Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Любов

Менеджер зі збуту

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Любов Волощенко

Розгляну також можливість роботи без прив’язки до офісу або ж з частковим відвідуванням
офісу. Рівень очікуваної з/п від 27 тис.грн.

Освіта і кваліфікації

Особисті дані бакалавр вер 2000 - лип 2005
Харківська філія українського державного університету економіки та фінансів, Харків
Факультет
Ім'я
Любов Волощенко Економіка та підприємництво
Спеціальність
Адреса
вул. Срібнокільська, 14/105 Бакалавр фінансів
02095 Київ
Номер телефону
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email
Спеціаліст вер 2005 - бер 2007
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Полтавський національний технічний університет ім. Ю.Кондратюка, Полтава
Дата народження Факультет
23-10-1984 Фінанси
Сімейний стан Спеціальність
Заміжня Спеціаліст по фінансах

Досвід роботи
офіс-менеджер потім менеджер з продажу лис 2016 – трав
СУН ТОВ "Лай Спеції" 2024

Як офіс‑менеджер:
прийом телефонних дзвінків, фіксація та передача службової інформації директору та
співробітникам компанії
забезпечення документообігу компанії: вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація, облік,
зберігання, архівування документів
ведення табелів робочого часу працівників
підготовка звітів по паливу
підготовка проектів, листів, запитів та інших документів щодо діяльності компанії
друк службових матеріалів та ведення бази даних
підготовка нарад та засідань, що проводяться генеральним директором
організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими
товарно‑матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу. Організація їх
приймання, обліку, зберігання та видачі
контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій; при виявленні
несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання, виклик спеціалістів для
проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування
координація та контроль роботи водія: (прийом заявок на машину та розробка графіка
використання автотранспорту компанії); кур'єра (прийом заявок та розробка графіка);
прибиральниці
Як менеджер зі збуту:
прийом та оформлення заявок від клієнтів в програмі 1С Підприємство та підготовка
повного пакету документів на проданий товар
оформлення звітів по паливу, ведення табелів робочого часу
робота з платформою ЕDIN
ділова переписка з клієнтами
збір, оформлення та архівування документації
взаємодія з підрозділами зовнішньо‑економічної діяльності, складським відділом, відділом
логістики та технологічним відділом
планування та проведення аналітичної роботи
контроль за відвантаженням товару і розрахунками з покупцями
щоденне оформлення посилок клієнтів в особистому кабінеті Нової пошти
Менеджер роздрібної торгівлі бер 2016 - сер 2016
ТОВ «СТАФФ 2011»
консультування клієнтів
контроль продажів
ведення документації
проведення ревізії
інкасація каси
навчання нових співробітників компанії

Касир-економіст вер 2013 - лют 2015
Райффазен Банк Аваль
операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб
проведення валютно-обмінних операцій
робота з пластиковими картками
ведення касової документації
залучення клієнтів (депозити, пенсія, соц. виплати, зарплатні проекти, кредити, продаж
карт)
робота із системами грошових переказів
прийняття коштів у касу (підкріплення, інкасація)
вивантаження/завантаження банкомату

Професійні навички:
✓ Володіння комп‘ютером
✓ Знання програм Microsoft Office
✓ Знання 1С
✓ Мови: українська вільно, англійська рівень
А2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: