Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександра

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Консультант BAS, Бухгалтер з заробітної плати, Операціоніст, Адміністратор інтернет-магазину, Адміністратор магазину
Возраст:
53 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Олександра
на вакансію бухгалтера, головного бухгалтера

Домашня адреса: м. Дніпро,
Місце проживання: Польща, у разі потреби можу періодично приїжджати в Україну.
Контактний телефон для листування та дзвінків в Telegram, Viber, Skype, WhatsApp: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електрона адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Рік народження: 1972 р.
Освіта: Інститут післядипломної освіти Дніпропетровський державний аграрний університет, кваліфікація – спеціаліст з обліку та аудиту за спеціальністю «Облік та аудит» (вересень 2010 – липень 2012 рр.); Національна гірнича академія, кваліфікація гірничий інженер за спеціальністю «Підземна розробка родовищ корисних копалин» (вересень 1991 – квітень 2000 рр.); Дніпропетровський обласний навчальний центр Мінстата України, кваліфікація бухгалтер-економіст (вересень 1995-березень 1996 рр.)
Досвід роботи:
01.01.2022 - теперішній час ведення двох ФОПів, єдиний податок 2 група, наймані працівники, ПРРО, оптова та роздрібна торгівля одягом та взуттям .
16.12.2020 – 15.02.2024 - бухгалтер (єдиний) ТОВ «МЕТ КОКС ПРОЕКТ», діяльність у сфері інжинірингу та проектування, єдиний податок 3 група з ПДВ.
03.03.2014 – 10.05.2023 - Головний бухгалтер ТОВ «Ленгіпромез-Дніпро», діяльність у сфері інжинірингу та проектування, загальна система оподаткування, ПДВ
01.04.2013 - 20.02.2014 - Головний бухгалтер ПП «Трейд-Сервіс» , послуги в галузі бухгалтерського програмного забезпечення 1С, M.e.Doc, ЦСК «Україна», загальна система оподаткування, ПДВ
Фінансова установа:
01.10.2008-15.11.2012 – Головний бухгалтер ТОВ «Альтус-Фінанс», брокерська діяльність з торгівлі цінними паперами
03.12.2007-30.09.2008 – Заступник головного бухгалтера ТОВ КУА «Альтус Ассетс Актівітіс, управління активами інституційних інвесторів
Медіахолдинг:
02.03.2006-22.11.2006 - Головний бухгалтер Філія ЗАО «ММЦ-СТБ» в м. Дніпропетровськ, СТБ-Дніпропетровськ, діяльність у сфері радіомовлення та телебачення.
20.08.2004-17.03.2006 - Головний бухгалтер ТОВ «Телерадіокомпанія СВІТ», діяльність у сфері радіомовлення та телебачення.
02.08.2004 – 19.08.2004 - Головний бухгалтер ПП РА «Реклама-Центр», діяльність у сфері реклами на радіо та телебаченні.
01.07.2003 – 30.07.2004 - бухгалтер ПП РА «Реклама-Центр», діяльність у сфері реклами на радіо та телебаченні.
Обов’язки:
Ведення управлінського обліку для ФОП
Ведення податкового обліку для ФОП :
•складання та подання у контролюючі органи податкової звітності;
•ведення податкового обліку: Єдиний податок, ПДФО, ВЗ, ЄСВ,
•контроль та аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
•облік безготівкових та готівкових операцій, банківські платежі, ПРРО;
• облік заробітної плати, нарахування та виплата;
• ведення кадрового обліку;
•контроль правильності заповнення документації
Ведення бухгалтерського та податкового обліку для юридичних осіб:
•складання та подання у контролюючі органи податкової та статистичної звітності;
•ведення податкового обліку: Податок на прибуток, Єдиний податок, ПДВ, ПДФО, ВЗ, ЄСВ, оформлення та реєстрація в ЄДРПН податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, розблокування податкових накладних тощо;
•контроль та аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
•облік банківських та касових операцій, авансових звітів, відрядження, банківські платежі;
•облік ТМЦ, ПММ, МШП, основних засобів (надходження, списання, амортизація);
• облік заробітної плати, нарахування та виплата;;
• ведення кадрового обліку;
•облік ЗЕД: експорт послуг з інжинірингу;
•контроль правильності заповнення документації
Навички:
Спеціалізовані програми:
1С: Бухгалтерія (8.2), 1С: Підприємство (7.7), BAS-бухгалтерія, MS Office.
Сервіси подачі електронної звітності:
M.E.Doc, Приват24для бізнесу, Електронний кабінет ДФС,
ПРРО: Сота-каса, Кашалот
Мова: український та російський вільно, англійський початковий рівень
Особисті якості: пунктуальна, відповідальна, неконфліктна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: