Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Аня

Event manager

Рассматривает должности:
Event manager, Операційний директор, Менеджер проєктів, Адміністратор ресторану, Помічник керівника
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Аня Денисенко
PM&Ops

Спеціаліст високого класу. Маю досвід керуючої великими проектами у
наступних сферах: event, онлайн освіти, обслуговування (customer support)
та HoReCa.

Завдяки роботі з персоналом чудово розуміюся на людях і вмію виявляти
Контакти їхні болі та потреби, підбирати спеціалістів під необхідні запити та
керувати великою кількістю процесів та команд.
Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Мої сильні сторони - комунікація, управління людьми та процесами,
вирішення комплексних завдань у непередбачених умовах.
Email
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Завдяки різнобічному досвіду вмію багато чого, а якщо не вмію -
максимально швидко цьому навчаюсь.
Адреса
Київ, Україна
Завдяки своєму нетривіальному погляду, внутрішній активності,
професіоналізму, релевантному досвіду та управлінню різними бізнес-
процесами зумію грамотно та ефективно реалізувати необхідні стратегії
Освіта розвитку та дати високі результати у спільній роботі.

2012-2017
ДНУ ім. О. Гончара
Трудова діяльність
Факультет філології, спеціальність 2024 - 2025
"Українська мова та література", денне
відділення.
NDA l Балі, Індонезія
Факультет філології, спеціальність
"Англійська мова та література", Операційний директор
заочне відділення.
Управління бізнес-процесами компанії:
Навички Рекрутинг та HR-процеси:
розробка та впровадження стратегії найму
Trello / Xtiles повний цикл підбору персоналу: від публікації вакансій до оформлення
та звільнення працівників
Canva проведення регулярних one-to-one зустрічей: оцінка задоволеності,
ефективності, потенціалу розвитку
Microsoft Office (Word, Exel)
вирішення конфліктних ситуацій та досягнення компромісів у команді
Цифрові календарі
Фінансове управління:
Notion
організація та контроль своєчасної виплати заробітної плати
підготовка щомісячної фінансової звітності: доходи, витрати, прибуток
фінансовий аналіз і планування
контроль оплати сервісів та регулярних витрат компанії

Мови Операційна ефективність:
розробка та впровадження внутрішніх регламентів, чек-листів,
Англійська В2/С1 інструкцій (на платформі Notion)
Польська В1 оптимізація внутрішніх процесів: виявлення "вузьких місць" та
впровадження рішень для підвищення ефективності
Італійська В1
контроль виконання ключових завдань та стратегічних цілей компанії
Німецька А1
Управління командою:
постановка завдань та контроль їх виконання
впровадження системи KPI та мотивації співробітників
контроль виконання ключових завдань та стратегічних цілей компанії

Менеджер проєктів (Project Manager)
Основні обов’язки:
Керування процесу додавання нових об’єктів до портфелю компанії:
аналіз ринку та конкурентів
розробка та впровадження регламенту оцінки проєктів
налаштування систем локаторів та алгоритмів відбору інвестиційно
привабливих об’єктів
створення списку перевірочних питань для первинного фільтру об'єктів

Розширення лінійки об'єктів:
підбір і презентація нових об’єктів щомісяця
створення каталогу топ-8 об’єктів агентства

Ведення конкурентного аналізу:
регулярний моніторинг ринку, аналіз конкурентів раз на місяць
підписка на профільні Telegram-канали та агенції нерухомості Балі,
створення відповідного регламенту

Комунікації та обмін досвідом:
участь в онлайн-івентах, галузевих зустрічах.
отримання інформації від керівників відділів продажів
співпраця з SMM-фахівцем для якісної презентації об'єктів

Управління командою:
навчання та керівництво асистента, який допомагає з підготовкою
проєктів
координація комунікацій між відділами.
участь у підготовці презентацій для керівників, щомісячне оновлення
об'єктів
Зони відповідальності:
аналіз та презентація об'єктів нерухомості
аналітика ринку, підтримка роботи інвест відділу, відділу турботи та
відділу продажів
пошук нових проєктів, підготовка до запуску, участь у переговорах

2021 - 2024

NDA l Лімассол, Кіпр

Асистент з адміністративних завдань

travel-підтримка: пошук та бронювання квитків та готелів, повна
організація логістики пересування для керівника та команди
найм персоналу та контроль його роботи
створення зручної системи контролю та зберігання інформації та
документації
контроль виконання кожного завдання та дедлайнів по ньому
пошук та обробка необхідної інформації за запитом
робота з документацією: профільними договорами, основними
показниками компанії та таблицями Excel
складання звітів після проведення зустрічей та переговорів, фіксація
основних завдань та надання їх на розгляд керівнику
комунікація із забудовниками, юристами та першими особами компаній
2019 - 2021

PRIZMA Club l Київ, Україна

Бізнес-асистент

Особисте:

планування графіка керівника, ведення графіка керівника та узгодження
зустрічей
інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші заходи
фіксування завдань, розстановка пріоритетів та відстеження робочого
процесу
виконання особистих доручень керівника

Бізнес

підготовка зустрічей, переговорів, нарад
проведення заходів бізнес-клубу (пошук локацій, комунікація з
банкетними менеджерами, складання меню, взаємодія з підрядниками
(фотограф, відеограф, технічні фахівці, дизайнери), пошук спікерів та
комунікація з ними, поліграфічне забезпечення заходів)
забезпечення технічної частини для відео- та аудіоконференцій
розсилання повідомлень та запрошень учасникам бізнес-клубу
ведення протоколів зустрічей та надання підсумків керівнику
супровід керівника на зустрічах, переговорах та у поїздках
управління співробітниками та контроль виконання завдань
управління окремими бізнес-процесами
презентація керівника на ділових зустрічах
складання технічного завдання на сайти/презентації
повне курування захід бізнес-клубу

Рекрутинг-процеси

Складання текстів та публікація вакансій
Самостійний пошук кандидатів на робочих сайтах
Перегляд резюме та комунікація з кандидатами

Результат - організація понад 24 івенти на рік, а також створення з 0
бізнес-кемпу для підприємців (зимовий та літній).

2018 - 2019
Noosfera l Дніпро, Україна

Chief Assistant of Foreign Team Leader
Посада помічника керівника команди передбачала керівництво відділом і
виконання адміністративних доручень від Team Leader`a. Також заміщення
його ролі на запит. Крім цього посадові обов'язки включали:

обов'язки English operator of the call center та Senior Supervisor of English
team
оцінювання роботи співробітників зі здійснення дзвінків, роботи з
письмовими запитами та комунікації з клієнтами
аналітика та ведення статистики команди. Оцінка досягнень, промахів
та причин, які до цього призвели
підрахунок бонусів команди, розробка мотиваційних та бонусних
систем
2018 - 2018

Noosfera l Дніпро, Україна

Senior Supervisor of English team

обов'язки English operator of the call center
обробка листів та запитів від клієнтів
моніторинг ефективності роботи команди на зміні
навчання нових співробітників
коучинг співробітників, у яких низькі показники та їх подальше
менторство до необхідних параметрів

Була відібрана для відрядження на Філіппіни з метою пошуку call-центру
для співпраці. Займалася підбором кандидатів (опрацювання call-центрів за
певними критеріями, комунікація з ними), проводила зустрічі, надавала
звіти керівництву. Результат - співпраця з одним із відібраних мною call-
центрів.

2017 - 2018

Noosfera l Дніпро, Україна

English operator of the call center

обробка вхідних та вихідних дзвінків
комунікація з клієнтами компанії

2013 - 2017

McDonald`s LTD l Дніпро, Україна

Менеджер ресторану

забезпечення безперебійної роботи ресторану на зміні
управління командою 20+ осіб на зміні
організація та контроль роботи відділу
підготовка звітної документації
навчання персоналу
вирішення конфліктних ситуацій

Курси

Профільний курс з навчання особистих помічників

Знаю навички ділового спілкування, вмію запобігати конфліктам та
знаходити необхідну інформацію в короткі терміни.

Вмію спілкуватися з людьми на різних рівнях, підбирати персонал та
організовувати роботу в команді.

Знаю як організувати захід та надати travel-підтримку, а також ефективно
спланувати робочий день так, щоб працювати не 8 годин, а головою.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: