Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Алена

Помічник керівника, асистент офіс-менеджера

Рассматривает должности:
Помічник керівника, асистент офіс-менеджера, Адміністратор
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Альона Свердлова
Київ • [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Адміністратор, особистий помічник із 20+ роками досвіду виконання адміністративно-управлінських задач компанії та перших керівників. Перевірений великий досвід організації функціональної роботи керівництва та вдосконалення роботи офісного простору, підвищення ефективності загальної роботи співробітників компанії. Командний гравець з чудовими комунікативними навичками, високою якістю роботи, цілеспрямована та високомотивована.

Маю сильні навички ведення переговорів, ділову хватку, здатність працювати самостійно. Вмію формувати та подавати свою думку — чітко та ясно, маю знання ділового етикету, досвід організації переговорів з клієнтами, знаю як працювати з конфіденційною інформацією.

2007 – теперешній час
ФК «Чорноморець» - референт, особистий помічник Президента
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, брифінгів, переговорів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів.
• Ведення ділового листування.
• Прийом та перевірка документів на підпис керівником.
• Підготовка інформації, презентацій, звітів.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії.
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду).
• Організація відряджень.
• Координація роботи водіїв офісу.

Січень 2006 – 2013рр.
ФФУ (зараз АФУ) робота за сумісництвом – асистент керівника збірної команди України з футболу
Медійна та інформаційна підтримка загального керівництва збірної України з футболу у період підготовки до ЄВРО 2012.
• Робота з ЗМІ та медійниками.
• Організація нарад та ділових зустрічей,
• Робота з документами, підготовка стандартних документів, внесення інформації.
• Перевірка та контроль вхідної та вихідної кореспонденції на благонадійність та достовірність.

1991 – 2007
Газова компанія України – асистент керівника, референт
• контроль за зберіганням документації відповідно до встановлених регламентів;
• збір інформації для ініціації проекту на тендерних майданчиках (пошук, підготовка стандартних документів);

• здійснення технічного забезпечення діяльності компанії (замовлення транспорту, квитків, готелів; організація зустрічей, переговорів, семінарів, корпоративних заходів та ін.);
• стандарти діловодства;
• забезпечення життєдіяльності компанії (канцелярія, господарські товари, HoReCa, техніка ін.);
• прийом вхідних дзвінків, листів;
• виконання окремих службових доручень директора.

2014 – теперешній час
БО «Фонд допомоги дітям з аутизмом», БО «Спорт заради миру» - керівник студії соціалізаціі, співзасновник та адміністративкий керівник проєкту «Kids autism games» - за сумісництвом на волонтерських засадах
• створення простору соціалізації дітей за допомогою мистецтва та спорту;
• організація заходів спрямованих на покращення фізичного та емоційного стану дитини з аутизмом;
• пошук та залучення партнерів до організації заходів;
• робота з волонтерами та тренерським складом проєкту;
• системна та багаторічна співпраця з державними і недержавними організаціями на підтримку проєкту
Навички •

Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.
Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування. Планування робочого дня керівника. Зустріч Координація роботи офісу Досвід збору і обробки інформації. Маю високий рівень роботи з офісною технікою.
Освіта •
Серпень 2001 - Київський національний економічний університет КНЕУ імені Вадима Гетьмана – Банківська справа – Бакалавр

Додаткова освіта •
Програма підготовки корпоративних секретарів, Курс "Ділова мова та комунікативний етикет".

Додаткова інформація •
Англійська мова – А2-В1; ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Google Docs Editors, 1C: Підприємство 8, WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
Машинопис – 200 знаків на хвилину, складання нормативних документів, тайм-менеджмент. Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).

Особисті вподобання • Сучасне мистецтво • Театр • Стрільба з лука • Скелелазіння

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: