Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июня 2024 Файл

Василь

Директор підприємства

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Мельніковський Василь
​ Директор /Заcт. Директора/
​ повна зайнятість

Дата народження: 04 січня 1980 (44 років)
Бажане місто роботи: Київ, Житомир, Дніпро, Одеса, Миколаїв
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
​ Досвід роботи
​ Директор, заступник директора – група компаній ТОВ Юкрейн Холдинг Центр ,ТОВ Національна Промислова Компанія
з 2024.03 по теперішній час
Зони відповідальності:
• Власне виробництво металоконструкцій, виробництво запчастин до техніки МТЛБ,М113А1,М113А2,М113А3,VAB,HUMMER,SPARTAN.
• Ремонт техніки МТЛБ,М113А1,М113А2,М113А3,VAB,HUMMER,SPARTAN
• організація замовлень, співпраця з КСЛ
• Співпраця з ВЧ
• Своєчасне виконання замовлень та їх здача до ВЧ

​ Директор з соціальних питань ДП НВКГ «Зоря» - «Машпроект» УКРОБОРОНПРОМ.
з 2021.05 р -2024.02
Зони відповідальності:
• здійснення керівництва з технічно-господарського обслуговування підприємства.
• управління активами підприємства (бази відпочинку, дитячі навчальні заклади, та інші об’єкти невиробничого призначення).
• управління відділом громадського харчування.
• управління та організація роботи медико-санітарної частини.
• організація роботи та здійснення контрою за роботою Управління будівництва та архітектури підприємства та ремонтних цехів (виконання поточних ремонтів усіх видів складності, виконання робіт з благоустрою території, складання проектно-кошторисної документації).

​ заступник директора з технічних питань КУ «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДЕЦИНИ КАТАСТРОФ» Житомирської обласної ради.
з 2020.10 р - 2021.03
Зони відповідальності:
• здійснення керівництва з технічно-господарського обслуговування підприємства.
•організація роботи по забезпеченню підприємства всіма необхідними матеріальними ресурсами та раціональним їх використанням.
• забезпечення безперебійної роботи систем теплопостачання, енергозабезпечення та зв’язку підприємства.
• контроль роботи автомобільно-експлуатаційного відділу та господарсько-технічного відділу.

​ Керівник відділу закупівлі
з.2020.07 - 2020.09
Державне підприємство “Житомерський бронетанковий завод” УКРОБОРОНПРОМ
Зони відповідальності:
• Здійснював керівництво процесом закупівель .
• Організував систему та механізм контролю закупівельних цін.
• Оптимізував процес забезпечення підприємства усіма необхідними матеріальними ресурсами, які вимагають якості та їх раціонального використання.
• Керівництво над розробкою проектів річних та місячних планів матеріально - технічного забезпечення (ВЗ) виробництва за принципом «Бережливого виробництва».
• Організував процес вхідного контролю якості комплектуючих виробів, які постачаються для підприємств та їх складського зберігання .
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками / контрагентами.
• Контроль дотримання графіка документообігу та внутрішньої звітності підприємства.
• Співпраця з підрядними організаціями,спів виконавцями ДК Укроборонпрому.
• Організував ефективний процес підготовки документів для подачі в тендерний комітет.
• Організація та підготовка договорів, специфікацій .
Робота з програмою IT Enterprise,1C

​ В.о заступник директора з технічних питань КУ «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДЕЦИНИ КАТАСТРОФ» Житомирської обласної ради.
з 2020.04 р - 2020.07
Зони відповідальності:
• здійснення керівництва з технічно-господарського обслуговування підприємства.
•організація роботи по забезпеченню підприємства всіма необхідними матеріальними ресурсами та раціональним їх використанням.
• забезпечення безперебійної роботи систем теплопостачання, енергозабезпечення та зв’язку підприємства.
• контроль роботи автомобільно-експлуатаційного відділу та господарсько-технічного відділу.


​ Керівник відділу МТЗ
з 2015.11 р. - 2020.04 р.
Херсонський державний завод «Палада» УКРОБОРОНПРОМ

Зони відповідальності:

Керівництво закупівельною діяльністю

• Реструктуризував процес закупівель в умовах обмеженого фінансування.
• Організував систему та механізм контролю закупівельних цін.
• Оптимізував процес забезпечення підприємства усіма необхідними матеріальними ресурсами, які вимагають якості та їх раціонального використання.
• Керівництво над розробкою проектів річних та місячних планів матеріально - технічного забезпечення (МТЗ) виробництва за принципом «Бережливого виробництва».
• Організував процес вхідного контролю якості комплектуючих виробів, які постачаються для підприємств та їх складського зберігання .
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками / контрагентами.
• Контроль дотримання графіка документообігу та внутрішньої звітності.
• Співпраця з підрядними організаціями.
• Організував ефективний процес підготовки документів для подачі в тендерний комітет.
• Організація та підготовка договорів.
• Розробив алгоритм аналізу заявок на закупівлю матеріалів.
. Система закупівель ProZorro
• Дотримання контролю за графіком постачання
Інноваційна діяльність
• В розробці системи Канбан (метизна група та витратні матеріали).

Суперінтендант
з 2013.11 р. - 2015.11 р.
Dilineshipping Ltd (морські/річкові перевезення)
Зони відповідальності та досягнення:
• 72 працівника.

Експлуатація суден
«Ріка-море» - Тип Омський проект 17431; Тип Волга - Дон, проект М1565; Тип Сормовський, проект 1557; Тип Волга - Балтійський Проект 791

• Організував систему ПТС суднообладнання (власними силами екіпажу)
• Організував систему проведення планових та аварійних робіт на суднах
• Організував систему ТР и ППР (силами екіпажу, аутсорсинг судноремонтних заводів)
• Організував систему встановлення суден на КР з попереднім розрахунком кошторису (розрахунок матеріалу та працезатрат)
• Організував систему контролю та обліку об’ємів виконаних робіт під час судноремонту
• Організував систему претензійної роботи з компенсацією рекламацій та непередбачуваних простоїв монетарно (з розрахунку недоотриманого прибутку).

Контрольно-ревізійна

• Проводив аудиторські перевірки правильності ведення та збереження судно-технічної документації.
• Контролював усунення попередньо виявлених недоліків технічного стану та технічної експлуатації суден.
• Контролював забезпечення безаварійної роботи суден компанії.
• Член постійно діючої комісії по дослідженню та виявленню технічних аварій, інцидентів та пошкодження.

Технічне навчання

• Започаткував циклічну програму підвищення кваліфікації тех. персоналу на суднах компанії.
• Започаткував систему перевірки отриманих знань (квартальна атестація).

Технічний консультант
з 2011р. - 2013р.

ДП Dilineshipping (морські/річкові перевезення)
Проектна робота в рамках організації процесу роботи службою «Суперінтендант»
• Декомпозиція існуючих процесів
• Пошук вузьких місць
• Виявлення причин виникнення вузьких місць
• Підготовка покрокової стратегії оптимізації служби
• Пілотне запровадження стратегії (2 судна Тип Волго - Дон, проект М1565)

Керівник відділу технічного супроводу та аудиту
з 2008р. - 2011р.

ДП Судосервіс (судноремонтне підприємство)

Зони відповідальності та досягнення

Планово - технічний супровід

• Організував технологічну послідовність терміну виконання робіт субпідрядними організаціями.
• Розробив та започаткував процес супроводу замовника за допомогою діаграми Ганта при проведенні ремонтних робіт.
• Організував процес складання дефектних відомостей, актів на додаткові роботи та розробки коопераційних рішень.
• Організував процес закриття актів виконаних робіт з субпідрядниками (не більше 3-х календарних днів з моменту подання).
• Здійснював контроль за своєчасним забезпеченням замовника кошторисною документацією.
• Здійснював контроль за дотриманням технічних регламентів, введення в експлуатацію в установлений термін.
• Здійснював термін відповідності робочих креслень з об’ємами в кошторисній документації.
• Керівництво ремонтними роботами.

Керівництво ВМТЗ

• Сформував систему альтернативних пропозицій по товарно-матеріальним цінностям для переузгодження заміни на більш якісні або нові матеріали (якщо є необхідність), погодження цін на закупівлю.

Керівництво тех. аудитом

• Організував процес контролю списання ТМЦ матеріально відповідальними особами.
• Організував систему контролю розрахунків об’ємів для складання договірних цін та їх облік.

Керівництво працівниками відділу (12 осіб).
​ Освіта
​ Вища
Національна академія державного управління при Президентові України. Кафедра національної безпеки.2017-2020 рік.
-
Національного університету кораблебудування суднобудівництва ім. Адмірала Макарова кафедра морської логістики Магістр. з 2016р.- 2018 рік. ХФ

-
Національного університету кораблебудування ім. Адмірала Макарова, суднобудівництва та Океанотехніка, Системи енергетичних установок, 2014 - 2017 рік ХФ.

-
Херсонський державний аграрний університет. Промислово цивільне будівництво. Інженер-будівельник 2005 - 2011рік
​ Додаткова освіта
Apple Consulting «Мисленнєві процеси ТОС, як метод розробки проривних рішень в бізнесі»
«Тренінг з організації короткострокового торгового фінансування під гарантії агентств страхування експорту»
«Загальний менеджмент», «Стратегічний менеджмент», КИБиТ, професор Панченко Ю.Г.
Торгово Промислова Палата - Публічні закупівлі ПРОЗОРО.
​ Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером
Володію усім необхідним програмним пакетом в рамках компетенції
​ Володіння мовами
Англійський (проходжу інтенсивне навчання )-elementary — початковий
Молдовська – вільне володіння , Румунська – вільне володіння.
​ Додаткова інформація
​ Готовий до відряджень ( біометричний закордонний паспорт, в наявності американська віза )
​ Посвідчення водія (кат. А,В,С,Д )

Ключові навички та знання:
Лідерські якості, вміння вести за собою людей і брати відповідальність, орієнтація на результат, вміння працювати в команді, вміння приймати рішення в складних ситуаціях, ефективне ведення переговорів за принципом Win-Win, медіація, впровадження нових проектів і бізнес- систем..
Особисті якості:
Високий ККД і особиста ефективність, порядність, врівноваженість, стресостійкість і високий EQ.
Маю великий досвід у формуванні та роботі у команді, спрямованих на досягнення максимальних показників.
Швидко навчаюсь.

Захоплення: Спорт, подорожі автомобілем, читання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: