- Файл
Оксана
Бухгалтер первинної документації, помічник бухгалтера, адміністратор, офіс-менеджер
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10828400/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ціль:
Бухгалтер первичної документації, помічник бухгалтера, оператор, офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, продавець.
Бажаний графік роботи : з 8:00-16:00, часткова зайнятість, або віддалено.
Бажаний рівень з/п – від 15.000грн.
Особисті дані:
Дата народження: 29.01.81р.
Вік: 44 роки
Місто народження: пгт.Сосниця, Черніговскої області ,Україна
Сімейне положення: заміжня, діти-є
Адреса: м.Суми, вул.Героїв-Крут
Телефон:[
Домашній Телефон:
E-mail: [
Освіта
2007-2008
Чернігівський інститут экономика та управління
(Бакалавр)
2008-2009
Чернігівський інститут єкономіка та управління
(спеціаліст)
Стаж работи
2006-2009
Сум ДУ. Адміністратор компьютерного класа. Работа зі студентами, работа в 1-С, офісне обеспечення.
2009-2010
Філія Медком МП Україна в м.Харків. Офіс-менеджер. Бугалтер-касир. Работа в 1-С, обробка первичної документації, робота з касовим апаратом і ведення касової дисципліни.
2011
ТОВ СВ-Універсал. Офіс-менеджер, бугалтер. Робота з клієнтами, ведення переговорів, оформлення заказів, оформлення тендерних документів, робота в 1-С, ведення первичної бугалтерскої документації
2012-2019
2023-2024
Магазин автозапчастин. Бухгалтер первинної документації. Робота в 1-С, , оформлення заказів, оформлення тендерних документів, робота в 1-С, ведення первинної бухгалтерскої документації, прихід товарів, виписка рахунків, оформлення видаткових документів, довіренності, оформення податкових накладних, робота з банком: виписки, оформлення платіжних документів. Ведення касової дисципліни.
Знання мов:
Англійська, українска.
Англійська - зі словником , українска- досконало
Навички роботи з компьютером і оргтехникою
Excel, Word, Open Office, Internet, 1-С , вайбер, телеграм, інстаграм.
Захоплення та інтереси
Спорт, вишивка, рибалка.,книги.
Відповідальна, трудолюбива, пунктуальна, комунікабельна, уважна, організована, вміння швидко приймати рішення.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Personal assistant, client support manager, візовий менеджер
35000 грн, Сумы, Киев , еще 2 города -
Бухгалтер з первинної документації
Сумы, Удаленно -
Адміністратор офісу
Сумы -
Адміністратор
Сумы -
Адміністратор, секретар, менеджер
Сумы