробництво продуктів харчування, транспортні послуги,
будівництво-підрядник, вдале проходження податкових перевірок,
розблокування податкових накладних, закриття ФОП, 1С з нуля,
організація процесу роботи, робота в групі Компанії.
Знання обліку ресторанного бізнесу. Калькуляція меню.
Знання обліку в будівельних організаціях (замовник, генпідрядчик). 3-КБ, 2-КБ, виробництво бетону для власних потреб, залучення коштів від ІФ.
Знання обліку в сільському господарстві (в т.ч. тваринництво,дикі тварини), стандартів ПСБО,принципів складання фінансової, статистичної та податкової звітності,
вміння застосовувати їх на практиці, єдиний податок - 4 група.
Ведення усіх ділянок обліку від первинної документації до формування звітності (каса, банк, основні засоби, нематеріальні активи, запаси, виробництво, розрахунки з дебіторами та кредиторами, зарплата, доходи, витрати, калькулювання собівартості та ін.).
Вміння на базі 1С формувати управлінський облік (статті витрат, статті доходів,
статті ДДС), вміння аналізувати оборотно-сальдову відомість.
Управлінська звітність Бюджет, ФР, Баланс, ДДС, Бізнес-планування, інша фінансова звітність.
Досягнення в роботі: ТОВ СГВК МРІЯ - робота на посаді фінансового менеджера, ПП ПОЧАЙНА – 2 вдалі комплексні податкові перевірки, введення автоматизації складського обліку, касового апарату, ФГ ЕКО-Хаус- корегування ПК за 3 роки на суму 5 мн.грн., ОСББ УШАКОВА 18- реєстрація ОСББ, постановка обліку, отримання коштів з бюджету та грамотне використання бюджетних коштів. ТОВ КЗХ- підготовка підприємства до продажу.
Успішний досвід ведення усіх ділянок обліку від первинної документації
до формування звітності (каса, банк, основні засоби, нематеріальні активи, запаси, виробництво, розрахунки з дебіторами та кредиторами, зарплата, доходи,витрати, калькулювання собівартості та ін.).
Впевнений користувач ПК (BAS Бухгалтерія,1C версія 7,7, 8,3 УСХПП, УПП, УТП, М.Е.DOC, електронний кабінет платника податків, робота в системі "Клиент-Банк" різних банків (Райффайзен банк Аваль, Ощадбанк, Приват банк, Альфа банк, ОТП банк, інтернет, Word, Excel,)

Вміння швидко аналізувати та приймати зважені рішення,вчитися самій і навчати інших, відповідальність, стійкість до стресів, комунікабельність, акуратність, самоконтроль, конфіденційність, логічне мислення. Відвідування професійних семінарів, тренінгів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: