Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Помічник директора, менеджера, бухгалтера, модератор, контент-менеджер

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Коврига Ольга Олександрівна

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: Оболонь
Дата народження: 06.01.1985 (39 років)
Сімейний стан: заміжня - 2 дітей (9р., 13р.)
Знання української та російської мови

помічник директора/менеджера/бухгалтера,
модератор, контент-менеджер
Шукаю роботу в офісі або віддалено
Бажаний рівень з/п від 600 уе
Освіта
• 2003-2006 Державна академія керівник кадрів та культури і мистецтв
1. Документознавство та інформаційна діяльність
• 2000-2003 Київський технікум електронних приладів
1. Діловодство
2. Бухгалтерський облік
Курси
• 2010 – 2011 – Інститут ППК НПУ імені М.П. Драгоманова – Менеджмент ЗЕД
Досвід роботи (в офісі)
• 2008-2010 – ДП «Фаберлік –Україна» (косметика) - секретар адміністрації
• 2005-2008 – ТОВ «Билайн» (товари медичного призначення)- секретар
• 2004-2005 – ТЕК Київського НТЕУ – лаборант кабінету товарознавства продовольчих товарів та стандартизації
• 2003-2004 – Управління праці на соціального захисту населення – спеціаліст відділу пільг
Досвід роботи (віддалено)
• 2017-2024 – модератор
• 2010-2017 – декретна відпустка, продаж дитячих товарів
Ключові обов’язки на роботі
1. Робота з документацією (кореспонденція, заповнення договорів, комерційних пропозицій, довіреностей, реєстрація та контроль документів, звітність в Ехсеl )
2. Організація роботи офісу
3. Робота з міні –АТС, оргтехнікою та сканером
4. Робота зі стандартами та сертифікатами
5. Продаж товарів через інтернет
6. Сортування та перевірка правильності заповнення карток для наповнення сайтів; пошук інформації в інтернеті)
Додаткова інформація
Уважність, організованість, відповідальність, результативність, бажання навчатися новому, посидючість, аналітичний склад розуму, відчуття гумору .

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: