Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Володимир

Project manager, 50 000 грн

Рассматривает должности:
Project manager, Project coordinator
Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Project Manager (Web)

с 02.2025 по 06.2025 (4 месяца)
Atlantmarket (atlantmarket.com.ua), Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• управління внутрішніми проєктами та координація зовнішніх підрядників;
• підтримка та розвиток веб-ресурсів компанії, оперативне реагування на збої та інциденти;
• планування, координація та контроль міграції сайтів (15 доменів) з наявної CMS на сучасну уніфіковану платформу (Drupal) з фокусом на масштабованість і ефективність підтримки;
• формування технічних завдань на основі бізнес-вимог та побажань внутрішніх замовників;
• комунікація з виконавцями (узгодження дій, супровід реалізації, контроль термінів);
• приймання, аналіз та тестування виконаних робіт згідно з технічним завданням;
• адміністрування та контроль взаєморозрахунків із підрядниками;
• моніторинг продуктивності і стабільності веб-ресурсів, ініціювання покращень з урахуванням сучасних трендів та потреб бізнесу.

Project Coordinator (Support)

с 11.2023 по 09.2024 (10 месяцев)
Smart Integration Group (smartintegrgroup.in.ua), Київ (IT)

• аналіз поточного робочого процесу технічної підтримки (Jira Service Management), надання пропозицій щодо його оптимізації та вдосконалення;
• щоденні синхронізації (Zoom) зі стейкхолдерами Системи (зведення по новим та основним проблематикам, поточні задачі та процеси, майбутні нововведення та оновлення);
• постановка завдань для 1-ї лінії підтримки та контроль їх виконання;
• регулярний моніторинг звернень від користувачів Системи та нагляд за якістю надаваної технічної підтримки відповідно до внутрішніх регламентів;
• аналіз та контроль вирішення окремих проблемних кейсів, які надходять на 2-гу лінію підтримки від замовника;
• участь у навчальних вебінарах (Webex / Zoom), збір та аналіз питань від користувачів Системи, координація команди щодо обробки цих питань та надання відповідей;
• підготовка та формування новин для Telegram-каналу в рамках планових оновлень Системи;
• підготовка та формування Email-розсилок (анонси подій, зміни у роботі Системи, інші інформаційні повідомлення);
• збір, обробка та інтеграція матеріалів у Telegram чат-бот Системи;
• допомога з наповненням, оновленням та структуруванням бази знань підтримки (відповіді на поширені питання, шаблони, інструкції, корисні матеріали).

IT Project Manager (SaaS)

с 01.2023 по 11.2023 (10 месяцев)
Bimp (bimpsoft.com), Київ (IT)

• супровід продукту (ERP) на всіх етапах його життєвого циклу (SDLC);
• постійна комунікація зі стейкхолдерами щодо поточного стану продукту та його подальшого розвитку;
• написання технічних завдань з впровадження нового функціоналу у сервісі, покращення наявного та виправлення багів;
• управління командою (до 20 осіб) та розподіл навантаження між нею;
• моніторинг стану поточних завдань, контроль над дотриманням плану та термінів (YouTrack);
• виявлення блокерів з подальшою оптимізацією процесів для досягнення встановлених цілей;
• наповнення беклогу продукту, постійний аналіз та пріоритизація завдань у ньому (YouTrack);
• планування релізів та запуск двотижневих спринтів (Scrum);
• проведення щоденних мітингів (Google Meet) з командою (Frontend, Backend, QA, Support);
• планування та організація процесу оновлення сервісу (GitHub), з подальшим описом ключових нововведень;
• щоденний аналіз клієнтських запитів від технічної підтримки (HelpDeskEddy), планування та розподіл завдань між командою щодо усунення виявлених проблем та реалізації побажань;
• взаємодія з відділом продажу (супровід ключових клієнтів з питань реалізації окремих проектів);
• взаємодія з дизайнером (розробка і оптимізація нових макетів та елементів сервісу);
• постійна взаємодія з усіма членами команди (офлайн / онлайн), вирішення питань і конфліктів, які виникають в процесі розробки та роботи сервісу.

Project Manager / Site Administrator (Web)

с 09.2020 по 08.2022 (1 год 11 месяцев)
Bed4You (bed4you.ua), Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на позиції Project Manager:
• відповідальність за розробку та коректну роботу інтернет-магазину;
• комунікація із замовником, збір та аналіз вимог щодо продукту, узгодження термінів реалізації;
• підготовка та написання технічних завдань для розробників (впровадження нового функціоналу, удосконалення наявного, виправлення знайдених помилок);
• координація роботи розробників у таск-менеджері (Jira);
• тестування виконаної роботи та контроль за дотриманням термінів;
• наповнення беклогу продукту, систематичний аналіз та пріоритизація завдань у ньому (Trello / Jira);
• планування та запуск спринтів;
• регулярне мануальне тестування сайту на предмет помилок та багів (Desktop / Mobile);
• оперативне реагування на збої у роботі сайту та контроль їх усунення;
• координація роботи дизайнера (складання ТЗ + прототипування);
• прийом готових макетів та подальші правки за ними (Figma);
• координація роботи верстальника (верстка нових сторінок + виправлення старих);
• складання ТЗ для 1С розробника (нові функції + виправлення помилок щодо роботи сайту та 1С);
• підключення сторонніх сервісів до сайту (телефонія / онлайн чат) без участі розробників (Google Tag Manager);
• пошук та впровадження нових рішень щодо покращення користувальницького досвіду у використанні сайту;
• контроль та оплата сервісів для безперебійної роботи сайту (домени, хостинг, телефонія, пошта та інше).

---

Обов'язки на позиції Site Administrator:
• відповідальність за вміст та наповнення контентом інтернет-магазину;
• постійна актуалізація та систематизація інформації на сайті;
• додавання нових товарів та оновлення старих через 1С (фото, опис, характеристики, супутні товари);
• підготовка та оптимізація зображень для завантаження на сайт (Photoshop);
• додавання новин, акцій та статей у блог (верстка текстів з використанням HTML та CSS);
• оновлення цін, знижок та наявності за товарами (1С);
• координація роботи копірайтерів (постановка ТЗ із використанням SEO-вимог та ключів);
• прийом текстів з подальшим вичитуванням, коригуванням, перевіркою на унікальність та публікацією на сайті (Advego, Content Watch, Главред);
• SEO оптимізація сторінок, написання мета-тегів та підбір ключових слів (Google Search Console / Google Keyword Planner);
• додавання та оновлення інформації на Google картах (Google My Business);
• реакція та модерування відгуків на сайті та Google картах;
• підтримка старого сайту (оновлення цін, знижок, розміщення банерів та акцій);
• відстеження ключових показників сайту та ведення щомісячного звіту за ними (Google Analytics / 1C).

IT Project Manager / Manual QA (Web)

с 02.2018 по 07.2020 (2 года 5 месяцев)
Parasol.ua, Київ (IT)

• активна участь у розробці та покращенні основного, а також партнерських сайтів (нові сторінки, новий функціонал, новий дизайн, інтеграція з іншими сервісами та компаніями);
• координація роботи Frontend та Backend розробників (постановка завдань, контроль їх виконання, тестування, фінальне оновлення);
• координація роботи дизайнера (прототипування нових сторінок, коригування з дизайну, затвердження та прийом фінального макета);
• координація роботи верстальника (супровід та прийом верстки за Pixel Perfect, виправлення за наявними та новими сторінками);
• систематичне мануальне тестування сайту (коректність роботи, помилки, баги);
• кросбраузерне (Chrome / Firefox / Opera / Edge / Safari ) та кросплатформне (Windows / IOS / Android) тестування наявного та нового функціоналу;
• збирання та систематизація помилок у роботі сайту (Trello);
• формування спринтів для розробників (тиждень / місяць) по усуненню помилок, та впровадженні нового функціоналу (Trello);
• облік таймінгу розробників (Trello);
• техпідтримка партнерів та клієнтів (виявлення та усунення помилок, покращення роботи основного та партнерських сайтів);
• робота з CRM системою Microsoft Dynamics 365 (постановка ТЗ, підтримка, створення структури, створення процесів).

Site Administrator

с 12.2016 по 07.2020 (3 года 7 месяцев)
Parasol.ua, Київ (IT)

• повний супровід та наповнення основного сайту, а також партнерських ресурсів (тексти, фото, відео, банери, іконки, логотипи);
• створення з нуля та наповнення довідника страхових компаній України;
• оновлення та підтримка актуальної інформації на сайті;
• пошук, підбір та редагування новин для розміщення на сайті;
• робота з фріланс біржами для замовлення та купівлі контенту (Advego / Freelancehunt);
• постановка ТЗ копірайтерам із використанням SEO-ключів;
• SEO оптимізація сторінок сайту (аналіз пошукової видачі Google, робота з Google Search Console та Google Keyword Planner для підбору та оптимізації ключових слів / фраз, заповнення та редагування мета-тегів для нових та старих сторінок);
• вичитування та перевірка контенту на унікальність (Advego, Content Watch, Главред);
• упаковка контентом страхових продуктів для подальшого продажу через сайт;
• рерайт / копірайт текстів;
• робота з фотостоками;
• оптимізація та підгонка фото під потрібний розмір і вагу (Photoshop);
• оптимізація контенту для коректного відображення на сайті (HTML / CSS);
• модерація та публікація відгуків.

Content Manager

с 05.2013 по 10.2016 (3 года 5 месяцев)
F.ua (Fotos.ua), Київ (Роздрібна торгівля)

• робота з величезною кількістю товарів у самописній адмінці сайту (CMS);
• відповідальність та ведення понад 150 різних категорій (побутова техніка, спортивні товари та харчування, садова техніка, електроінструменти, дитячі товари, товари для туризму, декор, канцтовари, одяг та інше);
• вивантаження, оновлення та контроль бази товарів;
• заповнення карток товарів (фото, відео, технічні характеристики, художній опис, інструкції);
• обробка та оптимізація фото (Photoshop);
• створення унікальної торговельної пропозиції (УТП) для ексклюзивних товарів;
• створення нових категорій товарів та шаблонів під них;
• налаштування фільтрів для різних категорій;
• робота з іноземними сайтами для збору необхідної інформації (специфікації та тех. характеристики товарів);
• робота в режимі багатозадачності з великими обсягами даних, з подальшою розстановкую пріоритетів;
• взаємодія з менеджерами із закупівлі та продажу (актуалізація інформації щодо товарів);
• взаємодія з IT-відділом та керівництвом (ідеї та пропозиції для покращення сайту).

Образование

Національний університет харчових технологій (НУХТ)

Інженер-технолог жирів та жирозамінників, Київ
Высшее, с 2006 по 2011 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Пройшов освітній серіал "ChatGPT для підвищення власної ефективності" (Дія.Освіта)

2024, 1 день
Сертификат

Більш детально ознайомився з системою управління проектами та розробки ПО за методологію Agile (Scrum / Kanban) (atlassian.com)

2022, 1.5 місяця

Повторив основи HTML5 / CSS3 (htmlacademy.ru / моб. додаток Mimo)

2022, 2 місяця

Пройшов просунутий онлайн курс з HTML5 / CSS3 (htmlacademy.ru)

2015, 3 місяця

Пройшов просунутий відеокурс з Photoshop (YouTube)

2013, 3 місяця

Знания и навыки

  • SDLC
  • Agile
  • Kanban
  • Scrum
  • Waterfall
  • Trello
  • Jira
  • YouTrack
  • Google Meet
  • Zoom
  • Slack
  • Skype
  • Telegram
  • Figma
  • Miro
  • Canva
  • Photoshop
  • HTML5
  • CSS3
  • GitHub
  • ChatGPT
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Tag Manager
  • Google My Business
  • Google Keyword Planner
  • Google Sheets
  • Google Docs
  • Excel
  • Word
  • CMS
  • NopCommerce
  • Magento
  • WordPress
  • Wix
  • Bitrix
  • CRM
  • Microsoft Dynamix 365
  • Bitrix 24
  • ERP
  • 1C 8.3
  • Управління ІТ-проєктами

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Рекомендации

Дмитро Обухов

Дмитро Обухов

CEO, Bimp

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Особисті якості:
- уважний, дисциплінований та стресостійкий;
- відповідально ставлюся до взятих на себе обов'язків;
- цілеспрямований, завжди працюю на результат як у команді, так і самостійно;
- вмію працювати в умовах багатозадачності, ефективно розставляючи пріоритети;
- швидко навчаюсь новому;
- порядний, без шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: