Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Адміністратор медичної клініки

Возраст:
39 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

НАТАЛІЯ ГЛАЗУНОВА
Адреса
вул. Ньютона, буд. 125/2, кв. 78, м. Харків 61162
Номер телефону
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження
11.09.1985 р.

Мета:
Резюме подається на отримання посади адміністратор медичний
Освіта:
ХНПУ імені Г.С. Сковороди
2012-2016 г
Факультет: дошкільна освіта
Спеціальність: вихователь дітей дошкільного віку
Харьківське базовое медичне училище № 1
2002-2005 г
Факультет: медико-профілактична справа
Спеціальність: санітарний фельдшер
Досвід роботи:
ФОП Кривега АО Стоматологія «Борденталь»
З 05.2017р. - по теперішній час
Посада: старший адміністратор
ФОП Пеньков АЮ Амбулаторія «Педіатр плюс»
07.2013-09.2019
Посада: адміністратор
ТОВ «Добра сила» Медичний центр «Веселка»
12.2010-05.2013
Посада: касир-адміністратор
Основні функціональні обов’язки:
• Зустріч пацієнтів та створення комфортних умов перебування у медичному закладі
• Запис пацієнтів до спеціалістів клініки та надання інформації щодо напрямів діяльності клініки, переліку й вартості лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів телефоном, електронною поштою або у месенджерах
• Розрахунок пацієнтів, а саме проведення касово-розрахункових операцій, контроль надходження платежів, складання фінансових звітів
• Здійснення контролю за своєчасною підготовкою приміщення до прийому пацієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна та офісного обладнання
• Проведення розсилки пацієнтам з інформацією з різних напрямків роботи медичного закладу, з нагадуванням про запис до лікаря у месенджери, google календарі або SMS розсилка
• Складання графіків прийому спеціалістів клініки та інформування, щодо запланованих візитів, їх перенесення чи скасування
• Приймання заходів щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів
• Нарахування заробітної плати співробітникам (прорахування проценту від виконаних робіт, кількість відпрацьованих годин)
• Проведення інвентаризації витратних матеріалів та ведення звітності
• Замовлення витратних матеріалів, медичного обладнання, лікарських препаратів тощо для забезпечення матеріально-технічних потреб клініки та проведення розрахункових операцій з постачальниками, контроль оплати, звітність
• Співпраця зі страховими компаніями по обслуговуванню страхових пацієнтів: ведення відповідної документації, складання звітів про надані послуги та надання цієї інформації страховій компанії
• Заповнення та обробка медичної документації (картки пацієнтів, у якій реєструють дані, дату кожного прийому спеціалістами клініки, а також інформацію про заходи, вжиті у зв’язку з візитом)
Фрунзенська санітарно-епідеміологічна станція
04.2005-11.2010
Посада: помічник лікаря-епідеміолога
Функціональні обов'язки:
• проведення санітарно-гігієнічного обстеження об'єктів щодо їх відповідності чинним санітарно-гігієнічним і протиепідемічним правилам і нормам;
• відбирання матеріалу для санітарно-бактеріологічного дослідження;
• вміння проводити аналізи за розділом роботи та весь комплекс протиепідемічних заходів в осередку інфекційних і паразитарних захворювань, в тому числі карантинних;
• ведення обліково-звітної документації та статистичної обробки даних досліджень;
• участь у плануванні заходів щодо проведення профілактичних щеплень та контролю за їх виконанням.
Навички:
• володіння ПК на рівні користувача: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access), інтернет (Opera, Outlook Express, Internet Explorer), планер Google Календар
• праця з програмою Clinic Cards, Checkbox
• знання офісного обладнання (факс, модем, копирувальні апарати)
• права водія категорії «B»
Мови:
Українська мова – вільно
Англійська – базова (розмовний, письмовий)

Особисті якості:
Порядність, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, старанність, багатозадачність, вміння працювати у команді, уважність до дрібниць, вміння працювати з великим об’ємом інформації, послідовність в праці, логічне мислення.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: