Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10712872/

Audit specialist

Город проживания:
Софиевская Борщаговка
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Битюцька Марина Олександрівна
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
вік: 44 роки (13.10.1979)

Мета пошуку роботи:

Використання та реалізація набутого професійного досвіду. Вдосконалення своїх знань та навичок.

Освіта:

1996 – 2001 – Донецький державний технічний університет, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація «Економіст-бухгалтер»

Навчання:

2022 – теперішній час – Міжнародна Академія Управління персоналом, рівень – бакалавр, спеціальність «Право». Закінчення навчання – червень 2025 року з подальшим навчанням рівень – магістр.

2023 – теперішній час – Національний Університет біоресурсів і природокористування України, Навчально-науковий інститут неперервної освіти і туризму, магістратура, спеціальність «Публічне управління та адміністрування». Закінчення навчання – грудень 2024 року.

Досвід роботи:

25.06.1996 – 29.10.1999 «ВРП в/о «Орджонікідзевугілля», бухгалтер, економіст
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом (до 10 осіб) в процесі проведення інвентаризації ТМЦ
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• ведення бухгалтерського обліку в сфері громадського харчування
• стратегічне планування товарообігу по плановим та фактичним витратам підрозділу

01.11.1999 – 17.09.2001 «Єнакієвська філія ТОВ «Каскад», бухгалтер-касир
Перелік обов’язків:
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• ведення бухгалтерського обліку в сфері послуг з ремонту автотранспорту, платних послуг при проходженні технічного огляду автотранспорту
• організація роботи з юридичними та фізичними особами при проходженні технічного огляду автотранспорту

18.09.2001 – травень 2004 «Єнакієвський міський центр зайнятості», головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями
Перелік обов’язків:
• робота з юридичними та фізичними особами з питань розміщення вакасій
• підбор службовців та працівників для працевлаштування

01.06.2004 – 06.01.2007 «Єнакієвська об’єднана державна податкова інспекція», головний державний ревізор відділу податкової міліції, спеціаліст відділу бухгалтерії
Перелік обов’язків:
• проведення перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового законодавства
• ведення бухгалтерського обліку по інспекції (основні засоби, МШП, підзвіт)

07.01.2007 – грудень 2009 «Кіровська об’єднана державна податкова інспекція», головний бухгалтер (в одній особі)
Перелік обов’язків:
• повне ведення бухгалтерського обліку по інспекції
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності, підписання її та подання в установлені строки користувачам
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів

23.11.2010 – грудень 2014 «Горлівське міське управління ГУМВС України в Донецькій області», головний бухгалтер
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом бухгалтерії та розподіл між ними посадових завдань та обов'язків
• повне ведення бухгалтерського обліку по міськуправлінню
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• вживання всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку звітності, підписання її та подання в установлені строки
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних та фінансових ресурсів.
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів
• ознайомлення працівників бухгалтерії із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

03.07.2015 – 28.11.2016 «Державна фінансова інспекція в Донецькій області», головний бухгалтер
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом бухгалтерії та розподіл між ними посадових завдань та обов'язків
• повне ведення бухгалтерського обліку по міськуправлінню
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• вживання всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку звітності, підписання її та подання в установлені строки
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних та фінансових ресурсів.
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів
• ознайомлення працівників бухгалтерії із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

29.11.2016 – 25.02.2019 «Головне управління Національної поліції у місті Києві», заступник начальника відділу інформатизації та аналітичного супроводження бюджетного процесу
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом відділу
• складання проектів кошторисів
• складання довідок про зміни до кошторису
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами в межах компетенції відділу
26.02.2019 – теперішній час «Державна екологічна інспекція Столичного округу», начальник Відділу – головний бухгалтер Відділу бухгалтерського обліку та фінансів
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом бухгалтерії та розподіл між ними посадових завдань та обов'язків
• повне ведення бухгалтерського обліку
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• вживання всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку звітності, підписання її та подання в установлені строки
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних та фінансових ресурсів.
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів
• ознайомлення працівників бухгалтерії із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

Знання та навики:

• ПК на рівні досвідченого користувача (Windows, DOS, Microsoft Office, Інтернет та ін.)
• знання нормативних, методичних, та інших керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
• знання облікової політики, порядок реєстрації інформації, правила документообігу та технологія обробки облікової інформації на підприємстві
• українська мова – вільно, французька – зі словником
• водійські права – категорія «В»
• аналітичне, логічне мислення, високий рівень математичних здібностей, уміння концентрувати увагу
• обов'язковість, зосередженість, старанність, наполегливість, посидючість, терпіння, чесність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: