- Файл
Алена
Помічник керівника, асистент офіс-менеджера
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, асистент офіс-менеджера, Адміністратор
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10764586/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Київ • [
Адміністратор, особистий помічник із 20+ роками досвіду виконання адміністративно-управлінських задач компанії та перших керівників. Перевірений великий досвід організації функціональної роботи керівництва та вдосконалення роботи офісного простору, підвищення ефективності загальної роботи співробітників компанії. Командний гравець з чудовими комунікативними навичками, високою якістю роботи, цілеспрямована та високомотивована.
Маю сильні навички ведення переговорів, ділову хватку, здатність працювати самостійно. Вмію формувати та подавати свою думку — чітко та ясно, маю знання ділового етикету, досвід організації переговорів з клієнтами, знаю як працювати з конфіденційною інформацією.
2007 – теперешній час
ФК «Чорноморець» - референт, особистий помічник Президента
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, брифінгів, переговорів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів.
• Ведення ділового листування.
• Прийом та перевірка документів на підпис керівником.
• Підготовка інформації, презентацій, звітів.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії.
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду).
• Організація відряджень.
• Координація роботи водіїв офісу.
Січень 2006 – 2013рр.
ФФУ (зараз АФУ) робота за сумісництвом – асистент керівника збірної команди України з футболу
Медійна та інформаційна підтримка загального керівництва збірної України з футболу у період підготовки до ЄВРО 2012.
• Робота з ЗМІ та медійниками.
• Організація нарад та ділових зустрічей,
• Робота з документами, підготовка стандартних документів, внесення інформації.
• Перевірка та контроль вхідної та вихідної кореспонденції на благонадійність та достовірність.
1991 – 2007
Газова компанія України – асистент керівника, референт
• контроль за зберіганням документації відповідно до встановлених регламентів;
• збір інформації для ініціації проекту на тендерних майданчиках (пошук, підготовка стандартних документів);
• здійснення технічного забезпечення діяльності компанії (замовлення транспорту, квитків, готелів; організація зустрічей, переговорів, семінарів, корпоративних заходів та ін.);
• стандарти діловодства;
• забезпечення життєдіяльності компанії (канцелярія, господарські товари, HoReCa, техніка ін.);
• прийом вхідних дзвінків, листів;
• виконання окремих службових доручень директора.
2014 – теперешній час
БО «Фонд допомоги дітям з аутизмом», БО «Спорт заради миру» - керівник студії соціалізаціі, співзасновник та адміністративкий керівник проєкту «Kids autism games» - за сумісництвом на волонтерських засадах
• створення простору соціалізації дітей за допомогою мистецтва та спорту;
• організація заходів спрямованих на покращення фізичного та емоційного стану дитини з аутизмом;
• пошук та залучення партнерів до організації заходів;
• робота з волонтерами та тренерським складом проєкту;
• системна та багаторічна співпраця з державними і недержавними організаціями на підтримку проєкту
Навички •
Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.
Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування. Планування робочого дня керівника. Зустріч Координація роботи офісу Досвід збору і обробки інформації. Маю високий рівень роботи з офісною технікою.
Освіта •
Серпень 2001 - Київський національний економічний університет КНЕУ імені Вадима Гетьмана – Банківська справа – Бакалавр
Додаткова освіта •
Програма підготовки корпоративних секретарів, Курс "Ділова мова та комунікативний етикет".
Додаткова інформація •
Англійська мова – А2-В1; ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Google Docs Editors, 1C: Підприємство 8, WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
Машинопис – 200 знаків на хвилину, складання нормативних документів, тайм-менеджмент. Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті вподобання • Сучасне мистецтво • Театр • Стрільба з лука • Скелелазіння
Похожие кандидаты
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Асистент керівника
Киев -
Адміністратор рецепції
40000 грн, Киев -
Адміністратор офісу
Киев