- PRO
Ірина
Продавець-консультант
- Рассматривает должности:
- Продавець-консультант, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10779666/
Опыт работы
Адміністративний секретар
с 02.2023 по 03.2024
(1 год 1 месяц)
Гімназія м.Києва, Київ (Освіта, наука)
Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
•прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
•оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
•оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
•оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
Ведення обліку руху учнів: оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
Веденння бази даних дітей.
Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.
Помічник вихователя
с 09.2021 по 02.2022
(5 месяцев)
Дошкільний Навчальний Заклад, Київ (Освіта, наука)
•догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
•допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
•забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
•проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
•допомога в організації та участі святкових заходів;
•ведення акаунтів ДНЗ в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
•робота з програмами -відео і фото редакторами.
Секретар керівника
с 05.2016 по 07.2021
(5 лет 2 месяца)
ДП "Спецоборонмаш (ДК "Укроборонпром"), Київ (Машинобудування)
(Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат).
•організація робочого часу директора;
•забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
•зустріч та прийом іноземних делегацій;
•організація проведення ділових нарад;
•організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
•оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
•робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
•зустріч відвідувачів (чай/кава);
•вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
•реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
•прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
•взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
•допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
•пошук та обробка необхідної інформації.
Менеджер з адміністративної діяльності + секретар керівника
с 05.2010 по 06.2016
(6 лет 1 месяц)
ТОВ "Форум Менеджмент Груп", Київ (Нерухомість)
•досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
•обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
•організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
•робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
•робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
•замовлення квитків, бронювання готелів;
•замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
Досягнення:
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft.
Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.
Економіст
с 09.2005 по 11.2009
(4 года 2 месяца)
ЧП "Логистрасн", Київ (Транспорт, логістика)
•взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
•ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
•оформлення всієї супутньої документації;
•складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
•пошук нових замовників.
Офіс-менеджер
с 11.2001 по 01.2004
(2 года 2 месяца)
ТПК "Алеф" (ТОВ "Атлантіс": власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
•ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
•складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
•замовлення квитків, бронювання готелів;
•виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
•замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
Офіс-менеджер
с 05.1998 по 05.2001
(3 года)
ЗАТ "Українська газова компанія", Київ (Енергетика)
•прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
•ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
•зустріч та прийом іноземних делегацій;
•організація проведення ділових нарад;
•організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
•виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
•замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.
Оператор 1C
с 09.1997 по 05.1998
(8 месяцев)
ДП "Евромарт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
•підбір необхідних сертифікатів;
•підготовка документів до відвантаження товару;
•взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
•здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
•участь у проведенні інвентаризацій.
Образование
УК "Южатоменергострой"
Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства., Київ
Среднее специальное, с 1990 по 1992 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Навчальний центр "Декарт", курс "Офіс-менеджер"
1997, 6 місяців
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- MS PowerPoint
- Клієнт-Банк
- ERP
- Jira
- Google Календар
- Ведення CRM
- Користувач Terrasoft CRM
- СЕВ АСКОД
- СЕВ ОВВ
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
- Французский — начинающий
Дополнительная информация
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ.
Навики та досягнення: практичний досвід роботи у команді на загальний результат. Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.
Особисті якості: відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську та французьку мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор call-центру, Оператор 1C, еще 2 должности
Киев
Среднее специальное образование · Полная занятость
- Адміністративний секретар, Гімназія м.Києва, 1 год 1 месяц
- Помічник вихователя, Дошкільний Навчальний Заклад, 5 месяцев
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер з адміністративної діяльності, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника, еще 1 должность
Киев
Среднее специальное образование · Полная занятость
- Адміністративний секретар, Гімназія м.Києва, 1 год 1 месяц
- Помічник вихователя, Дошкільний навчальний заклад, 5 месяцев
- PRO
Рассматривает должности: Секретар-діловод, Діловод, Адміністратор, еще 2 должности
Киев
Среднее специальное образование · Полная занятость
- Адміністративний секретар, Гімназія м.Києва, 1 год 1 месяц
- Помічник вихователя, Дошкільний Навчальний Заклад, 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Продавець-консультант
Киев -
Продавець-консультант
Киев -
Продавець-консультант
Киев -
Продавець-консультант
23000 грн, Киев -
Продавець-консультант
Киев -
Продавець-консультант
Киев