Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Адміністратор, діловод, 20 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Аналітик

с 07.2013 по 05.2024 (10 лет 10 месяцев)
Ізі Кредит, ТОВ (iCredit, ТМ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Аналітик служби безпеки
- Здійснення перевірок по наявній інформації по інформаційним базам
- Розгляд питань документального супроводу кадрових переміщень, звільнень, контроль за наданням відповідних актів переміщення матеріальних засобів
- Аналіз, систематизація, формування та доведення співробітникам відділу оперативної інформації
- здійснення контролю за якістю формування матеріалів службових перевірок співробітниками служби безпеки
- Внесення до відповідних програм Компанії інформації про виявлені порушення
- Систематизація та формування інформації, що надходить до СБ
- ведення документообігу в СБ
- здійснення оперативних перевірок інформації щодо клієнтів, підготовка отриманої інформації для керівника СБ
- Підготовка звітів СБ для керівництва Компанії.

Адміністратор

с 08.2012 по 07.2013 (11 месяцев)
Ізі Кредит, ТОВ (iCredit, ТМ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Консультація клієнтів по телефону про продукти компанії;
- Контроль заповнення документації кредитними консультантами;
- запровадження повної інформації про клієнта у програму, згідно з заявкою, оголошення результату клієнту;
- прийом, облік, видача, зберігання коштів;
- робота з прибутковими, видатковими касовими документами, прийом платежів, заповнення касової книги;
- підготовка документації передачі до архіву;
- Ведення кадрової документації;
- Ведення первинної бухгалтерії;
- адміністративна робота.

Помічник керівника

с 04.2011 по 08.2012 (1 год 4 месяца)
ТОВ "Промотекс Сістемс", Київ (Охорона, безпека)

- Контроль дотримання внутрішнього трудового розпорядку співробітниками підприємства;
- Контроль внутрішніх наказів по підприємству, підготовка наказів;
- Ведення кадрової документації;
- Заповнення трудових книжок співробітників;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- Складання графіків відпусток, облік надання відпусток;
- Контроль заповнення маршрутних листів службових автомобілів;
- Контроль пробігу службових автомобілів, перевірка ведення журналу виїзду службового транспорту;
- Перевірка стану та працездатності корпоративного сайту, актуалізація дат та оновлень корпоративного сайту;
- Обробка електронної пошти, розподіл вхідної пошти між співробітниками підприємства;
- відстеження ділової документації та листування;
- прийом та переадресація телефонних дзвінків, фіксація контактів;
- Організація ділових зустрічей і переговорів;
- підготовка рекламних розсилок та буклетів;
- ведення господарських справ.

Помічник керівника

с 04.2008 по 04.2011 (3 года)
"ДКС Україна", Київ (Енергетика)

- Прийом партнерів та відвідувачів
- ведення звітної документації
- Облік приходу та догляду персоналу
- Замовлення квитків/готелів, канцтоварів
- Логістика відряджень співробітників
- Пошук та оренда конференц залів

Образование

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Філолог української мови та літератури, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Знания и навыки

  • Зосередженість
  • Комунікабельність
  • Охайність
  • Ввічливість

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

В моєму житті був період з травня 2018 по травень 2019 року я жила і працювала в Швеції. В місті Гьотеборг я працювала адміністратором в готелі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: