- Файл
Єлизавета
Бренд-менеджер
- Рассматривает должности:
- Бренд-менеджер, SMM-керівник, Арткерівник, SMM-менеджер, PR-менеджер, Сценарист, Менеджер роботи з клієнтами
- Возраст:
- 24 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10913546/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Єлизавета Тонконог
Адреса Київ
Номер телефону [
Email [
Дата народження 05-10-2000
КОМПЕТЕНЦІЇ
стратегічне мислення: формування повного циклу розвитку бренду — від позиціонування та tone of voice до
побудови системної комунікації
створення бренд-стратегій і контент-стратегій для HoReCa, креативних і культурних проєктів
розробка структури брендбуків та внутрішніх гайдів для команд
побудова логіки діджитальної присутності брендів
сильні організаторські навички: планування, менеджмент команд і підрядників, керування таймлайнами, контроль
процесів
особлива увага до структури та системності у всіх робочих процесах: від постановки задач до втілення проєктів
робота з бюджетами: складання, планування, контроль витрат, оптимізація кошторисів
володіння photoshop, figma, canva: базовий дизайн для контенту та презентацій
володіння google spreadsheets: облік даних, аналітика, ведення смет
навички організації й проведення фото- та відеозйомок
високий рівень комунікаційної компетентності: ефективна взаємодія з командами, підрядниками, фаундерами
вміння працювати на стику креативу та системності: поєднання творчого підходу з управлінням процесами
аналітичне мислення: вміння збирати й аналізувати дані для ухвалення рішень
орієнтація на результат, глибоке залучення в проєкти
ДОСВІД РОБОТИ
теп. час junior marketing менеджер
méi beauty code, Київ
проєкт додатковий: для розширення експертизи у сфері beauty та маркетингової
комунікації. беру участь у розвитку бренду через контент, інфлюєнс‑маркетинг,
піар‑активності та колаборації.
основні задачі:
ведення SMM: розробка й реалізація, написання текстів відповідно до brand voice,
підготовка візуального контенту в Photoshop/Figma
організація й супровід фото‑ та відеозйомок
розвиток інфлюєнс‑маркетингу: комунікація з лідерами думок, робота над залученням
нових авдиторій
участь у реалізації піар‑активностей та організації колаборацій
допомога в організації івентів і внутрішніх активностей бренду
інтеграція нових форматів у стратегію комунікацій
бер. 2025 - квіт. 2025 markting director (проєктна робота)
Ігорь Сухомлін (назву нового проєкта розголошувати не можу), Київ
брала участь у створенні нового проєкту на етапі підготовки до відкриття
розробила візію бренду, сформулювала концепцію, цінності, опис цільової аудиторії,
створила стратегію відкриття, концепт брендбуку та візуальної комунікації
займалася підбором посуду, розробкою бачення форми для персоналу і підготовкою
стартових матеріалів
додатково створила офер і структуру вакансії для майбутнього
smm‑менеджера/маркетинг‑менеджера для забезпечення стабільної роботи після
запуску
після завершення роботи всі матеріали були передані замовнику для подальшого
впровадження. можливі зміни або адаптації можуть відрізнятися від початкової версії
концепції й підготовлених мною матеріалів
жовт. 2024 - лют. 2025 бренд-менеджер
Shalom Київ, Shalom Львів, Київ/Львів
відповідала за розвиток бренду в обох закладах мережі Shalom.
створила й організувала роботу повноцінної маркетинг‑команди. формувала стратегію
розвитку бренду: від прописування цінностей і позиціонування до запуску івентів,
піар‑кампаній та колаборацій. здійснювала частковий артдирекшн проєктів, а також
курувала візуальні та комунікаційні процеси, координувала роботу між двома містами —
Києвом і Львовом.
основні обов'язки:
створення маркетинг‑команди: пошук, підбір і організація роботи
розробка цінностей бренду, tone of voice та позиціонування проєктів
стратегічне планування маркетингової присутності закладів
організація піар‑активностей, розвиток зовнішніх комунікацій
супровід візуальної комунікації та частковий артдирекшн
взаємодія з партнерами, підрядниками, зовнішніми платформами
створення гайдів для команди: внутрішня структура комунікацій і роботи
робота над розвитком бренду у двох містах одночасно
лют. 2022 - вер. 2024 art-director/head of smm
VARFAMILY (Varburger, Black Sheep, Ринкові бістро, Moshe, BROOKS, Rooftop by
BROOKS, RENEE), Дніпро
брала участь у розвитку компанії від 2 до 7 закладів, будувала внутрішні процеси,
формувала візуальну й комунікаційну складову брендів
була залучена в запуск нових закладів в Україні, а також працювала над міжнародним
проєктом RENEE у Франції — від етапу розробки візуальної концепції до повного
супроводу відкриття
брала участь у розробці й реалізації дизайну закладів спільно з дизайн‑студиями
розробляла концепції відкриттів, організовувала їх реалізацію та займалася розвитком
брендів через інфлюєнс‑маркетинг і зовнішні комунікаційні активності
основні обов’язки:
розробка та супровід візуальної комунікації проєктів (з урахуванням затвердженої
бренд‑стратегії)
розробка концепцій і реалізація офлайн‑ та онлайн‑івентів
робота з підрядниками (дизайнери, продакшн‑команди, декоратори)
координація маркетингових бюджетів
розвиток партнерських проєктів і зовнішніх колаборацій
стратегічне планування smm‑присутності закладів
керування smm‑командою (3–4 людини)
трав. 2018 - лют. 2022 smm/junior marketing менеджер
VARFAMILY (Varburger, Black Sheep, Ринкові бістро, Moshe), Дніпро
працювала на перетині smm та маркетингу: вела соцмережі, розробляла стратегії,
займалась організацією подій та розвитку бренду в діджиталі. поступово розширила
функціонал від базового контенту до участі у створенні маркетингових кампаній і
внутрішніх стратегічних процесів.
основні обов’язки:
• ведення соцмереж: контент‑планування, копірайтинг, створення контенту
• розробка smm‑стратегій
• організація подій і маркетингових активностей
• участь у розробці брендової стратегії
• робота з підрядниками і командою
• базовий аналіз результатів кампаній
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст з маркетингу
65000 грн, Киев -
Social Media Marketing Manager
Киев -
Бренд-менеджер
Киев -
Асистент відділу маркетингу
Киев -
Маркетолог
Киев, Львов -
Marketing manager
Киев