Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Начальник відділу кадрів

Возраст:
55 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Львов, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ГУРІНА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА

Особиста інформація:
Дата народження: 12 вересня 1969 року
Сімейний стан: заміжня
Контактна інформація: тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Vb, Wts, Telegram)
е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: отримати посаду керівника відділу управління персоналом (відділу кадрів)

Компетенції:
• аналіз кільця управління;
• знання алгоритму пошуку і підбору персоналу, ресурсів з пошуку персоналу різного рівня;
• навички роботи з різними джерелами інформації, навички роботи з великими об’ємами інформації;
• навички складання заявки на пошук, формування вакансії, складання профілю посади, проведення співбесіди та аналізу кандидата;
• знання видів корпоративних культур компанії, корпоративного кодексу, корпоративної айдентики; навички роботи з цінностями компанії;
• знання і навички щодо адаптації персоналу;
• навички проведення оцінки працівника, його аналізу і складання індивідуального плану розвитку;
• знання принципів атестації;
• навички розробки та формування навчальних програм; проведення навчальних семінарів, презентацій;
• навички написання регламентуючих документів, посадових інструкцій, побудови організаційних схем;
• знання механізмів мотивації персоналу (матеріальної і нематеріальної);
• знання і навички в кадровому адмініструванні (нормативна база, ведення штатного розкладу, прийом / звільнення / переведення працівника, заповнення трудових книжок, ведення особових справ працівників, облік робочого часу, облік відпусток, оформлення відряджень);
• знання та навички в складанні звітності щодо персоналу підприємства;
• навички ефективних комунікацій;
• знання і навички ведення документообігу.

Досвід роботи:

листопад 2023р.­ – теперішній час
Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»(галузь діяльності – послуги для населення та бізнесу, штат – більше 2000 осіб)
Посада: начальник відділу кадрового адміністрування (в підпорядкуванні 15 працівників)
Основні обов’язки:
• ведення повного циклу кадрового адміністрування;
• складання наказу щодо затвердження норм робочого часу на рік;
• складання графіків роботи працівників на рік;
• облік робочого часу працівників (формування табелю обліку робочого часу);
• формування графіка відпусток працівників, контроль його виконання;
• документальне оформлення відрядження працівників;
• робота з листками тимчасової непрацездотнсті;
• звітність по персоналу відповідно до стандартів компанії, звітність з кадрів в державні органи;
• своєчасне реагування на зміни в законодавстві України щодо трудових відносин, норм робочого часу, відпусток працівників тощо;
• пошук і підбір персоналу різного рівня, виходячи з вимог внутрішніх замовників (вибір джерел та методів пошуку та підбору для персоналу різного рівня; робота з ціннісними пропозиціями компанії; скринінг резюме; первинна співбесіда з кандидатом та підготовка до співбесіди з керівником; аналіз ефективності джерел та методів пошуку та підбору);
• підготовка пакету документів кандидата на працевлаштування для перевірки службою кадрової безпеки;
• взаємодія з Центром зайнятості (підбір кадрів, просування бренда роботодавця тощо);
• документообіг по роботі відділу.

квітень 2023р.­ – липень 2023р.
АТ «ХАРКІВГАЗ», Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»(галузь діяльності – послуги для населення та бізнесу, штат – більше 2000 осіб)
Посада: менеджер з персоналу
Основні обов’язки:
• пошук і підбір персоналу різного рівня, виходячи з вимог внутрішніх замовників (вибір джерел та методів пошуку та підбору для персоналу різного рівня; робота з ціннісними пропозиціями компанії; скринінг резюме; первинна співбесіда з кандидатом та підготовка до співбесіди з керівником; аналіз ефективності джерел та методів пошуку та підбору);
• підготовка пакету документів кандидата на працевлаштування для перевірки службою кадрової безпеки;
• підготовка прєктів наказів про прийняття працівника на роботу;
• формування особової справи, оформлення картки П-2;
• взаємодія з Центром зайнятості (підбір кадрів, просування бренда роботодавця тощо);
• взаємодія з вищими навчальними закладами;
• документообіг по роботі відділу.

грудень 2018р.­ – січень 2023р.
Науково-виробниче підприємство «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» (галузь діяльності – електротехніка та електроніка, штат – 120 осіб)
Посада: інспектор з кадрів (грудень 2018р.-червень 2019р.), провідний інспектор з кадрів (липень 2019р.-жовтень 2019р.), начальник відділу управління персоналом (листопад 2019р.-по теперішній час)
Основні обов’язки:
• коригування структури управління та штатного розпису відповідно до вимог внутрішніх замовників;
• участь в розробці та актуалізації регламентуючих документів, посадових інструкцій, організаційної структури підрозділів, підприємства;
• пошук і підбір персоналу різного рівня, виходячи з вимог внутрішніх замовників (вибір джерел та методів пошуку та підбору для персоналу різного рівня; робота з ціннісними пропозиціями компанії; скринінг резюме; первинна співбесіда з кандидатом та підготовка до співбесіди з керівником; аналіз ефективності джерел та методів пошуку та підбору);
• оцінювання персоналу згідно з внутрішніми стандартами компанії, аналіз результатів оцінювання;
• формування плану навчання персоналу, організація і контроль виконання плану;
• формування графіка відпусток працівників, контроль його виконання;
• ведення військового обліку (досвід бронювання військовозобов’язаних працівників);
• ведення повного циклу кадрового адміністрування;
• облік робочого часу працівників (формування табелю обліку робочого часу);
• документальне оформлення відрядження працівників;
• робота з листками тимчасової непрацездотнсті;
• звітність по персоналу відповідно до стандартів компанії, звітність з кадрів в державні органи;
• взаємодія з Центром зайнятості (підбір кадрів, просування бренда роботодавця тощо);
• взаємодія з вищими навчальними закладами;
• документообіг по роботі відділу.

вересень 2000 -
квітень 2018рр.

Національний фармацевтичний університет
Посада: методист вищої категорії навчального відділу, керівник сектору «Штат»
Основні обов’язки:
• керівник сектора (3 особи в підпорядкуванні);
• побудова процесів всередині сектора виходячи з аналізу потреб зовнішніх і внутрішніх цільових аудиторій;
• комунікації зі структурними підрозділами компанії з питань роботи сектору;
• участь в розробці положень, що регламентують роботу відділу, написання документованих процедур, написання посадових інструкцій;
• адміністрування модуля автоматизованої системи управління;
• виявлення потреби в навчанні персоналу; проведення навчальних семінарів;
• розрахунок, затвердження і коригування штатного розкладу підрозділів, виходячи з нормативів витрат робочого часу;
• контроль розподілу штатного розкладу між співробітниками підрозділів;
• розробка та контроль ведення внутрішніх облікових форм;
• документообіг по роботі сектора;
• участь в підготовці та проведенні профорієнтаційних заходів;
• участь в підготовці та проведенні командоутворюючих заходів.

Освіта:

вересень 2004-червень 2005рр.

вересень 1987-червень 1993рр.
Національний фармацевтичний університет
Факультет: медико-фармацевтичний
Спеціальність: педагогика і психологія вищої школи
Кваліфікація: магистр педагогіки

Харківський національний університет ім. В.М. Каразіна

Факультет: біологічний
Спеціальність: біологія
Кваліфікація: спеціаліст, біолог, викладач біології та хімії

Додаткова освіта:
вересень – листопад 2018р.
Курс HR-менеджерів, навчальний центр «Планета знаний»

Додаткова інформація:

Комп’ютерні навички: впевнений користувач ПК, Microsoft Office, Outlook,
1-С: ЗУП 8.3, 1-С: УПП 8.3

Особисті якості:
• націлена на результат;
• вимоглива до деталей;
• пунктуальна в роботі з документами;
• вмію встановлювати контакт з людьми, слухати, вести бесіду;
• маю навички вирішення конфліктів;
• стресостійка;
• вмію відстоювати свою точку зору;
• вмію працювати в команді, зважати на думку інших; прагну допомагати іншим для досягнення загального результату;
• легко і з задоволенням вчуся.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: