Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олеся

Аналітик, керівник, адміністратор, менеджер з персоналу

Город проживания:
Ужгород
Готов работать:
Удаленно, Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
1. П.І.Б: Танинець Олеся Вікторівна
2. Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
3. Освіта: вища
• ВУЗ - Національний університет харчових технологій
• Спеціальність – харчова технологія та інженерія
• Спеціалізація – Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентрантів
Професійні права: Робота за обраним фахом, викладацька та наукова робота
• Володіння мовами:
Українська -вільно
Російська – вільно
Німецька – рівень А2 ( продовжую вивчити )
4. Місця роботи:
• 2008-2011 р. ТОВ «Кобра Україна» м. Ужгород
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: офіс-менеджер
• 2011-2024 р.: ТОВ «КТ Україна»
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: оператор бази 1С, адміністратор, з 2015-2024 менеджер з адміністративної діяльності
5. Професійні навики:
• Навики в управлінні командою від 20 чол.
• Робота з клієнтами
• Планування бюджету ( місяць, квартал, рік )
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Проведення співбесід та підбір персоналу
• Організація та контроль роботи підлеглих
• Організація роботи та контроль всіх підрозділів філії ( складської, транспортної логістики, відділу сервісу та адміністративного відділу )
• Знання первинної бухгалтерії
• Ведення переговорів та зібрань
• Впевнений користувач ПК ( MS Office ), бітрікс, Teams, Zoom, робота з Гугл-таблицями
• Проведення ЗУМ зустрічей, та зустрічей в Teams
• Робота з сайтом GPS
• Знання бази 1 С версій 7.7. та 8.3 ( УТ ) на професійному рівні, ЕРП на професійному рівні, WMS
• Навики в аналізі та розробленні проектів в оптимізації бізнес-процесів 1С та ЕРП
• Написання інструкцій до бізнес процесів та навчання користувачів
• Налаштування всіх звітів, опрацювання документообігу в 1С, ЕРП
• Розроблення мотивації підлеглих
• Організація запуску та відкриття фірмових магазинів з 0 ( в тому числі розрахунок та складання кошторису на проведення ремонтних робіт )

6. Особисті якості:
• Відповідальна
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельна
• Наполеглива
• Маю лідерські якості
• Стресостійкість
• Пунктуальна
• Легко вчусь
Наявність водійського посвідчення категорії В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: